Serious now.
It was Bradleys that was scared of Helskloof pass.....
So I found an easier route
It was Bradleys that was scared of Helskloof pass.....
So I found an easier route
Ja ja LouisOh, en die dose wat julle kak moes gaan casavac het word nie genoem nie??
Ek dink die meeste ergste was daai skerm wat jy op gehad het. Daai di g het met mu kop gesmokkel al die pad uit daai sand uit
Stroke gemis.Wat het cocky met sy arm gemaak?
Of bedoel jy "Pou" ou Ballas??No muff too tough!!!
.....I mean road
Ja nee kyk van al die bikes wat agter gebly het, was dit die noob wat sy eie bike gaan uitry het. @FillmoreOh, en die dose wat julle kak moes gaan casavac het word nie genoem nie??
Ek dink die meeste ergste was daai skerm wat jy op gehad het. Daai ding het met my kop gesmokkel al die pad uit daai sand uit
No muff too tough ... we dive at five ... into the sandNo muff too tough!!!
.....I mean road
Ons onverskrokke generaal toon besonderse leierskap eienskappe... blink toekoms le voor vir die jong man. Dondergaand n oornag sensasie geraak !!!Dankie vir die prentjies.......ek is moer spyt ek kon nie die een saam doen nie.....daar sal jare nog oor die nuwe toerleier gepraat word om die vuur
Was not the first time that @Kamanya and I have had to rescue these very same people ... they have a reputation for thisNow I realize why @JustBendIt did not sound too worried when the word got out in camp that riders were stranded...
You're right.No muff too tough ... we dive at five ... into the sand
Enter your email address to join: