Great pics there McSack. :thumleft:
Woody ons moet n plan maak om by mekaar uit te kom aangesien ons nou tegnies bure is.woody1 said:Gister ook so 'n lekker draaitjie in ons nuwe omgewing gery.
Riversdal, Korentepoort Dam toe Gysmanshoek oor na Barrydale.
Van Barrydale na Heidelberg via Tradouspas en terug na Riversdal.
Toe sien ek daar is nog baie dag tyd oor toe gaan kuier on sommer vir ChrisL op Stilbaai
Laaitie se Yamaha XT125 met sy 180 kit loop mooi oor die berge....moes uithaal op die XT1200ZE om by te bly. :laughing4:
Julle hou aan neuk met die sidecar besigheid. ;Dwoody1 said:Sal jou in die sidecar laai met 'n block en tackle :thumleft:
Awesome pic this Noneking.[emoji108]Noneking said:Verloren Vallei Nature reserve near Dullstroom
trevo said:Eeissh, jy is n beter mens as ek as dit by geduld kom. Hoop dit word spoedig gesorteer.
VaalBaas said:trevo said:Eeissh, jy is n beter mens as ek as dit by geduld kom. Hoop dit word spoedig gesorteer.
Vir n man met geleerentheid stamp hy darem vreeslik sy tone :imaposer: :imaposer:
Ai Canz. Weet darem nie of dit so lekker is as wat almal sê nie. [member=17455]Worsbeer[/member] glo ook die nonsence :lol8: :lol8:
VaalBaas said:trevo said:Eeissh, jy is n beter mens as ek as dit by geduld kom. Hoop dit word spoedig gesorteer.
Vir n man met geleerentheid stamp hy darem vreeslik sy tone :imaposer: :imaposer:
Ai Canz. Weet darem nie of dit so lekker is as wat almal sê nie. [member=17455]Worsbeer[/member] glo ook die nonsence :lol8: :lol8:
Noneking said:VaalBaas said:trevo said:Eeissh, jy is n beter mens as ek as dit by geduld kom. Hoop dit word spoedig gesorteer.
Sou darem nie met die snert kon deal as daai bike ook nog crap was nie
Eendag sal jy ook verstaan.... ot:
VaalBaas said:Noneking said:VaalBaas said:trevo said:Eeissh, jy is n beter mens as ek as dit by geduld kom. Hoop dit word spoedig gesorteer.
Ek glo alles wat julle sê. Het n 1190 vreeslik geniet toe ek die kans gehad het. Ek dink ek hou maar by my strategie. Ek ry pelle sin WANNEER hulle loop :ricky: :lol8: :lol8:
VaalBaas said:Noneking said:VaalBaas said:trevo said:Eeissh, jy is n beter mens as ek as dit by geduld kom. Hoop dit word spoedig gesorteer.
Ek glo alles wat julle sê. Het n 1190 vreeslik geniet toe ek die kans gehad het. Ek dink ek hou maar by my strategie. Ek ry pelle sin WANNEER hulle loop :ricky: :lol8: :lol8:
Enter your email address to join: