Barrydale Vanwyksdorp Calitzdorp

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
chrisL said:
Nice fodies julle.
Wie's daai man met die mooi wit GS?
Stefan nuwe Bmwobbly eienaar sy eerste trip op n bike..
Hy besit die petrol stasie op Barrydale...

Veldbrand said:
En julle't seker onder my neus verby gery huistoe sonder om te kom groet....
Swak mense, skandelik!
Anysberg volgende...
Sal dan n draai pitstop kom maak.
Mark Ruth en Stefan
Barrydale

Very nice , thanks Mark  . :thumleft: :thumleft: Nice to see the pics of Ruth and the places and the views . Looks like you guys had fun. And the Rooiberg Lodge is very nice , we had the CABC there one year , I think 2009 , the roads leading to the Lodge is such lekke fast twisties .  ;)

Enjoy Anysberg next weekend!  glad you guys are enjoying your new bikes . :ricky:

Veldbrand said:
Swak mense, skandelik!
Jy praat van onder jou neus.Hulle is by my hek verby (wat oop gestaan het).Dis nog erger!Glo nie die kar gesien by die huis nie sê Heidi vir my........

Rynet said:
Very nice , thanks Mark  . :thumleft: :thumleft: Nice to see the pics of Ruth and the places and the views . Looks like you guys had fun. And the Rooiberg Lodge is very nice , we had the CABC there one year , I think 2009 , the roads leading to the Lodge is such lekke fast twisties .   ;)

Enjoy Anysberg next weekend!  glad you guys are enjoying your new bikes . :ricky:

2010 ! Hoe kan jy nou vergeet toe ons ontmoet het  :3some:

jupiter said:
Rynet said:
Very nice , thanks Mark  . :thumleft: :thumleft: Nice to see the pics of Ruth and the places and the views . Looks like you guys had fun. And the Rooiberg Lodge is very nice , we had the CABC there one year , I think 2009 , the roads leading to the Lodge is such lekke fast twisties .   ;)

CABC by Rooiberg:

- Daar het ek Jup ook ontmoet.

- Rynet was kwaad vir my (alweer) oor ek haar op die forum geterg het oor haar vriend Cantona

Nice area om te ry. Geniet dit Mark  :thumleft:

Frannarossi said:
Veldbrand said:
Swak mense, skandelik!
Jy praat van onder jou neus.Hulle is by my hek verby (wat oop gestaan het).Dis nog erger!Glo nie die kar gesien by die huis nie sê Heidi vir my........
Watter hek?

As ek dit reg het is Heidi 'n eks springbok hoogspring atleet -

jupiter said:
Rynet said:

EK mag dalk die datum vergeet, maar beslis nie vir jou nie Jup.  :biggrin::biggrin:

En ek onthou wel it was in September so ons kan amper ons 3 jaar anniversary vuur . :imaposer:

Heimer said:
CABC by Rooiberg:

- Daar het ek Jup ook ontmoet.

- Rynet was kwaad vir my (alweer) oor ek haar op die forum geterg het oor haar vriend Cantona

Nice area om te ry. Geniet dit Mark  :thumleft:

Ja hoe kan ek vergeet oor daai thread .  :imaposer: :imaposer:

En ja , dit was nie die laaste keer nie .  >:D :biggrin: