MINZI
Race Dog
- Reaction score
- 0
- Bike
- Triumph Tiger 1200 Explorer
Nee man, vertel ons van jou ervaringe.MINZI said:Ek gaan nie baie skryf nie.
Veldbrand said:Nee man, vertel ons van jou ervaringe.MINZI said:Ek gaan nie baie skryf nie.
Wa was jy ek het ewe bitjie vroer geroer om jou by die hek te kry ,Kierie was so opgewonde oor jou koms dat hy sy se se clutch laat glip het . :deal:Soundboi said::sip:
BOER! said:Hierdie was een ongelooflike lekker naweek. Baie dankie Swifty vir al die reelings, en dankie aan elke ou wat die trip meegemaak het.
My 1200GS het geloop soos stroop in die sand met die nuwe 21" voorwiel en steering damper. Nou staan hy vir Gee Sand.
I will be honest that there were some hair raising moments on the back of the beast, especially on the 10km thick sand stretch before vaalwater, but I quickly found the sweet spot at 4th gear at 120km/h and Look up, open up and hold on for your blerrie life!! The wunderlich fuel controller also helps with the extra Horsepower!
I'll admit that the KTM 950's are calling me hard, but I still find my bike is now perfectly rigged for my style of riding.
Thanks for the laughs, the rides and the camaraderie to every rebel dog, and to all the new guys, it was nice meeting you chaps.
No Prob opvangs is maak kakkerig da tussen die berge ,jy moes net die thread gecheck het vir gps coordinatesSoundboi said:Ek was home allone met die laaitie en toe ek nie directions kry om soontoe te gaan nie besluit ek stuff dit en reel toe nie ń sitter nie. Het hein probeer bel maar hy het staight voicemail toe gegaan.
Sorry bra moes seker iemand anders gebel het.
Het wel ń befokte ride saam met die mannetjie gedoen op die scooter vir ń paar uur. So was darm nie ń total loss nie.
Thank swifty for all the organizing it was truly a lekka weekend :thumleft:Smokes said:Lyk befok :thumleft: :thumleft: :ricky:
Hoop nie ek mis weer een nie.. :xxbah:
subie said:Gooi nog n paar pics van die bike as jy het O0
MINZI said:[Die goue reel by Zinyala is, " WHAT HAPPENS AT ZINYALA, STAYS AT ZINYALA"..
Enter your email address to join: