So dit lyk my ek gaan dit nie maak vir die Bash nie.
My bike gaan nie gereed wees nie.
Sou lekker gewees het om van jul te ontmoet.
Hoop julle geniet die naweek.
So dit lyk my ek gaan dit nie maak vir die Bash nie.
My bike gaan nie gereed wees nie.
Sou lekker gewees het om van jul te ontmoet.
Hoop julle geniet die naweek.
Hi ktmmer. I think you’re from Pietermaritzburg? I’ll be riding up from Pmb on Fri 12th and back on Sunday 14th. Company on the ride would be nice.Wanneer is die laatste wat ek kan bevestig of ek kan kom of nie? Sonder om die organiseerders te verontrief ?
Rob, the given coordinates seem to be the T-junction of the Jagersfontein road withe Luckoff/Phiipollis road. I presume there’s signs from there to the campsite?Ons is 11 so as jy mooi vra... die 31ste
Ek gaan die week van die 1ste die vleisbestelling plaas en die ander odds and ends.
Sal graag alle betalings teen 5de op datum he.
Yes we are planning signhage.Rob, the given coordinates seem to be the T-junction of the Jagersfontein road withe Luckoff/Phiipollis road. I presume there’s signs from there to the campsite?
Nee jy gaan net laat innie aand partjies van my Bettie af scoreIf only the old XT was ready, would have liked to attend even on a non DR. Maybe next year !
Watse size is side panel boute ? Vra vir n vriendNee jy gaan net laat innie aand partjies van my Bettie af score
Bly weg
So van dit gepraat....as jy daar uitkom, sit vir jou eerder daai XR 650 lock skroefie goete in.Watse size is side panel boute ? Vra vir n vriend
It's an XT. Always ready. One good kick and you are on your way.If only the old XT was ready, would have liked to attend even on a non DR. Maybe next year !
Thanks, will update my bookings.Rob - wrt self-catering, own tent participants, it is just me and Peter Gage. The others (loewelife, Rex) have bailed. We’ll pay you in cash on arrival.
Samekoms.I feel like a GPS... Recalculating...
9 confirmed bookings, it is still a bash in my book.
Is nogal... dink ons gaan rustig maar lekker kuier.Samekoms.
Dis SO mooi Woord....
Who cares what its called Rob? As long as you lot enjoy it after the hard work that went into it.I feel like a GPS... Recalculating...
9 confirmed bookings, it is still a bash in my book.
Sien kwaai uit.Is nogal... dink ons gaan rustig maar lekker kuier.
*gasp shock horror*Ek dink ek gaan anyway baie waarskynlik met die ou XT kom.
Nie Liberace se Piano nie
Enter your email address to join: