Seker van sy XT af gehaalNoneking said:Daai voorband van [member=8876]2StrokeDan[/member] was seker al gedaan toe julle by huis weg is? eepwall:
Seker van sy XT af gehaalNoneking said:Daai voorband van [member=8876]2StrokeDan[/member] was seker al gedaan toe julle by huis weg is? eepwall:
sidetrack said:Seker van sy XT af gehaalNoneking said:Daai voorband van [member=8876]2StrokeDan[/member] was seker al gedaan toe julle by huis weg is? eepwall:
Sláinte Mhaith said:MiniDan said:The next morning 2StrokeDan’s tyre was completely deflated and fixing it became our first priority. We took turns pumping the tyre as the others felt for the hole. We eventually found it, fixed it, and as we were throwing soapy water over the repair, I saw another hole bubbling about 2 inches away from the one we had just fixed. Shortly after, we had that one fixed as well, and we descended the hill towards breakfast.
Ek sien julle gebruik tubeless repair. Vertel bietjie hoe julle die tyre tubeless gemaak het? Tubliss miskien?
2StrokeDan said:sidetrack said:Seker van sy XT af gehaalNoneking said:Daai voorband van [member=8876]2StrokeDan[/member] was seker al gedaan toe julle by huis weg is? eepwall:
Ek ry n tyre tot die seil deurkom. G'n mens vat my tyres by my oor en gebruik dit nog n bietjie nie. :thumleft:
Noneking said:2StrokeDan said:sidetrack said:Seker van sy XT af gehaalNoneking said:Daai voorband van [member=8876]2StrokeDan[/member] was seker al gedaan toe julle by huis weg is? eepwall:
Ek ry n tyre tot die seil deurkom. G'n mens vat my tyres by my oor en gebruik dit nog n bietjie nie. :thumleft:
In die Laeveld laat die sekelbos mens gou 'n ander deuntjie sing ;D
Skeltonsc said:Hope you dont mind, I just sent that pic to a few of my GS riding mates who did Sani a few months ago and said its so HARD eepwall: eepwall: eepwall: eepwall: ot: ot: ot: ot:
ChrisL - DUSTRIDERS said:Found this beaut of [member=8876]2StrokeDan[/member] popping a wheelie coming up Sani Pass...
Jaag hy alweer akkies an op n bergpas?!! eepwall: :lol8:
Noneking said:ChrisL - DUSTRIDERS said:Found this beaut of [member=8876]2StrokeDan[/member] popping a wheelie coming up Sani Pass...
Seker te veel van daai Pomegranate 0% Alkohol Bavaria bier gedrink.......
2StrokeDan said:Noneking said:ChrisL - DUSTRIDERS said:Found this beaut of [member=8876]2StrokeDan[/member] popping a wheelie coming up Sani Pass...
Seker te veel van daai Pomegranate 0% Alkohol Bavaria bier gedrink.......
Ek dog wat daar in jou agterplaas gebeur bly daar. Jy behoort te weet hoeveel aansien ek in SA sal verloor as mense moet uitvind ek is nie n harde drinker nie. ot:
Maar kom ons gesels in Engels, sodat die colonials ook kan volg. :thumleft:
2StrokeDan said:Enjoying this story a lot, makes me feel like going back. :ricky:
MiniDan said:2StrokeDan said:Enjoying this story a lot, makes me feel like going back. :ricky:
RIGHT????
2StrokeDan said:MiniDan said:2StrokeDan said:Enjoying this story a lot, makes me feel like going back. :ricky:
RIGHT????
Just waiting for you to move to the Netherlands, and Wilhelm and I will go. :biggrin: :biggrin:
Enter your email address to join: