5 PROVINCES IN 5 DAYS (Not Planned)

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Jakkals said:
Vis Arend said:

Ek kan my gat skop ek het Swadini gemis, my broer vertel my ek moet soontoe gaan, maar poepol ry mos terug na Witrivier.  ???
Jip, het gehoor dit kan kook daar in die mid somer. 
Ja nee, Witrivier was nie 'n wyse besluit vir twee aande nie. :xxbah:

Hier is 'n paar fodies van hoe dit by Swadini lyk, baie nice kamp tussen die kraanse met silwer skoon amblusie geriewe, ek het laas in die weermag sulke blink buite kraane gesien.

:angryfire: :BangHead: :BangHead: :BangHead: :BangHead: :BangHead: :angryfire:

woody1 said:
Daai bande wat jy nou op het, wat is hulle se naam en aangesien jy nou die tipe teer paaie wat ek ken gery het.....Long Tom, Majuba... hoe maak hulle op die teer om die draaie.  Dankie

Heidenau's, ek vind hulle redelik goed op droee teerpad en grond, ek moet se hulle klou nogals om daai draaie. maar my vooriges het glad nie gehou van nat teer en modderpaaie nie.  Daar vind ek die Mitas baie beter.

Ek het dringend 'n agtertyre gesoek toe noodgedwonge die opgesit, maar gaan defnitief weer terug na Mitas, die klou ook redelik goed op teerpad, dit vir 50/50 tyres. 
Maar ek verneem jy is nogal 'n waaghals as dit by draaie kom.  :biggrin:    :pot: 

Nee man hulle praat twak...daai RUMBUX is maar bietjie laag gebou op daai punt... :imaposer:
Ek raak ook ouer ....en stadiger... :ricky:
Maar ek moet se dit laat die bike HEELTEMAAL anders vertoon.

woody1 said:
Nee man hulle praat twak...daai RUMBUX is maar bietjie laag gebou op daai punt... :imaposer:
Ek raak ook ouer ....en stadiger... :ricky:
Maar ek moet se dit laat die bike HEELTEMAAL anders vertoon.

Ja ja ja, verskonings, verskonings, en dan praat jy van ouer en stadiger.  ???  :patch:  :biggrin:
Watter tyres hardloop jy op?

Ek is nog op die oorspronklike slicks wat sy mee uitgekom het.  Nou net so oor die 6000 km op.

Awesome RR! En die prente....

Veels geluk vir gister Mev VA!! Hoop Mnr VA het dalk jou met 'n nuwe kamera bederf, nie dat daar enigiets met die een verkeerd is.

Vissie, Ry lekker tot die 26 ste. Ek weet jy gaan so bietjie "CABIN FEEVER" opdoen na die OP!!!!!!!!!

Thanks spoeddie, ek gaan soveel as moontlik ry voor die 26ste, dis mos ten minste 3 maande uit daarna.  ???

Thanks, Spoedvark.  Jong, daar is drie digitale kamera's in ons huis.  My gunsteling het 'n haarmerk IN die lens.  Dan is daar die enetjie waarmee ek nou snap en met tape aanmekaar hou.  Daar is nog so "grand" ding ook, maar Louis moet hom maar gebruik.  Ek is ver te tegnologies gestremd om met die ingewikkelde goed te werk.  As myne finaal gaan, sal ek maar weer 'n eenvoudige enetjie soek.  Mens wil nie te duur gaan nie, want hy hang permanent om my nek as ons ry en word aan alle weers- en padtoestande bloodgestel.  Dan is hy natuurlik mede eienaar van 'n paar "plotte" ook  :imaposer:

Jislaaik, maar julle Visarende verstaan darem die konsep van "adventure biking"!! Inspirerend! Ek dink julle is die "mascots" of "poster couple" vir die Wilddogs.  :thumleft:

roxenz said:
Jislaaik, maar julle Visarende verstaan darem die konsep van "adventure biking"!! Inspirerend! Ek dink julle is die "mascots" of "poster couple" vir die Wilddogs.  :thumleft:

;) :biggrin:

roxenz said:

Hoor Hoor!!!!! Maar as hulle 'n GS gery het was hulle 'n POSTER COUPLE nie op GROOT BLOU nie!!!!!!!!!!! :imaposer: :imaposer: ;D ;D ;) ;)
;) :spitcoffee: :lol8: :3some:

Vis - het jy GPS roete vd deel tussen Himeville en die noorde?

Ek wil kyk waar daai grondpad is waarvan jy gepraat het.

Thanks

JMOL said:
Vis - het jy GPS roete vd deel tussen Himeville en die noorde?

Ek wil kyk waar daai grondpad is waarvan jy gepraat het.

Thanks

Yes, kyk op bladsy twee, my laaste gedeelte Kokstad toe, amper aan die onderkant van die blad, is die roete aangeheg "Mooirivier na Kokstad".

Laat weet as ek hom moet mail.