Me and the Guzzi

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dorsland said:
Gerrard said:
Afternoon pose. Any out of towners recognise who the shop owner would be ?  :biggrin:

Was Starbucks se parkering té vol GSAs gewees?

And I would have expected a toppie to have known to back his bike in to a curb or parking  ;)

Rode the XT to work today. Sommer lekker kak  :lol8:

Gerrard said:
sidetrack said:
Gerrard said:
Hoe durf jy ! Ignore Gerrard posts  :deal: :biggrin:

Boet, jy verstaan nie...  :drif:
Nee ek verstaan, selfs na ek n CP2 motor gery het was die XT660 vir my soos n bike uit die 60's MAAR mens maak vrede met wat dit is en wat hy gebou was om te doen. Ek is nog steeds n thumper fan.

sidetrack said:
Gerrard said:
sidetrack said:
Gerrard said:
Hoe durf jy ! Ignore Gerrard posts  :deal: :biggrin:

Boet, jy verstaan nie...  :drif:
Nee ek verstaan, selfs na ek n CP2 motor gery het was die XT660 vir my soos n bike uit die 60's MAAR mens maak vrede met wat dit is en wat hy gebou was om te doen. Ek is nog steeds n thumper fan.

Sal ook altyd thumper fan bly.

.........Daai Guzzi sal BEFOK lyk met anodised goue rims............ :drif: :drif:

petri oosthuizen said:
.........Daai Guzzi sal BEFOK lyk met anodised goue rims............ :drif: :drif:
of gespuit met twee blikkies goud!! ;) :peepwall:

BiG DoM said:
Dorsland said:
Gerrard said:
Afternoon pose. Any out of towners recognise who the shop owner would be ?  :biggrin:

Was Starbucks se parkering té vol GSAs gewees?

And I would have expected a toppie to have known to back his bike in to a curb or parking  ;)

With a sidecar there are always groupies to help push an old oom in trouble.  :peepwall: :lol8:

Gerrard said:

As jy my fiets so slegsê gáán hy êrens langs die pad met jou gaan staan. Moenie dan by my kom huil nie.

Wonder hoe die MG sal werk met en vir n pillion?

Sent from my SM-A315F using Tapatalk

Aprilian said:

Sal die naweek die bagasie laai en bietjie gaan ry. Maar ek het haar mos bederf met die RT, so dis al wat sy nou wil hê.  :lol8:

Aprilian said:
Happy wife, happy life!

Was lekker om jou weer te sien. Bly die R65 loop nog mooi

Gerrard said:
Aprilian said:

Sal die naweek die bagasie laai en bietjie gaan ry. Maar ek het haar mos bederf met die RT, so dis al wat sy nou wil hê.  :lol8:

Ry hom Pappie................. >:D