Johnnie Bok said:I got this email from a mr Simon Espley today. I would like to hear your comments............
SHOCKING behaviour from your 2017 Canola Run participants. I was with a small group of mountain bikers cycling the back roads when we twice encountered your participants. On both occasions we were forced off the road - or risk being flattened by aggressive dicks on bikes. They took up the whole road and accelerated straight at us to force us off the road. There was obvious malice in their domination of the entire road (including our side) and the body language and driving style made it clear that we were to get out of their way or face physical harm. My wife was forced to jump off her bicycle (she was on her side of the road) and fell off she was so frightened. On one occasion one ape did a windgat sideways skid into our lane to spray dust all over us, laughing as he did so. Disgusted. This event should not be permitted on public roads. You bunch of barbarians.
Simon Espley, CEO
Mobile: +27 (0) 82 577 3253
[email protected]
Swyster said:Awesome fotos
Almal amazing dag
Baie dankie
Wie het hier gestaan is daar nog fotos van die angle van die laaste loop.?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Johnnie Bok said:Swyster said:Awesome fotos
Almal amazing dag
Baie dankie
Ek het nog 'n paar foto's van hierdie angle
Swyster said:Johnnie Bok said:Swyster said:Awesome fotos
Almal amazing dag
Baie dankie
Dankie ek weet dis longshot
en baie gevra ek is in die foto op die 950 en ek neem amper nooit fotos nie het lekker deur daai draai gekom toe Niemand voor of agter my was nie
Al die fotos is lekker
En baie dankie vir die event
Die fiets incident was by die downhill met klippe waar dit moeilik is om vinnig te stop
Bliknêrs said:Ons het omtrent heel agter gery met die klein bikes en die fietsryers het nog geglimlag toe ons verby hulle is.
Iemand agter ons moes dus die oompie ontstel het.
Of hy het eers later kwaad geword toe hy op n veilige afstand was.
Johnnie Bok said:Swyster said:Johnnie Bok said:Swyster said:Awesome fotos
Almal amazing dag
Baie dankie
Dankie ek weet dis longshot
en baie gevra ek is in die foto op die 950 en ek neem amper nooit fotos nie het lekker deur daai draai gekom toe Niemand voor of agter my was nie
Al die fotos is lekker
En baie dankie vir die event
Die fiets incident was by die downhill met klippe waar dit moeilik is om vinnig te stop
Swyster verstaan ek jou reg dat jy die ou op die oranje 950 is? Jy wonder of daar nog foto's van jou is??
Dux said:The group we were riding with gave them a wide berth , even waving at them , from Bring it on's footage it looks to be the same .
Johnnie Bok said:Swyster?
Enter your email address to join: