Back from the Van der Kloofbash !

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
laurika said:
Pleco said:
Ek wou nog altyd na n bash toe gegaan het, maar lyk my dis maar beter dat ek die een misgery het.

Dis maar swaar om die enigste nugter ou op n party te wees.

Cater die bash darem vir die nugter ouens ook, of is dit deesdae n verskoning om te drink?

Hoekom het julle nie liewer visstokke saamgevat en gaan "hengel" nie. Dan het julle mos n verskoning gehad om te gaan drink.

En om te dink party ouens het oor n duisend kilo's gery om te gaan gesuip raak! Het julle nie pubs waar julle bly nie?
daar was sober mense ook Pleco....mense wat actually gaan bike ry het  saterdag....die bash gaan oor jou mede ryers geniet vir my, en dinge te doen wat jy in gemeen het...as dit dan vir sommiges saamdrink is...is dit ook seker goed?Kom gerus na die volgende ene,, en doen net wat jy lus is voor... :thumleft:

Nee wat, ek krap sommer maar so bietjie. Hierdie ouens gaan aan asof hulle nou net van n matriekafskeid after party af gekom het. :pot:

Ek het darem n nugter dog so hier en daar op n pic gesien!

edgy said:
Pleco said:
Ek wou nog altyd na n bash toe gegaan het, maar lyk my dis maar beter dat ek die een misgery het.

Cater die bash darem vir die nugter ouens ook, of is dit deesdae n verskoning om te drink?

Hoekom het julle nie liewer visstokke saamgevat en gaan "hengel" nie. Dan het julle mos n verskoning gehad om te gaan drink.

En om te dink party ouens het oor n duisend kilo's gery om te gaan gesuip raak! Het julle nie pubs waar julle bly nie?
hy het nou net hier kom Stirrr

You always get one!! ::)

Julle ouens is darem touchy!

Dis seker maar die hangovers!

Moenie worry nie. Ek kan myself geniet sonder om gesuip te raak. :pot: Dalk kom drink ek n coke saam met julle volgende jaar. :mwink:

Die nugter ouens het seker nog nie gepost nie. Ek wag maar.

Pleco said:

Moenie worry nie. Ek kan myself geniet sonder om gesuip te raak. :pot: Dalk kom drink ek n coke saam met julle volgende jaar. :mwink:

ek was die nugter "ouens" dit was my 1ste bash gewees en alhoewel daar baie manne was wat so bietjie hulp nodig gehad het om regop te staan was daar ook mense wat nie besope was nie, elkeen kan mos seker maar die party geniet soos hy wil.

Pleco said:

Nie seker die ouens sal regtig saam jou Coke wil drink nie, ietwat n waste van mix :mwink:

Pleco said:

ons het gaan visgevang, maar ongelukkig kan 'n ou nie visvang sonder om te suip nie. so ons wou nie eintlik suip nie. dit is die visvang se skuld. volgende keer gaan ons volkspele..............ek hoor egter volkspele is meer interresant as 'n ou suip?

Hondsekierie said:
Pleco said:

Nie seker die ouens sal regtig saam jou Coke wil drink nie, ietwat n waste van mix :mwink:

Fokkit HSK my vriend, dis nou 'n skerp retort.  :imaposer:

Ek suip self nie meer so baie nie (doctor's orders, kug-kug), maar as ek so nou en dan rooiwyn sluk, mag die ander manne maar gekletter raak. Dis oukei. Ek sien nou eers hoe die manne se gyro's gefok raak soos die aand langer word.

Nou's dit my beurt om te lag.  :biggrin:

GRUNT said:
I think what Pleco is trying to say is "Wow what fun I'm sorry I missed it!"

About sums it up! It is on my to do list.

But I definitely don't envy the hangovers some guys had. Then they can't even remember how much fun they had.

Ag shame. I almost felt sorry for some of the okes on the morning after pics. Almost. :mwink:

Ek voel fisies siek.....oorlat ek nie da wassie. :xxbah: :xxbah:

Ek gaan volgende jaar my eie paal saambring, die dronk ouens het my skaars 'n kans gegee.

Hondsekierie said:
Pleco said:

As ek vir die ander ouens dop gooi, dan gooi ek net al hoe meer dop en al hoe minder mix. Dan kom hulle nie eers agter ek drink (mors) hulle mix nie!

Pleco said:
GRUNT said:

But I definitely don't envy the hangovers some guys had. Then they can't even remember how much fun they had.

Ag shame. I almost felt sorry for some of the okes on the morning after pics. Almost. :mwink:

You don't have to feel 'almost' sorry for them, it's self inflicted and they're surely grownup enough to live with the consequences  :mwink:

Pleco said:
Hondsekierie said:
Pleco said:

As ek vir die ander ouens dop gooi, dan gooi ek net al hoe meer dop en al hoe minder mix. Dan kom hulle nie eers agter ek drink (mors) hulle mix nie!

En dan kry jy lekker? Ai boet, jy's eienaardig.

As ek nie wen nie gaan ek volgende jaar n koffie/coke bash reel saammet Pleco, want ek het regtig my bes gegee ! >:D

PS: Pleco , drank is nie die begin en einde van n party/bash nie, dit kos egter mense met vaste beginsels en sterk karaktertrekke om te kan drink, die uitwerking te verwerk sonder om  medemense te verontrief of  n vark van jouself te maak.
Die Bash is in my kalender een van die min geleenthede wat ek het om myself vrye teuls tegee in die vertroue dat my mede
"Wilddogs" in dieselfde gees my mannewales so sal hanteer .Kom volgende jaar saam en ek dink jy sal aangenaam verras wees met  die deursnee basher !
:deal:
...en asb. hierdie is "all tongue in the cheek", ek is regtig nie "touchy" nie ! :thumleft:

Attachments

• Wenner!.jpg
    Wenner!.jpg
    42 KB
Hondsekierie said:
Pleco said:
GRUNT said:

You don't have to feel 'almost' sorry for them, it's self inflicted and they're surely grownup enough to live with the consequences  :mwink:

Growing old is a fact of life, growing up is optional :biggrin:

Raka said:
As ek nie wen nie gaan ek volgende jaar n koffie/coke bash reel saammet Pleco, want ek het regtig my bes gegee ! >:D

PS: Pleco , drank is nie die begin en einde van n party/bash nie, dit kos egter mense met vaste beginsels en sterk karaktertrekke om te kan drink, die uitwerking te verwerk sonder om  medemense te verontrief of  n vark van jouself te maak.
Die Bash is in my kalender een van die min geleenthede wat ek het om myself vrye teuls tegee in die vertroue dat my mede
"Wilddogs" in dieselfde gees my mannewales so sal hanteer .Kom volgende jaar saam en ek dink jy sal aangenaam verras wees met  die deursnee basher !
:deal:
...en asb. hierdie is "all tongue in the cheek", ek is regtig nie "touchy" nie ! :thumleft:
Amper vergeet ek die"password" pui

A