The Adventures of NOMAD.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Lekker lees dankie Gerhard, like die tailgating fish and chips en coffee stops :thumleft:

That "granny coffin" design of the Flexit looks uncomfortable and stifling (where is the "wind in the face", which is the core of being on a bike?). How about keeping its mechanicals (so the magic "flexit" stuff works), but change the tub to look a bit more "adventurous"?

roxenz said:
That "granny coffin" design of the Flexit looks uncomfortable and stifling (where is the "wind in the face", which is the core of being on a bike?). How about keeping its mechanicals (so the magic "flexit" stuff works), but change the tub to look a bit more "adventurous"?

Its a road bike set up. The canopy is fubar, so I am considering making it open cockpit with low screen.

Sticking to the good habits

Attachments

• 290694D9-3C4F-4AB8-8A2B-9085DCFC7CE6.jpeg
    290694D9-3C4F-4AB8-8A2B-9085DCFC7CE6.jpeg
    870.3 KB
Nice easy ride today. Battling to post pics from my fone

At Silversatrand next to the Breede outside Roberste. Short ride for the day but hellish hot and tiring.

Hi Gerard
Ek sien nou eers hierdie thread! ('n jaar laat  :( )
Baie lekker gelees aan al die kommentare . . .
Ek het laasjaar net 2km gery met daardie sidecar van jou, en kan baie duidelik onthou van hoe totaal anders dit voel (en is) as met twee wiele!!
Daar is werklik geen vergelying nie - die rytegnieke is totaal anders!!

En boonop is julle hier iewers in die WP
Gaan julle dalk in die volgende dae hier in Somerset-Wes omgewing 'n draai maak?

Veilig ry en voorspoedige 2021!

GeelKameel said:
Hi Gerard
Ek sien nou eers hierdie thread! ('n jaar laat  :( )
Baie lekker gelees aan al die kommentare . . .
Ek het laasjaar net 2km gery met daardie sidecar van jou, en kan baie duidelik onthou van hoe totaal anders dit voel (en is) as met twee wiele!!
Daar is werklik geen vergelying nie - die rytegnieke is totaal anders!!

En boonop is julle hier iewers in die WP
Gaan julle dalk in die volgende dae hier in Somerset-Wes omgewing 'n draai maak?

Veilig ry en voorspoedige 2021!

:thumleft:

Chapmans peak caravan park for the next few days. Just chillin’. Will pay premium price for six beers.  :ricky:  Can collect

Gérrard said:
His and hers. You guess which. I should never have built her a sidecar, but packing space was the selling point  :lol8:

Almal dieselfde.

As ons gaan camp dan pak myne ook lekker en lig...........tot ons moet ry.

Sy kry so snaakse kyk, daai kyk wat NET 'n Ma kan he wat 24/7 worry oor haar bloedjies.

Dan gryp sy al wat 'n duvet en kussing en whatever en prop alle gate toe met die stront. Bottels water, pille, NOG muskietgoed en NOG warm baadjies, al is dit 30 grade buite.

Dis asof sy bang is vir 'n nuclear meltdown of iets ::)

petri oosthuizen said:
Gérrard said:
His and hers. You guess which. I should never have built her a sidecar, but packing space was the selling point  :lol8:

Almal dieselfde.

As ons gaan camp dan pak myne ook lekker en lig...........tot ons moet ry.

Sy kry so snaakse kyk, daai kyk wat NET 'n Ma kan he wat 24/7 worry oor haar bloedjies.

Dan gryp sy al wat 'n duvet en kussing en whatever en prop alle gate toe met die stront. Bottels water, pille, NOG muskietgoed en NOG warm baadjies, al is dit 30 grade buite.

Dis asof sy bang is vir 'n nuclear meltdown of iets ::)

Hey, ek kyk vir jou.  :lamer:

Gérrard said:
Chapmans peak caravan park for the next few days. Just chillin’. Will pay premium price for six beers.  :ricky:  Can collect
Duidelik extend "jou mense" nie tot in Kaapfontein!! ;) :lol8:
Lekker kuier en loop tog lig vir Covid!!

ChrisL - DUSTRIDERS said:
Gérrard said:
Duidelik extend "jou mense" nie tot in Kaapfontein!! ;) :lol8:
Lekker kuier en loop tog lig vir Covid!!

:thumleft:

Dis lekker om n sidecar te hê

Attachments

• 58DA6476-7A1B-456C-878A-A8FCBFA52D88.jpeg
    58DA6476-7A1B-456C-878A-A8FCBFA52D88.jpeg
    254.3 KB
Ai, Gerrard, dit was lekker om julle hier te he, en om weer so lekker te gesels, maar se my een ding, waar het jy daai braaidrom ingepak gehad??? :biggrin:

Vroulief is baie beindruk met daai rig.  Ons hond ken my bikes, en hy ken karre, hy kon nie n hel uifigure wat nou sy erf binnestoom nie. Hom n ruk geneem om die aliens te vertrou. :thumleft:

2StrokeDan said:
Ai, Gerrard, dit was lekker om julle hier te he, en om weer so lekker te gesels, maar se my een ding, waar het jy daai braaidrom ingepak gehad??? :biggrin:

Vroulief is baie beindruk met daai rig.  Ons hond ken my bikes, en hy ken karre, hy kon nie n hel uifigure wat nou sy erf binnestoom nie. Hom n ruk geneem om die aliens te vertrou. :thumleft:

Ja nee, die arme hond was erg verward.  :lol8:

Jy sal maar vir behandeling moet gaan, vir jou n 1150 kry en dat ek vir jou n sidecar aansit  :imaposer:

hy kon nie n hel uifigure wat nou sy erf binnestoom nie.

Is daai derde ;) :lol8: wiel wat hom konvoes het, hy weet nie of hy hom moet nat pie of beruik!!