The Bushpig Thumper Bash - Bankfontein farm - 12-14 April 2024 - Two Nights off line! & RR

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Reen te laat gekom vir die gesaaides?
Chris dit lyk oraait hierso, en ook om Bethlehem, so ver as Clarens, Reitz OK, en Petrus Steyn oraait.
Die mielies is hopelik af, die manne wat nog moet stroop het kakkas dink ek, dis BAIE nat.
Bone het lyk my ook nie te bad gedoen nie.
So......my Pelle praat hulle is "oraait".
Maar ja, reen het beslis te laat gekom.
En ons het DIE MOOISTE jaar in die Oos Vrystaat gehad wat ek in my lewe gesien het, so middel Desember se kant.
Nie te veel of te min reen nie - NET reg.
Almal, Almal het van Rekord Oeste gepraat.
Maar ja, dis maar the way the cookie crumbles.
Maar hier by Villiers/Tweeling/Frankfort lyk dit maar BAAAAIE kakkas (en dit was OOK die heel mooiste wat ek gesien het - Desember/Januarie)

Nice! Jammer ek sien nou eers die. Maar ek sal dit in elk geval nie kon maak nie, want ek stroop nog Sojabone en ek het in elkgeval nie nou 'n Thumper nie... Sien die plek is net so 112km van my af en mens ry verby Karoo Eco Lodge daarheen waar ons ook al ge kuier het in die verlede.

Nice! Jammer ek sien nou eers die. Maar ek sal dit in elk geval nie kon maak nie, want ek stroop nog Sojabone en ek het in elkgeval nie nou 'n Thumper nie... Sien die plek is net so 112km van my af en mens ry verby Karoo Eco Lodge daarheen waar ons ook al ge kuier het in die verlede.
Kan ek pla
Die pad Orania en/of Philippolis toe...alles gravel?
Watter een vannie 2 is die nicer een?

Hoe lyk julle reen situasie na die naweek toe? Ek sien dis maar blerrie nat daar.

Hoe lyk julle reen situasie na die naweek toe? Ek sien dis maar blerrie nat daar.
Het nou gekyk... Wys nou droog... Maar dinge kan binne ure verander. Paie gaan lekker wees as daar nie nog reen val nie. Meeste is lekker gruis. Daar is een stuk van Jagersfontein wat dalk sports kan wees.

Last edited:
Quick update!

Please bring own towel. Bedding is provided.
I will also be sending out on the WA group.

We will also need your ICE details, will send a PDF you can print out and fill in to bring to the bash.
This will also be added to this thread shortly. It just makes it harder for Murphy when one is prepared.

Just in case we need your ICE info, download, complete and bring to the bash please.

Attachments

• BushPigBashIndemnityICE.pdf
    53.5 KB
Quick update!

Please bring own towel. Bedding is provided.
I will also be sending out on the WA group.

We will also need your ICE details, will send a PDF you can print out and fill in to bring to the bash.
This will also be added to this thread shortly. It just makes it harder for Murphy when one is prepared.
We only have ice in the bar at the WC bash.

Luckily all are quiet well behaved churchgoing guys that know they need to be responsible.

Last edited:
Will have these on the junction signs and entrances of Bankfontein. Arrow will show the direction to turn. A4 size.
signExample.jpg