BEN TAP
Pack Dog
- Reaction score
- 7
- Bike
- Honda CRF-1000L Africa Twin
manne dit lyk nou lekker
Nee maat, onthou daar is nog vervoer'maatskappye, hier word nooit "nie" trokke gelaai nie ;D Ek laai fotos, sal vanmiddag weer 'n stuk gooi...Drifter said:Kom nou Weskus , jy laai nie trokke vandag nie ...skryf, ons wag ot:
Thom Tom, PM my met jou e-mail adres en ek sal die roete vir jou stuur wat ons gevolg het. Het nie al my tracks gehou nie, aangesien my memory vol was, en ek my Zumo 660 n paar dae voor ons vertrek gekry het,en nie baie moeite gedoen het om ekstra memory vir tracks te stoor nie. Ons het egter 99% op ons roete gebly, so jy kan alles op google earth sien.ThomTom said:Weskus, siende dat jy in afrikaans skryf; wys ons so nou en dan waar julle was; het 'n goeie idee maar altyd lekker om so bietjie daar met google earth rond te krap...
Jaaaaa, man. Gooi nog so n laaste stukkie RR vir die dagweskus said:Bob, kom jong, doen jy ook iets en laai vir die manne 'n T4A kaart, jy wat so kort-kort opdruk oor 'n RR..
weskus said:Dis nou een ding wat ek volgende keer saamry, 'n "wireless" om my nek, ek het gedink ek raak mal toe die Chinese musiekfabriek daar deur die bosse kom..
MY fok. Dis BA Barakkas van die A team
Enter your email address to join: