Swimming in the Baviaans

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dankie Zanie! Wel gedaan met die Grootrivierpoort pad - hy is maar lekker kaaak. Ons het dit laas jaar met die XR's gedoen en baie ge-suffer.

Baie dankie Zanie vir die deel en die great verslag. Dis weer tyd dat ek ook weer na daai dele toe gaan.  :thumleft:

Julle het vir baie kans gesien in daardie Desember hitte. Well done!

Baie baie nice RR Zanie...ek't lekker gelees en 'saamgery'!  :thumleft:

Dis altyd lekker om ń RR te lees van ń roete wat ek self gery het,baie mooi gedoen.
Wou nog in die begin sê,"moenie die paadjie by die boom verby ry daar op die Groot rivier pas nie" maar helaas was dit te laat :ricky:

Hats off to you Zanie, daai Grootrivier Poort het 4 manne in ons groep onkant gevang.
Dankie vir n lekker RR

RASSIE_ said:
Hats off to you Zanie, daai Grootrivier Poort het 4 manne in ons groep onkant gevang.
Dankie vir n lekker RR
Ja ou Rassie. Daai trip sal ons seker nooit vergeet nie :3some: :3some:

awesome amazing report thank u for taking the time to share 

Wow...what an awesome adventure. Just loved the photos and scenery. Looked like a hectic ride in places.
Riding through the Baviaans is an amazing experience and you got some nice visuals of that pass. I hugged the cliff side of it the whole way up...regardless of vehicles coming down!
Well done Zanie.

Thanks for the stunning RR
:ricky:

I enjoyed reading your RR, thanks for sharing your trip  :thumleft:

Baie dankie vir deel jul trip. Ek het elke foto geniet en dit voel of ek saam met julle daar was.