OK I have to confess....there was a time during the night that I just couldn't sleep anymore because of my roommate's snoring. So I went to the loo....and on the way back I glanced in the sitting room and contemplated if I should maybe try one of the couches rather.
It was pretty dark in the room but I thought hey....let's give it a try. So I picked one and walked over and just before I sort of jumped on it....I saw someone lying there under a blankie.
Ek het my hentie afgeskrik......as ek nie eers loo toe gegaan het nie was daar defnitief.....wel noem dit maar net....erm....ietwat van 'n probleem.
I didn't bother to check who it was but I was so surprised and sort of soos ‘n poephol gevoel that when I walked back into "my......or our room".....I sommer kicked IDR's bed and tuned him to stop snoring. I had to take it on out on someone…I mean it was his fault afterall. :mwink:
He just apologised......turned around and slept further......luckily I could too.
I would later in the morning find out it was Brian's sus.
Note to self: Remember earplugs or a MP3 player for next time. :biggrin:
Die weer was maar mistroosterig...en 'n koue wind het gewaai.....dit het nie baie optmisties gelyk nie.
Brian is walking up and down in the house.....restless like hell.....one could see he wanted to get this show on the road now.
Ons het bikes gepak en skielik was daar baie hartseer in die huis.
Dit is met 'n groot knop in die keel wat ons vir Glen se Ma en sus gegroet het. Ek weet die Tannie sou baie graag wou saam gaan maar sy het net nie die krag gehad vir dit nie. Dit was die oomblik......wat toe ek en sy gesels het in Maart en sy het gevra waar dink ek kan die as gestrooi word en ek het natuurlik sonder twyfel gese Bastervoet.
Maar ja...dit was maar erg....haar finale vaarwel van Glen se oorskot. In dieselfde asem....het ek ietwat van trots gevoel....en besef dit is 'n groot eer en vooreg om saam met Bettie en Brian vir Glen te kon vat na sy gunsteling plek.
Bettie het vir Glen voor saam met haar in die kar gelaai.....ons het koebaai gese....gaan petrol ingooi en die pad gevat.
Ek maak grappies by die vulstasie en donner amper van RatKas af. :biggrin:
We are cruising slowly out of Dortrecht......it is the first time that we ride with Brian....but it feels like old connections with many miles together. I cannot help but to think of Glen and our trip a year ago to Vioolsdrift.
We turn of and hit the gravel quickly.............
It normally takes me a little while to get into the groove so I'm a bit uncomfortable on the first stretch but after the first stop it is back to business........as Brian quite rightly said...."into the zone"
We meet up with 2 other dogs as well on the bridge and the bash excitement are rising very rapidly.
Then we gooi mielies again.....
Now don't get me wrong.....I love animals....maar moenie my jaag of my wil byt as ek jou niks gemaak het nie. Ons kom om 'n draai net voor Roussouw....ek en Brian en 3 brakke storm tussen die geboue uit en sak op hom toe. Ek hang bietjie terug....glad nie lus vir eiendom koop nie.
Hulle jaag hom vir 'n ruk met 'n moerse remoer en toe hy deur is besluit hulle wel dit is nou my beurt. 2 van hulle kies soort van die hasepad toe ek vir RatKas bietjie rev om hulle weg te jaag......maar die brawe...of is dit nou stupid brak kom reguit vir my.
Hy gaan van nou af net sagte honnepille of sop kan vreet....want hy hardloop hom trompop in 'n Gaerne nr 11 boot in wat hom op die punt van sy kakebeen vang. My jare lange se koerant aflewering ondervinding as 'n laatjie is toe nie so geroes as wat ek gedink het nie. Sorry brak.
Petrol op Barkley Oos......paaie is nat en dit lyk soos reen enige tyd.
Ons stop by FK's vir 'n brekka en koffie maar die plek is toe.
Bettie maak plan in 'n japtrap en kort voor lank sit en teug ons aan 'n heerlike koppie koffie terwyl ons vir ontbyt wag.
IDR moan oor die feit dat daar net marmelade is en amper vertel ons ‘n vuil grappie voor Bettie……..
Dis hier waar Bettie se naam begin verander het.....in Saarkie van der Merwe.........
Ons ry ongelooflike mooi paaie.....en ek herken die brug waar ek, Jup, Lynn en Glen laas gestop het om 'n geocache te soek. Ons stop en sit lekker rustig vir 'n hele rukkie langs die pad en geniet die oorweldigende natuurskoon en vars lug. Maak grappies.....gesels twak en geniet net die lewe....
[flash=800,600]https://www.youtube.com/v/wRC5D1B7Lwc[/flash]
Dan vat ons die split Snow Valley toe en kort voor lank is ons daar. Brian had a small...."who's your daddy moment" just to make sure he was awake for when we reach the bash site......he he...I had a good chuckle in the helmet.
Oupa Dookie (vleis wa) en Jo het solank 'n lekker pozzie gekies en kamp opgeslaan.