Amen ETS…. Believe me you will see a whole lot more too….Next year i will take it even slower. And leave my ego at home.
Amen ETS…. Believe me you will see a whole lot more too….Next year i will take it even slower. And leave my ego at home.
Yoda, spoken he has…My opinion on best bike to take: if you want to get to camp first – KTM 500. If you want to experience Kaokoland – CRF300L.
Eerder daai drz400 as die 300. Die 300 het bietjie gesukkel in die sandMy opinion on best bike to take: if you want to get to camp first – KTM 500. If you want to experience Kaokoland – CRF300L.
Die 300 het bietjie gesukkel in die sand
big bike dont have those luxuries....2.2bar all the way, all the time.Thanks for the excellent RR. Sounds like another excellent trip! Yes with a few ups and downs but that adds to the adventure and creates the memories that will last a lifetime! I am curious to hear what you all did with tyre pressures given the varied terrain and whether you didn’t bother letting them down a bit with the thick sand here and there or if that is too risky with the varied terrain and not worth the effort of fixing a pinched flat?
Jis ek dink as ek nou ooit so iets op n groot bike sou doen, sou ek mousse voor insit en lekker lae pressure op agter wiel.
Soos 1.5 bar agter
op n groot bike ........ sou ek mousse voor insit
groot bikes het mos geen rim locks
@dirtWarp https://www.hannamax.nl/Conrad het dit in sy 890 Rally, en hy se hy like nie die gevoel nie - tenminste, nog nie, hy's besig om uit te vind of hy dit nou like of nie!
Egter, weet dat die Rally's met narrower tube-type rims kom - wat baie beter/sterker is as die wide tubeless rims van die Adv R modelle, en hulle is bekend dat hulle maklik 'ding'.
Dit het my ook gepla, verals toe ek sien die valve "kruip" (tube in tube-type rims!) tot hy ernstig skeef staan... en dan weet jy die ding gaan n keer bars!
Sit n rimlock in en kry klaar, balanseer die wiel net (soos jy ook met plastic's voorwiele behoor te doen so btw).
Maar weer, ek dink n groot bike op hierdie trip is effens masogisties, want met n kleiner bike speel mens meer en sodoende geniet jy dit meer!
Laat ek dit ook hier noem (kwyl...): die '24 natnuwe 500 se enjin is wragtig verbasend-baie-beter as laas jaar se een, regtig n GROOT verskil - ek dink selfs groter as die verskil tusse n '14 & '23 model!
Mens kan mos net kyk, dis gratis Nee wat jou Husky is mooi gesort en is darem nie oranje nie !Stoutgat, ja as ek nou ooit n KTM moet koop ( hul is tog so betroubaar ), dan is hierdie shop om die draai van my
Daar is dit weereens bewys, as jy hard genoeg probeer, dan kan jy jouself oor einigiets oortuig, soos ek het 'n nuwe fiets (500) nodig!
Enter your email address to join: