Angola,2011-Wilde weste op sy beste!Fluit-fluit, storie is uit!

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Daai spanfoto is classic!!!  :imaposer:  :imaposer:  :imaposer:

Dankie - geniet dit nou moerse!!

awesome RR ,
WEST COAST STYLE
Really Enjoying it WESKUS , Jy Mag Maar Skryf !

En die kolpliment nogal van n` Engelsman !!!

Julle het iets gedoen waar van ek maar net kan droom. Dis lewenservaring wat 'n blywende effek
op enige persoon se lewe sal hê. Dankie dat jy dit met ons gedeel het sover Weskus. Kan nie wag
vir die res nie en moenie vergeet om sommer al die ekstra fotos ook by te sit nie!  :3some:

Thanks manne, sal kyk of ek kan klaarmaak tot by Fos voor die nwk...Dan los ons die 'Climax' of Visa Versa vir volgende week..

weskus said:
Thanks manne, sal kyk of ek kan klaarmaak tot by Fos voor die nwk...Dan los ons die 'Climax' of Visa Versa vir volgende week..

Is reg so mater , solank jy net alles vertel en niks uitlaat nie .  :thumleft:

Crossed-up said:
Hey Bob, you can attach a MapSource .gdb file to a post if you like.  It's probably the only way we'll get to do such a brilliant trip.
Sien die attachment...hoop dis reg of werk. Hierdie is die oorspronklike roete. Ons het net nie die stukkie roete noord van Namibe tot by Forado gedoen nie agv die bikes wat in die stadium nie meer 100% was nie. Ons het ook nie by Ruacana uitgegaan soos oorspronklik beplan nie, maar wel bietjie oos daarvan by Omahenene. Die roete vanaf Ruacana tot by Tombua (Tombwa) is egter 100% gevolg soos op die mapsource kaart.

Attachments

• KTM Angola Roete.gdb
    173.9 KB
Fenderbender said:
weskus said:

Fender, dis die probleem, hy laat niks uit nie, maar vertel n groot klomp k@k by.

Thanks for the map!   :thumleft: That's great - we can follow your progress (or lack of it at times).  :imaposer:

Legadema said:
Fenderbender said:
weskus said:

Fender, dis die probleem, hy laat niks uit nie, maar vertel n groot klomp k@k by.
Jy kan aangaan maat, ek't "regtig" baie werk, ek sê nie net so nie...

weskus said:
Legadema said:
Fenderbender said:
weskus said:

Belangrikste nou, is om kalm te bly

Legadema said:
weskus said:
Legadema said:
Fenderbender said:
weskus said:

Belangrikste nou, is om kalm te bly

Nee !!!... die kalm ding om nou te doen is om belangrik te bly !! :imaposer: :imaposer:

Lekker

Daai span foto pla my net n bietjie....... :eek:

Hel man,dis weer 'n lekker RR die!Gooi die res! :thumleft:

Thanks for the story so far!

I am looking forward to the rest and more so to when I will do this too.

Fokkit ! net toe begin lekker lees ! Nou moet ek staan en wag vir die volgende spannende episode !  :'(

Dit is nou sommer piele hierdie !!!!!

Dodo en Frannarossie se avatars distrack my gedagtes net soms 'n bietjie, ma dis okay...