Gideon and Danie's road to hell.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dis hoekom ek ook nooit meer strand toe gaan nie, te vermoeiend om so lank asem op te hou. Op daai foto het ek nog asem opgehou vir daai bult :imaposer:

:peepwall:  So gaan ons nou maar vanaand gesels en more weer aan die RR werk ?  ::)

jupiter said:
:peepwall:  So gaan ons nou maar vanaand gesels en more weer aan die RR werk ?  ::)

Jy hoor mos nou dit WAS die RR.  Manne wat kan ry praat net in noodgevalle  :biggrin:

Ek sal vanaand weer fotos oplaai en bietjie gesels. Hiervandaan is dit maar net n gewone geryery. Ek wil graag enigiemand aanmoedig om hierdie Namakwa 4x4 roete te gaan ry, soos ek vir Drazil gese het, dis maklik om die RTH uit te sny want dis n afdraai/terugkeerpad vanaf die hoofroete, en die res van die roete is verskriklik lekker om te ry, baie min sand en meestal "hardpacked" , lekker winding paadjies met kamp waar jy wil en oorgenoeg dryfhout langs die rivier vir vuurmaak, of versterking vir jou BMW se raam :mwink:
Lekker VeldtBrandt!!

Baie goed gedoen met die ryery julle twee, daai RTH paadjie lyk onmenslik styl en vol groot los klippe. Maar julle twee doen dit sommer lag lag .  :ricky:

Dankie vir Lekker RR Danie . Hoop daar kom nog baie .  :thumleft: 

Jy is 'n rol model vir my . Vir myself gese as Danie kan deurdruk en 'n RR skryf ,dan kan ek afval ook eet , wat ek nou maandeinde op ons Loeriesfontein trip gaan doen.  :biggrin:

Stoetbul said:
2StrokeDan said:
en ekke by dieselfde klip.
SAM_0140.jpg

Ons het hirvandaan begin terugry, uit teen RTH in n oostelike rigting, waar ons Vrydagaand kamp gemaak het teen die Oranjerivier, so 50KM verder vanaf RTH.
My magtag Daantjie, jy verloor sommer 10kg gewig vir foto's poseer sien ek. Jy het darem seker wind uitgeblaas voor jy weer jou baadjie moes aantrek?

Ek moet se dit is 'n baie mooi foto Danie , kyk hoe blou is jou oe , kyk hoe mooi is jou hare gestyl en kyk daai bree skouers . Jy lyk amper soos 'n model daar .:biggrin: :biggrin:

2StrokeDan said:
Ek sal vanaand weer fotos oplaai en bietjie gesels. Hiervandaan is dit maar net n gewone geryery. Ek wil graag enigiemand aanmoedig om hierdie Namakwa 4x4 roete te gaan ry, soos ek vir Drazil gese het, dis maklik om die RTH uit te sny want dis n afdraai/terugkeerpad vanaf die hoofroete, en die res van die roete is verskriklik lekker om te ry, baie min sand en meestal "hardpacked" , lekker winding paadjies met kamp waar jy wil en oorgenoeg dryfhout langs die rivier vir vuurmaak, of versterking vir jou BMW se raam :mwink:
Lekker VeldtBrandt!!

Frame strengthing with driftwood,the new rustic africa look.Now everyone will do it. :imaposer:

DRAZIL said:
2StrokeDan said:
Lekker VeldtBrandt!!

Frame strengthing with driftwood,the new rustic africa look.Now everyone will do it. :imaposer:
Hie hie, it's a lifestyle thing that only us true Beemer posers understand but don't tell anybody.
'Cause then you might just see it on the show room floor at Auto Atlantic soon, at double the price ofcourse.

Thanks virrie RR Daan, lyk of dit 'n lekker trippie was.

@SD, dankie vir die lekker RR, al was dit dan nou biki hortend en stortend.  Veels geluk ook met die nuut-verworwe rekenaarvaardighede!  :biggrin:

PS, ek beplan om daai paadjie oor so 2 weke te ry, maar met my '94 dieseldonkie cruiser... sal uitkyk vir julle se klipkuns.

2StrokeDan said:
HSK, nie net is dit my beste poging nie, dis ook my heel laaste poging.

Was gou by die man verby om te sien of hy die skryf van die RR oorlewe het...

Bietjie moeg, bietjie ge-traumatiseerd, maar verder heel tevrede met homself.

Hier is die bewys:

IMG_2566.jpg

Fantastic effort guys! Why am I not surprised that both of you were the first to take up the challenge?

I hope you are going to tell us more.

Tsek Dave! :imaposer:
Rynet, my vrou het haarself nou amper natgemaak soos sy vir jou post lag, hare gestyl!! Meer soos "golden locks like besemstoks"

Rynet said:
Stoetbul said:
2StrokeDan said:
en ekke by dieselfde klip.
SAM_0140.jpg

Ons het hirvandaan begin terugry, uit teen RTH in n oostelike rigting, waar ons Vrydagaand kamp gemaak het teen die Oranjerivier, so 50KM verder vanaf RTH.
My magtag Daantjie, jy verloor sommer 10kg gewig vir foto's poseer sien ek. Jy het darem seker wind uitgeblaas voor jy weer jou baadjie moes aantrek?

Ek moet se dit is 'n baie mooi foto Danie , kyk hoe blou is jou oe , kyk hoe mooi is jou hare gestyl en kyk daai bree skouers . Jy lyk amper soos 'n model daar .:biggrin: :biggrin:

En hy het daai veraf kyk in sy oe soos 'n regte moviestar

Ons het die Vrydagaand teen die rivier geslaap, min of meer tussen die N7 en Henkries. Lekker kampplek, verniet, baie hout en et ons lekker gebraai en gewurg aan Springbok se overspiced wors :imaposer:
SAM_0165.jpg

SAM_0161.jpg

Kyk, as jy soos ek van n gesellige kampvuur hou, is Gideon die man. Hy loop nie hout verby nie, en ek dink dat een van die stompe hom al van die N7 af volg.
SAM_0160.jpg

En die ou vroetel alewig by sy klein "topboksie" wat soos Chunkie van ouds se jas, verbasend baie kan oplewer!
IMG_3084-1.jpg

IMG_3070.jpg

Die fietse by maanlig :patch:
IMG_3071.jpg

IMG_3076-1.jpg

Die fotos is geneem op pad na Henkries;

IMG_3064-1.jpg

SAM_0156.jpg

SAM_0155.jpg

Die laaste twee fotos is geneem op die rivier, waar ons middagete gehad het, Provita met Bullybeef, afgesluk met Coke. Koningskos. Koning van loserland :imaposer:

Op pad na Klein Pella het Gideon so bietjie gespeel, fast touring
IMG_3098-1.jpg

IMG_3099-1.jpg

Op pad tussen Henkries en Klein Pella;

IMG_3093.jpg

IMG_3092-1.jpg

Op Pofadder aangekom[ ek was nog nooit tevore hier nie], het ons nie n oomblik verpoos om ons natuurlike kosvinders ons in die rigting van die Pofadder spens te laat haas nie. Hier het ons die vriendelikste en gasvryste dame ontmoet, wat ook die heerlikste droeewors maak.

IMG_3102-1.jpg