briv
Race Dog
- Reaction score
- 153
- Bike
- KTM 990 Adventure
Dankie Canz ! Die RR is n mooi storie. Ek dink Zim gaan voorentoe Nam en Bots vervang as toeriste atraksie.
Thank you!Just a wow trip.
Still need to watch the videos. Not enough time in a day at the moment!
Thanks again for sharing.
You have inspired me ,even if just to do a short trip.
Dude, where did you learn to count?BAOBAB!!!! I think I win!
Ook gedink dis bietjie optimisties ......Kinda ironic that the ferry and it's mate is called the Sealion and Seahorse seeing they're spending their life's on fresh water.
Ek sal nie verbaas wees nie. Dis 'n ongelooflike mooi land!Dankie Canz ! Die RR is n mooi storie. Ek dink Zim gaan voorentoe Nam en Bots vervang as toeriste atraksie.
Ai as die grensposte net nie so n slepp was nie, ek dink Plumtree is seker n raps beter?Ek sal nie verbaas wees nie. Dis 'n ongelooflike mooi land!
Ja daar was tye wat ek die 890 gemis het. Die 890 is ongelooflik in sand en in die tegniese dele.Epic! Dankie vir die RR.
Jy ooit gedink jy wens jy het die 890 daar gehad? Dink jy dit sou baie anders gewees het met hom?
Hp2 hoe sou hy hom gedra het op die trip?Ja daar was tye wat ek die 890 gemis het. Die 890 is ongelooflik in sand en in die tegniese dele.
Die 990 bly 'n baie capable fiets en ek het hom baie geniet.
As ek enige ander fiets as 890 kon kies vir die trip is dit elk geval 'n 990
Fantasties! Behalwe vir die petrol ........ Hy stop mos maar gereeld vir volmaakHp2 hoe sou hy hom gedra het op die trip?
Thank you!I really enjoyed this RR.. brilliant and well done on such big bikes. Full of drama, friendship and amazing scenery. Well done.
Dankie vir saamlees! Was baie lekker om jou te ontmoet en dankie vir moeite wat jy gedoen het oms ons te kom sien!Absolutely amazing ride and report!!!
Thank you so much for documenting it here for us...
now the long wait for the next one
Thank you!I really enjoyed this RR.. brilliant and well done on such big bikes. Full of drama, friendship and amazing scenery. Well done.
Enter your email address to join: