briv
Race Dog
- Reaction score
- 153
- Bike
- KTM 990 Adventure
Oetie said:Briv, waar is daai foto geneem?
De Jagerspas
Oetie said:Briv, waar is daai foto geneem?
Jules said:Will wait for Groenie's picture at that water feature to be posted,
And yes it is what you think it is!!
briv said:Oetie said:Briv, waar is daai foto geneem?
De Jagerspas
is dit die nuwe Nokia N8? ek soek ook 1 maar is blykbaar nog nie beskikbaar nieMilkybar said:Pote said:probeer hierdie program dit werk vir myMilkybar said:Bly om te hoor en te sien julle is veilig tuis.
Ek sal nog pics laai as ek kan uitfigure hoekom die kp's so hoog bly, maak nie saak hoe klein ek die foto's maak nie. Is al moedeloos gesukkel!
https://www.vso-software.fr/products/image_resizer/
Dankie Pote - ek het opgegradeer en die nuwe selfoon neem 12 MP foto's, dan is daar nog 'n klomp goed wat nie die foto's wil verander nie! Gaan dit probeer en hopelik more-oggend ons micro-bash turning into a mini bash into a Full blown bash pics opsit! :thumleft:
nou is ek die donner in vir myself ek het nie saam gery nieOetie said:Briv, waar is daai foto geneem?
ek het gister by Francois gehoor jy het so bietjie probleme op getel, is alles darm OK?chrisL said:Got home half an hour ago.
It was not a clean run back! :biggrin:
Thanks to everyone that helped with the organizing of the Bash.
Met losts of new people.
The meat was great!! :thumleft:
Als opgefix. Thumbs up to Lynn Schroeder BMW in George. :thumleft:Pote said:ek het gister by Francois gehoor jy het so bietjie probleme op getel, is alles darm OK?chrisL said:Got home half an hour ago.
It was not a clean run back! :biggrin:
Thanks to everyone that helped with the organizing of the Bash.
Met losts of new people.
The meat was great!! :thumleft:
daar was sober mense ook Pleco....mense wat actually gaan bike ry het saterdag....die bash gaan oor jou mede ryers geniet vir my, en dinge te doen wat jy in gemeen het...as dit dan vir sommiges saamdrink is...is dit ook seker goed?Kom gerus na die volgende ene,, en doen net wat jy lus is voor... :thumleft:Pleco said:Ek wou nog altyd na n bash toe gegaan het, maar lyk my dis maar beter dat ek die een misgery het.
Dis maar swaar om die enigste nugter ou op n party te wees.
Cater die bash darem vir die nugter ouens ook, of is dit deesdae n verskoning om te drink?
Hoekom het julle nie liewer visstokke saamgevat en gaan "hengel" nie. Dan het julle mos n verskoning gehad om te gaan drink.
En om te dink party ouens het oor n duisend kilo's gery om te gaan gesuip raak! Het julle nie pubs waar julle bly nie?
Pleco said:Ek wou nog altyd na n bash toe gegaan het, maar lyk my dis maar beter dat ek die een misgery het.
Cater die bash darem vir die nugter ouens ook, of is dit deesdae n verskoning om te drink?
Hoekom het julle nie liewer visstokke saamgevat en gaan "hengel" nie. Dan het julle mos n verskoning gehad om te gaan drink.
En om te dink party ouens het oor n duisend kilo's gery om te gaan gesuip raak! Het julle nie pubs waar julle bly nie?
Adventurer said:JourneyMan said:hehe. Did you remember to bring your name Raka? ot: :biggrin:
Awesome party. Thanks to all who attended en dat julle so soet is. :biggrin:
Bike Rally? WTF? The rally okes will kill us if they find out we did not keep their name high. :imaposer:
Haha, this sign was posted all round town....hope the residents weren't too upset... :biggrin:
I did have some resident commenting that we sprayed silver pain all over the road....we all saw that silver trail leading to the campsite....had to correct the oke....
Pleco said:Ek wou nog altyd na n bash toe gegaan het, maar lyk my dis maar beter dat ek die een misgery het.
Enter your email address to join: