Another Go at The Side Entry... Well, Sort Of.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
some photos sent to me by Duks
 

Attachments

  • 2tyger.jpg
    2tyger.jpg
    148.6 KB
  • 3stop.jpg
    3stop.jpg
    120.3 KB
  • 4-214.jpg
    4-214.jpg
    173.5 KB
  • 5crab.jpg
    5crab.jpg
    194.3 KB
  • 6skipskop.jpg
    6skipskop.jpg
    100.2 KB
  • 1scenery.jpg
    1scenery.jpg
    62.4 KB
Lekker maar ’n bietjie te erg vir my en die Transalp.  :eek:
 
Shucks Hotwire ek kan skaars glo daai 1200 het al daai paadjies gery.  :eek7:
Hoe het die bike hanteer? Ek wil myself altyd oortuig dat die 1200 ook enige plek kan ry solank ek hom aan die beweeg kan hou......

Moersie nice RR, tx for sharing.
 
Netjies chaps, het lekker uitgemis en lyk of julle dit gate uit geniet het weereens.  :thumleft: Dankie vir die deel.
 
great photo, thanks for sharing
 
SchalkL said:
Shucks Hotwire ek kan skaars glo daai 1200 het al daai paadjies gery.  :eek7:
Hoe het die bike hanteer? Ek wil myself altyd oortuig dat die 1200 ook enige plek kan ry solank ek hom aan die beweeg kan hou......

Moersie nice RR, tx for sharing.

Schalk ek moet se dit is n groot masjien om deur daai roetes te vat maar ek was baie verbaas met sy vermoe, solank jy hom regop hou en jy weet wanneer om sy oor te draai is ek verseker hy gaan enige plek ry... ek dink net jy moet net eers genoeg vertroue opbou en jou fiets gereeld ry om hom te leer ken... ek is elke dag in die 1200 se saal vir n jaar lank en voel gemaklik op hom...

Ek moet ook byvoeg dat die foto's nie die graad van toestand van die roete vereenseldig nie, daar was net nie n moontlikheid om foto's te neem nie.
Dit was nog die ergste roete wat ek nog ooit gery het met n motorfiets... maar ek het my gate uit geniet...
 
Respect aan julle.
Daardie water lyk of dit sterk gevloei het en sal 'n mens se hele balans deurmekaar krap.
 
Hats off to you Hotwire :thumleft:
I did it in similar conditions (just after the 2012 floods) k@ked off quite a bit, especially in those slippery ruts.
 
Spastic Spy said:
Hats off to you Hotwire :thumleft:
I did it in similar conditions (just after the 2012 floods) k@ked off quite a bit, especially in those slippery ruts.

:thumleft:
 
WAT ! Niks oor my KLX wat soos 'n Klipspringer oor daai ruts en klippe ge-glide het nie  :patch:  :imaposer:
 
jupiter said:
WAT ! Niks oor my KLX wat soos 'n Klipspringer oor daai ruts en klippe ge-glide het nie  :patch:  :imaposer:

Jou KLX weeg die helfde wat n GS weeg. ;)
 
Spastic Spy said:
jupiter said:
WAT ! Niks oor my KLX wat soos 'n Klipspringer oor daai ruts en klippe ge-glide het nie  :patch:  :imaposer:

Jou KLX weeg die helfde wat n GS weeg. ;)

Moet sê, as dit 'n ou was wat ek nie geken het nie, en hy wou die trip met 'n 1200 doen, sou ek hom vriendelik versoek het om die rit 'n skip te gee.
 
I am a bit of a loaner and like to ride alone, my own time and no pressure
But a trip like this with river crossings is not something I will want to do alone and rather in a 'jolly group' like this
Well done
 
Dit was nou die lekkerste trippie wat ek in n baie lang tyd gedoen het. Die DRZ is n plesier vir die tiepe terein. Dankie aan lmal wat saam was, regtig n lekker groep mense gewees. En ja,,,,,,Hotwire verstaan duidelik daai 1200GS van hom baie goed, ek sou omgedraai het by die eertste steil bultjie.
Hier is n paar prentjies wat ek van die video afgetrek het. Verskoon maar die swak kwaliteit, eintlik nie werd om te post nie maar ter wille van die manne en vroue wat belang sou stel hoe die pad lyk .
 

Attachments

  • A2.png
    A2.png
    479.3 KB
O ja, die Drift se lens was skeef gedraai , so ek moes die fotos reg tilt  :eek7:
 

Attachments

  • A3.png
    A3.png
    359.5 KB
  • A4.png
    A4.png
    346.3 KB
  • A2.png
    A2.png
    369.8 KB
Nog n paar
 

Attachments

  • A5.png
    A5.png
    365.5 KB
  • A6.png
    A6.png
    324.3 KB
  • A7.jpg
    A7.jpg
    142.2 KB
  • A8.png
    A8.png
    383.5 KB
:thumleft:
 

Attachments

  • A9.png
    A9.png
    321.4 KB
  • B2 (1).png
    B2 (1).png
    376 KB
  • B2 (2).png
    B2 (2).png
    367.1 KB
  • B4 (1).png
    B4 (1).png
    370.3 KB
  • B4 (2).png
    B4 (2).png
    416.3 KB

Latest posts

Top