FIRST NATIONAL BASH BY THE VIS ARENDE (KALAHARI)

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Baie nice.  Kan nie wag vir die res nie.

Dink daardie sand vreet aan 'n man se fiksheid  ;)

Ek is so Julie maand daardeur en kan nie onthou dat daar so baie diksand en  sinkplaat was nie.Miskien oor ek in die oggend daardeur was. Verbasend hoe
pad toestande in daardie wereld verander binne 3 maande.
Ek sien julle is soos ek by die 2de afdraai noord na Molopo tweespoor toe. Hierdie pic lyk vir my bekend. As mens noord draai vanaf die van zyls-askham pad
dan ry jy deur so n paar hekke noord en dan gaan die pad links of wes naby hierdie foto vorentoe.

Attachments

• pad.jpg
    pad.jpg
    87 KB
Dit lyk darem lekker om so met die Karretjie te ry ..................... :thumleft:

Oom Vis .............. watter spoed doen die Karretjie in die dikkerige sand ..............

subie said:
Ek is so Julie maand daardeur en kan nie onthou dat daar so baie diksand en  sinkplaat was nie.Miskien oor ek in die oggend daardeur was. Verbasend hoe
pad toestande in daardie wereld verander binne 3 maande.
Ek sien julle is soos ek by die 2de afdraai noord na Molopo tweespoor toe. Hierdie pic lyk vir my bekend. As mens noord draai vanaf die van zyls-askham pad
dan ry jy deur so n paar hekke noord en dan gaan die pad links of wes naby hierdie foto vorentoe.

Jy's reg, voor die foto was daar so 3 of 4 hekke, net hierna draai die pad links of soos jy se wes, al langs die Botswana grens.  Dan is daar nog so paar hekke.  Heerlike pad.  Ek hoor van die plaaslike manne dat die paaie binne 'n week verander.  :eek7: 

Oom Foe-rie said:
Dit lyk darem lekker om so met die Karretjie te ry ..................... :thumleft:

Oom Vis .............. watter spoed doen die Karretjie in die dikkerige sand ..............

Op een stadium toe doen ek hier oor die 120km/h op daai tweespoor.  :patch:  As die banddruk reg is dan kan jy maar gooi met die karretjie.  :thumleft:

Dankie aan almal vir die nice comments, die volgende 4 dae se trippies volg binnekort.  :thumleft:

Het geweet hierdie RR gaan n mooie wees net soos altyd , baie dankie vir die deel ons ry lekker saam , en o ja tannie Nannie mag maar  :thumleft:

:sip:

DAY 4 – OUTRIDE AT THE BASH

We had an enjoyable evening and hit the sack not to late looking forward to todays outride that we had planned.  It was another short stint, from Molopo towards Noenieput via Koppieskraal pan, then to Philandersbron, Klein Mier and Groot Mier via Hakskeen pan and back to Molopo.

Meerkatte at Molopo

On the road towards Noenieput.

Vulture nests on route.

The road towards Koppieskraal pan

Koppieskraal pan, here we stopped and played a bit.

Camels on route to Philandersbron.

On our way to Philandersbron

Part of Hakskeen pan

Part of Hakskeen pan was closed and we searched for an alternative route to the pans.

We met up with some other WD also searching for an alternative route to the pans.

We passed through on gate but the second gate was locked and we had to turn back.

From Klein Mier it was back to the lodge.  Some other WD’s on their way to the pans.

Koo pan

Back at the lodge.

Thanks for your eggs Drazil………………!!!!

Prize giving.

The boss behind the mike………

The boss and Heimer

Die lodge is ‘n lekker plek, maar hulle het die k@kste bankies waarop ‘n man jou poepol moet balanseer.
Boer maak ‘n plan.

After the prize giving we had a lekka braai and hit the sack after twelve.

DAY 5 – MOLOPO LODGE TO RIEMVASMAAK
We had no planned route for our trip back.  We were thinking to sleep the night at Verneukpan, but Drazil mentioned at the bash that they might go to Riemvasmaak.  This was a great opportunity for us to visit the place.  We left Molopo just after 7 and took the tar to Upington.  I needed to get some 10mm bolts and nuts to secure the sidecars mudguard.

Sunrise at Molopo lodge

Troupant

Unidentified bird

On our way to Upington.  We were cruising between 120 – 130km’h and these guys were flying past us. 

Check this smiley out.  Seen in Upinton on one of the local guys tuned up Yota

From Upinton on the road to Keimoes and Kakamas.
Some more guys from the bash

In Kakamas we stocked up with ice and meat and headed out to Riemvasmaak.
On our way to Riemvasmaak.

Riemvasmaak did not disappoint, I will let the pictures do the talking.

Our chalets for the evening.  No camping spots are available here.  Cheap at R375 for the chalet that sleeps 4.

This rock formation is named the beauty and the beast.

Africa

The hot springs.

I was so kind and bought the wife a bokkie at Molopo, seems she also had a nice trip.

Some birdlife at Riemvasmaak.
Tiptol

Byevanger

View from the chalets

Bokkie on the GSA

Well, what can I say?  We had our own little bash at Riemvasmaak.  A total of 8 WD’s eventually arrived at Riemvasmaak.  We had a great braai, steaks, chops, ribs, wors, two salads and rooster bread. 

We all had a great time.  Riemvasmaak will for sure see me again.

Vis Arend said:
We all had a great time.  Riemvasmaak will for sure see me again.

Dan nooi ek myself sommer saam  :biggrin:

Mooi kiekies.  Ek ken daardie deel vd wereld glad nie.

Always enjoy your RRs
Thanks

Soos altyd, 'n voorreg om julle RRs te lees  :thumleft:

ek verlang self ook baie na daai rooi sand

Fantastic RR as always thank you!! Thanks for being such good hosts at Riemvasmaak  ;) Maggie and myself had a good time there with you and the food was fabulous  :drif:

Sorry about the "as koekies" lol I will never interfere with professional braaiers again  :patch:

We just got back from the Alfie Cox Festival  :ricky:

Welgedaan visarende!! :thumleft:
Lekker om julle stories te lees
Gemaklike manier om te travel ook
As ek net dink aan my seerhol op daai SE terug Pretoria toe dan huil ek sommer
:imaposer: :imaposer: