Living the Dream Solo Around the World Trip

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
jupiter said:
Bly jy's veilig terug ou Maat.  :thumleft:
Hi Jupiter dankie ja veilig terug is nogal iets as jy al die bestuur gewoontes van die verskillende Afrika stede in aanmerking neem. Die trip is nog nie klaar nie en die eerste fase van die ODW toer sal eers klaar wees as ek in JHB terug is van af die Kaap. Ek het tot nou toe al 30 000km gery.
Groete.

Ek het nie woorde nie! Wat 'n belewenis was dit nie saam met jou nie! Dankie vir die lekker RR en fotos (ek weet dis moeite wanneer mens moeg is en eintlik alles behalwe "skryf en konsentreer" wil doen) But WEL GEDAAN! Jy is nou ofisieel een van my heroes (Saam met Eon Musk, Brad Pitt en Leonardo Da Vinci!).
Ek is self nou oppad na die Noorde van Namibia en so vreeslik jammer ek gaan jou mis - ek skuld jou nog 'n yslike druk. As die sanduine hoog en die sand dik raak, sal ek aan jou deursettingsvermoe dink en weer moed he om aan te gaan!
Bly jy is veilig terug ou maat! xx

Happyfeet said:
Ek het nie woorde nie! Wat 'n belewenis was dit nie saam met jou nie! Dankie vir die lekker RR en fotos (ek weet dis moeite wanneer mens moeg is en eintlik alles behalwe "skryf en konsentreer" wil doen) But WEL GEDAAN! Jy is nou ofisieel een van my heroes (Saam met Eon Musk, Brad Pitt en Leonardo Da Vinci!).
Ek is self nou oppad na die Noorde van Namibia en so vreeslik jammer ek gaan jou mis - ek skuld jou nog 'n yslike druk. As die sanduine hoog en die sand dik raak, sal ek aan jou deursettingsvermoe dink en weer moed he om aan te gaan!
Bly jy is veilig terug ou maat! xx
Hi Happyfeet dankie vir die kompliment maar ek dink ek kom nie naby Leonardo da Vinci en Elon Musk se uitvinding vermoë nie en ook nie Brad Pitt se "looks" en charisma nie maar dankie vir die kompliment. Wat die drukkie betref dit bly nog op jou skuld lys tot ons eendag ontmoet. Ek gaan binnekort die res van die RR op sit sodra ek goeie wi fi kry. Geniet die duine daar in Namibia, ek verlang al klaar na die duine van die Nibian Woestyn in Sudan en die duine van Egipte. Groete

Route for Sunday to Cape Agulhas- leave Mossel Bay at 8am go past Swellendam and turn off towards Bredasdorp and be at Cape Agulhas at 12pm. Leave Cape Agulhas at 12.30pm and pass through Bredasdorp, Napier, Stanford, Hemanus, Kleinmond to Gordens Bay and on to Strand. Will stop somewhere after Cape Agulhas for lunch.

You will be relieved when this is over..... You will miss every moment of your trip...  :deal:

Safe riding the last bit!

Thank you for sharing your journey with us  :thumleft:

schalk vd merwe said:
Route for Sunday to Cape Agulhas- leave Mossel Bay at 8am go past Swellendam and turn off towards Bredasdorp and be at Cape Agulhas at 12pm. Leave Cape Agulhas at 12.30pm and pass through Bredasdorp, Napier, Stanford, Hemanus, Kleinmond to Gordens Bay and on to Strand. Will stop somewhere after Cape Agulhas for lunch.

Honoured to be riding with you Schalk ...easy on the lunch...we have a big braai planned for Sunday  :biggrin: 

schalk vd merwe said:
Klink na n kwaai plan, ek sal die pak join van Agulhas as 12:30  :thumleft:

HB 9 said:
You will be relieved when this is over..... You will miss every moment of your trip...  :deal:

Safe riding the last bit!

Thank you for sharing your journey with us  :thumleft:
I am already missing Africa and the deserts, I am addicted to riding now.

Coxwain said:
schalk vd merwe said:

Honoured to be riding with you Schalk ...easy on the lunch...we have a big braai planned for Sunday  :biggrin:   
Thanks Coxwain for all the effort you are putting in. I also never thought that some one would ride 400km to come and meet me, you Cape Town guys are special and I am honoured to ride with you guys.

schalk vd merwe said:
Coxwain said:
schalk vd merwe said:

Thanks Coxwain for all the effort you are putting in. I also never thought that some one would ride 400km to come and meet me, you Cape Town guys are special and I am honoured to ride with you guys.

If you coming past Addo sometime, pull in here.

We cracking the first keg of our new micro brewery on Friday  :thumleft:

Casting from Turd said:
schalk vd merwe said:
Coxwain said:
schalk vd merwe said:

Honoured to be riding with you Schalk ...easy on the lunch...we have a big braai planned for Sunday  :biggrin:  

Casting from Turd said:
schalk vd merwe said:
Coxwain said:
schalk vd merwe said:

We cracking the first keg of our new micro brewery on Friday  :thumleft:
I am planning my route from Cape Town to Johannesburg and might take you up on your offer. Sofar I am going to sleep over at Dorsland on his farm between Graaff-Reinet and Middleburg and I also have to pass Mosselbay again

Sien baie uit om jou te sien en lekker te kuier Schalk. Jy is seker al moeg vertel maar spaar darem nog so een vertelling vir ons asseblief :)

Dorsland said:
Sien baie uit om jou te sien en lekker te kuier Schalk. Jy is seker al moeg vertel maar spaar darem nog so een vertelling vir ons asseblief :)
Nee ek sal nooit moeg raak om oor die trip te praat nie. Ek sien uit om te kom hello se daar op jou Karoo plaas

En oom Schalk voor jy by die "Drol" gaan kuier in Addo kom maak n Pitstop in Uitenhage... oom het my nommer...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

Hotwire said:
En oom Schalk voor jy by die "Drol" gaan kuier in Addo kom maak n Pitstop in Uitenhage... oom het my nommer...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
Hi Hotwire ek het jou nie vergeet nie, gaan so maak en wil ook met jou broer chat. Dit was lekker op die bash saam met julle. Groete sal jou bel

schalk vd merwe said:
Casting from Turd said:
schalk vd merwe said:
Coxwain said:
schalk vd merwe said:

Honoured to be riding with you Schalk ...easy on the lunch...we have a big braai planned for Sunday  :biggrin:  

Casting from Turd said:
schalk vd merwe said:
Coxwain said:
schalk vd merwe said:

We cracking the first keg of our new micro brewery on Friday  :thumleft:
I am planning my route from Cape Town to Johannesburg and might take you up on your offer. Sofar I am going to sleep over at Dorsland on his farm between Graaff-Reinet and Middleburg and I also have to pass Mosselbay again

Nou Ja

Nothing stopping you from coming here either

Latest posts