woody1
Bachelor Dog
- Reaction score
- 2,459
- Bike
- Yamaha Super Tenere
Lyk lekker daar
Thanks vir die shoutout ek sien dit nou eers. Ek hoor julle het n lekker bash gehadDankie vir al die reëlings @Heimer !!!!
Dankie aan @michnus vir die lekker pryse.
Dankie an Christo en Annie vir ordentlike kos en uitsekende geriewe.
Was lekker om al die manne te sien. Ou Weskus het vir my nuwe paaie Saterdag gewys, ek het nie besef julle Suid Kaap manne het soveel roetes wat bymekaar aansluit nie!!!
Weereens dankie vir almal wat gehelp het om die saamtrek 'n sukses te maak.
Behalwe dat ek my bike effe stukkend geval het.Thanks vir die shoutout ek sien dit nou eers. Ek hoor julle het n lekker bash gehad
Ek het al vergeet van die foto share storie Hier is darem so vinnige video clip van hoe dit lyk onder bd dam en die pad terug van daar. Ek het bietjie laat eers die kamera aangeskakel want die pad was maar woes daar onder.
Ag nee fok! Jy het nie self skade op gedoen nie?Behalwe dat ek my bike effe stukkend geval het.
Bash was befok lekker
Ego......................................................................................................maar hyt klaar 2de hands een by scrapyard gekry!!Ag nee fok! Jy het nie self skade op gedoen nie?
Loop nog met ʼn hoppie maar elke dag beter.Ag nee fok! Jy het nie self skade op gedoen nie?
@weskusFender , Weskus en Alfie .
Iemand word nou definitief hier beledig.
Enter your email address to join: