Ek voel in 'n mate ook soos IDR...as mens eers begin huis toe gaan.....begin mens sommer al amper mislik voel. Maar ek het geleer om tot en met die laaste km huis toe...die beste van die trip te maak. Inteendeel...die vorige aand...het ek en IDR bespiegel om dalk Memel om te ry na ons Clarens visit.
Anyhow......
Voor ek verder gaan....ons het heeltemal vergeet van iets......en dit is...Dwerg se quote van die toer.
Op die spesefieke stop.....sit ons so lekker rustig op die muurtjie....drink 'n groovy wat Justin vir ons gekoop het.....en Dwerg sit so en staar na sy baaik.
Ewesiekielik.....van nerens af nie......se hy...."Fuck me running....kyk waar sit my fork seal"
Ons bars almal uit van die lag...want dit was letterlik...net sy fork seal wat afgeskuif het....en die fork was heel fine. Van hier af.....sou daai einste woorde ons baie vermaak versorg.
In elke geval.....my Toppie het my geleer...jy maak nie mense wag vir jou nie....en dit was juis die geval die oggend toe ons van die bash vertrek het. Maar...ek het elke oggend beter geword....en toe IDR wakker word die volgende oggend was ek gepak en gereed....dalk het dit iets met die pool game etc uit te waai gehad maar nevertheless.....ek was reg soos 'n roer.
IDR laai die laaste goete bo by die perdestalle......ek het mos gese ons bly hoog en ver..... :biggrin:
Hy pik solank aan 'n muffin uit die brekka pak....en wat 'n pak was dit nie.
Dwerg maak ook laaste goed vas
Kom hier jou werfetter.....dis jy wat ons moolah gevat het gisteraand....wel hulle sin ten minste...nie myne nie
Ons verkas uit Semonkong uit en dit is net pure bliss......
Waar hulle dynamite geskiet het so dag of twee terug....
Ek is laag op juice en ons moet die laaste 40 clicks Roma toe rustig ry want die oranje liggie flikker verwoes en se ek is dors maar ons maak dit net net.
IDR vat ons na die plek toe waar hy die jumpers geleen het en ons pak so bietjie af. Of chill eerder. Ons het goed kole, mielies en tyres gegooi en was heelwat vroeer daar as wat ons verwag het so ons eet so bietjie.
Nom nom nom.....
Soos hulle gese het...daag Lebo daar op. Hy is 24 en praat vlot Engels. Hy het in Mamelodi matriek gedoen en ken die area van waar af ons kom. Hy kry nie werk nie maar verduidelik hy kom eerder huis toe....Lesotho toe voor hy 'n regte tsotsi word en moet fight vir survival in die stede.
Anyhow....ons staan vir 'n lang ruk en twak gesels en toe ons amper wil waai....gee ons vir hom alles wat oorgebly het van ons kospakkies en 'n bier.
En dit was een van die oomblikke vir ons al 3 op die toer......hy staan daar......uit die veld geslaan....verbaas...verstom....frons eers....smile toe en se:
"This is...erm....kinda of a big thing for me right now"
Ons drie kyk na mekaar.....dink oor wat hy gese het.....besef hy bedoel wat hy gese het en knik net vir mekaar. Dit is lekker om iets goeds te doen vir iemand wat dit nodig het....en veral....wat dit waardeer en dankie se. Ek sou vir ure en selfs vir dae daarna nog dink aan wat hy gese het...maar meer...hoe hy dit gese het. Bleddie Awesome!!! :thumleft:
Dwerg se 2de keuse vir long distance travel en Lebo ...........

eepwall:

ot:
Ons groet en ek voel amper asof ek iets meer vir Lebo wil doen maar troos myself aan die feit dat ons ten minste sy week gemaak het.
En ons sleep.....
Terug op die grond en die lorries en trekkers en goed veroorsaak so een of ander poeier(IDR die naam gese maar ek kan nie onthou wat dit was nie) en as jy nie wakker is nie gaan hy jou mooi uitvang
Brue is wel goed en mooi gebou
Baie verkeer en mense wat werk langs die pyp lyn af
Ons kry so lekker verassing met die klomp los klippe......en 'n audience of course......
Dwerg se woorde net toe hy stop was juis dieselfde...he he....my woorde was......"fuck me running"
Eendag as ek groot is soek ek so Cruiser bakkie
OK.....so IDR en Dwerg het nou altwee vertel van die roadblock maar ek kan dalk net 'n staaltjie bylas. My helmet cam was ongelukkig af....want dit sou vir goeie entertainment gesorg het defnitief.
Op my eerste trip Lesotho toe het Jup my breedvoerig meegedeel hoe mens te werke gaan op so 'n roadblock. Dis nie grappies nie.....glo my. Jy stop te ver...trek te vinnig weg....doen die kleinste dingetjie verkeerd....en jy het jare se kak en hare op jou hande. Die noodsaaklike inligting...het ek natuurlik gedeel met my IDR en Dwerg.
So waar as wragtig...presies op dieselfde plek as waar ons op die vorige trip in die roadblock in is......is dit weer sulke tyd. Die keer...net van die ander kant af. Ek is agter en sien IDR(nie dat hy dit nodig het.....hy was mos al baie hier) en Dwerg doen alles soos wat hulle moet doen.
Ek sien hulle word afgetrek en ek weet van die midget se situasie so ek begin so bietjie worry. Ek word natuurlik ook afgetrek en sit RatKas af langs die kant van die pad....3de in die ry.
Teen die tyd wat ek stop sien ek IDR is in 'n baie besige gesprek betrokke met die polisie lid. Ek haal solank my pampiere en goete uit die tank bag en sit rustig op die bike en wag......ons sal hier uitkom...somehow..ek is nie bekommerd nie.
Na 'n rukkie is dit duidelik ons kan ry sonder 'n bribe(goeie werk IDR)...hulle start bikes en daar gooi hulle. Ek kan nog in slow mo onthou terwyl ek my goete terug sit in my tank bag hoe die Dwerg so begin swerve na regs....en ek dog by myself.....etter ou....ek hoop jy sien daai bord......
KAAAAAAAADWA!!!!!!!!!
Die bord en die staander trek die lug in en val met een moerse slag neer op die teer....op verskillende plekke natuurlik. Bord en staander in sy maritau in gery.
Norrafok dink ek....ek sit nog op RatKas..die enjin is nie eens aan nie...........o fok...........
Dis net polisiemanne wat skree en beduie.....heen en weer hardloop na bakkies toe.
Hier word ek nie vandag toegesluit nie...se moer......start RatKas en trek met een kakspoed daar weg.....sien net groot commotion agter in my spieeltjies.
Fuck me running dog ek weer.
Ek kom met een moerse spoed van agter af op IDR en Dwerg af......pad is oop van voor af......Dwerg hover hier so regs agter IDR soos 'n klein stoep brakkie.....my donner dog ek...WDF....hoekom poer poer julle so...die kak is oppad van agter af....ons moet gooi.
Ek trek langs hulle in en wys vir IDR hy moet die klokke volmaak en na agter toe. Hy is so ewe rustig.......met handgebare..."waarvan praat jy dude"....minwetende wat natuurlik agter hom gebeur het.
Dwerg het ook voor ek daar opgedaag het vir hom probeer verduidelik hy moet kole gooi....maar hy was klaar op volspoed.
Die polisie borde borde is heelwat groter en so aan....maar die is die naaste wat ek kon kry van ander footage af in Lesotho.......
Nou ja....ons ry(jaag) net by die Monantsa afrdaai verby en stop by 'n winkel so paar honderd meter verder. Ek sien niks in my spieeltjies nie so alles lyk veilig.
Ek klim af en Dwerg stop..."fok ouens...ek gaan gooi.......fuck the police"
Dis reg Dwerg...ons kom....moet net nie te ver ry dan wag jy vir ons op 'n lekker spot. Hy trek daar weg met een moerse spoed.
Ons koop proviand....maak vas en vat die pad. Ek voor en is sommer lus vir ry en gooi kole......polisie lankal vergete.
Etter...Dwerg ry amper tot in die RSA voor ek hom eventually langs die pad sien staan. Ek sien hom van moer ver af........reg bo op 'n bultjie.....in die son....hy het amper 5km sig terug soos met die pad wat ons gekom het.
Natgesweet en benoud......
Vir wdf stop jy hier hier vra ek...kom ons gaan soek koelte man....en ek steek verder.
Hy se my toe eers later hoekom hy daar gaan stop het....sodat hy kon sien as die polisie kom......he he he...baie baie snaaks...ek dink hy was meer as net bly toe hy RatKas se oranje lig gesien het...en nie die blou ligte van die polisie nie.
Die res ken julle langs die pragtige rivier en onder die wilger bome. Dwerg however....was nogsteeds nervous.....en se hy gooi solank....
Nie te ver nie is daar so klein watercrossing.......
Ek gaan eerste sodat ek die res kan afneem......
[flash=800,600]https://www.youtube.com/v/FqVPQ_0ep1U[/flash]
Dan IDR.......
[flash=800,600]https://www.youtube.com/v/ZeUZbkYuNb0[/flash]
En dan die local wat haar hentie afval...shame....sy was darem OK.
[flash=800,600]https://www.youtube.com/v/bEsBlWzx5jY[/flash]
En laaste die Dwerg......alles mooi verloop en lekker
[flash=800,600]https://www.youtube.com/v/74PtNBkiBuU[/flash]
Monantsa? BEFOK!! Fanks IDR! :thumleft: :thumleft: :thumleft:
Ons eet moerse basic maar baie lekker snacks nie lank na dit nie en tot die RSA Weermag se border polisie stop, gesels en neem peekchas van waar ons in so dippie op 'n brug sit. Baie salig en hulle is heavy jaloers kan mens sien.
Deur die grenspos en na 'n paar draaie op soek na die pad kom ons op Heuweltop af. Liewe ouers.......dit is iets vir die oog.....en die siel
Soos IDR verduidelik het..ons ry een ongelooflike jeep track af tot in Golden Gate.....mens ek wil dit weer gaan doen.
IDR se hy het klomp wild gesien maar ek en Dwerg was vasgevang vir 'n ruk agter die weermag 4x4's so ons het meer gefokus op die pad as op die natuur op die pad af.
My juice is weer laag so ons ry salig en rustig deur die Nasionale Park en ek moet eers top up by die garage voor ons die Clarens Breweries gaan besoek en reel vir akkomodasie vir die aand.
Bestel 'n paar Blonde's......en kry iets vir die maag.
Dwerg verkas en kry vir ons 'n huis.....Casamori.......teen 'n bargain vir die aand. Moerse nice plek.....3 slaap kamers.....loft...DSTV en een groot yard...met 'n garage ook nog by.
Ons pak af...was ons gatte...stap dorp toe en geniet 'n heerlike ete met baie Jagermeisters.
Sjoe...wat 'n bevange dag en weereens een wat in die boeke sal vir jare en jare.