Goudgeel Tankwa
Agtuur die oggend het ons in die pad geval na die Tankwa. Die roete was af by Gannagapas, via die ou Africa Burn terrein en Tented Camp na die Oudebaaskraaldam.
Vroegoggend af by die Gannagapas.
Die immerbekende uitkykpunt
En verder af
Heel onder het die natuur vir ons ‘n standbeeld van klip gemaak.
Dit is nog vroeg oggend, die son was nog laag agter ons.
Die eerste tekens van groen en geel . . .
Mens kan nie anders as om te stop en die plate geel blomme te bewonder
Van hier af na die ou Africa Burn terrein
Ons het eers deurgery na die rantjie doer anderkant om die groot eland te bekyk.
Hierdie is ‘n nuwe klipstapel sedert ek laas hier was.
Die klipstapel wat vorige keer hier was, staan steeds!
Ook die Labarynth staan nog
Maar die huilende wolf is flenters
By die Tented Camp het ons 'n koue ene geniet, en sommer iets te ete gehad.
‘n Verrassing was dat my agterband heel pap was en die voorband halfpad pad!
Die agterband het een groot lek gehad en paar klein plekkies rondom die groot lek.
Rede? Die bande is oud en ek vermoed die band is besig om te de-lamineer. Daarom lek lug iewers deur die karkas van die band tot onder die loopvlak en vind dan swak plekke om na buite te lek.
Agterband het ek reggemaak met ‘n wurm.
Die voorband is ook oud en het ook ‘n area gehad waar baie fyn borreltjies deurgeslaan het. Ons het die voorband maar net hard gepomp en gery.
Al het die bande nog heelwat spoor (EO7 Rally bande), reken ek die bande is gevaarlik en ek het hulle vervang met nuwe bande. Hierdie stel EO7s het regtig baie lank gehou en baie goeie diens gelewer. Hulle was maar erg rasering noudat hulle oud is en die rubber seker hard geraak het.
Hiervandaan ‘n paar lekker stukke tweespoor tot by die Oudebaaskraaldam
By die Oudebaaskraaldam was daar weer geel blommetjies so ver as wat jy kan sien
Ons het oor die dam se wal gery en moes bietjie padsoek om deur die grondwerke anderkant uit te kom.
Van hier af die roete na Tankwa padstal
Verderaan nog tweespoor, selfs sanderigheid. Gelukkig was die sand redelik kompak ná die onlangse reën.
Ons wou graag met ‘n ompad via die nuwe Africa Burn na die Tankwa padstal ry, maar die hek was gesluit met ketting en slot. Dit was ‘n teleurstelling!
Hiervandaan het ons maar reguit aangehou na Tankwa Padstal.
By die padstal het ons iets te drinke gehad en amptelik besluit dit was ‘n baie lekker dag se ry, die Tankwa op sy mooiste gesien en besef die Tankwa is altyd iets besonders om te ry.
Mens kan dit weer en weer ry.
Agtuur die oggend het ons in die pad geval na die Tankwa. Die roete was af by Gannagapas, via die ou Africa Burn terrein en Tented Camp na die Oudebaaskraaldam.
Vroegoggend af by die Gannagapas.
Die immerbekende uitkykpunt
En verder af
Heel onder het die natuur vir ons ‘n standbeeld van klip gemaak.
Dit is nog vroeg oggend, die son was nog laag agter ons.
Die eerste tekens van groen en geel . . .
Mens kan nie anders as om te stop en die plate geel blomme te bewonder
Van hier af na die ou Africa Burn terrein
Ons het eers deurgery na die rantjie doer anderkant om die groot eland te bekyk.
Hierdie is ‘n nuwe klipstapel sedert ek laas hier was.
Die klipstapel wat vorige keer hier was, staan steeds!
Ook die Labarynth staan nog
Maar die huilende wolf is flenters
By die Tented Camp het ons 'n koue ene geniet, en sommer iets te ete gehad.
‘n Verrassing was dat my agterband heel pap was en die voorband halfpad pad!
Die agterband het een groot lek gehad en paar klein plekkies rondom die groot lek.
Rede? Die bande is oud en ek vermoed die band is besig om te de-lamineer. Daarom lek lug iewers deur die karkas van die band tot onder die loopvlak en vind dan swak plekke om na buite te lek.
Agterband het ek reggemaak met ‘n wurm.
Die voorband is ook oud en het ook ‘n area gehad waar baie fyn borreltjies deurgeslaan het. Ons het die voorband maar net hard gepomp en gery.
Al het die bande nog heelwat spoor (EO7 Rally bande), reken ek die bande is gevaarlik en ek het hulle vervang met nuwe bande. Hierdie stel EO7s het regtig baie lank gehou en baie goeie diens gelewer. Hulle was maar erg rasering noudat hulle oud is en die rubber seker hard geraak het.
Hiervandaan ‘n paar lekker stukke tweespoor tot by die Oudebaaskraaldam
By die Oudebaaskraaldam was daar weer geel blommetjies so ver as wat jy kan sien
Ons het oor die dam se wal gery en moes bietjie padsoek om deur die grondwerke anderkant uit te kom.
Van hier af die roete na Tankwa padstal
Verderaan nog tweespoor, selfs sanderigheid. Gelukkig was die sand redelik kompak ná die onlangse reën.
Ons wou graag met ‘n ompad via die nuwe Africa Burn na die Tankwa padstal ry, maar die hek was gesluit met ketting en slot. Dit was ‘n teleurstelling!
Hiervandaan het ons maar reguit aangehou na Tankwa Padstal.
By die padstal het ons iets te drinke gehad en amptelik besluit dit was ‘n baie lekker dag se ry, die Tankwa op sy mooiste gesien en besef die Tankwa is altyd iets besonders om te ry.
Mens kan dit weer en weer ry.
Attachments
Last edited: