briv said:
Ek ry Vrydag !! Watter paaie het julle gery......of watse roete ? :ricky:
Ons het van Kononeiland af vertrek, deur Keimoes en regs op 'n grondpad Lutzputs se rigting, deur Noenieput, Koopan, tot by by Molopo Kalahari Lodge.
Dag twee van Molopo Lodge na Hakskeenpan, deur Rietfontein Grenspos, Aroab, tot by Koës.
Dag drie Koëes, Keetmanshoop, D606 (ek dink) verby Visrivier Canyon tot by Ai-Ais vir ys, tjops en brandstof daarna tot by Gamkab.
Dag vier van Gamkab Wes langs die Oranje, deur die Sperrgebiet en oor die grens by Oranjemund, tot by Port Nolloth.
Dag vyf van Port Nolloth na Eksteenfontein ("shortest distance" op GPS gee vir jou 'n baie lekker tweespoor kortpad), Van Eksteenfontein bietjie rondgesoek en paadjie gekry wat deur Nababiep reservaat gaan tot in 'n verspoelde tweespoor/rivierloop wat weer Oranje toe gaan, tot by Oewerbos naby Vioolsdrif.
Dag ses van Vioolsdrif met Namakwa 4x4 roete deur Goodhope tot my Witbank (die lekkerste pad wat ek nog ooit gery het!). Slaap by Klein Pella.
Dag sewe beeline Upington toe deur Pofadder. Vorige keer eers by Riemvasmaak en Augrabies gedraai.