Me and the Guzzi

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
DUSTRIDERS said:
Gerrard said:
DUSTRIDERS said:
Gerrard said:
XRRX said:
Dis nou FARKEN mooi!!!
Baie geluk Gerrard!!!
:thumleft: :drif: :drif:

Dankie. Nog besig om deur die bike se groei pyne te werk, maar geniet hom baie.
Hoop die pyne is by die ruiter en nie die bike?!! :eek:

Soos enige bike is daar maar nukke. Ek en die ouens op advrider is besig om deur dit te werk. Bv, die bike is ge-map vir ordentlike hoë oktaan petrol (probleem wat ons destyds met die 1200's ook gehad het.)

Nou ggoi mens ons lae oktaan gemors in. Dit maak die EFI deurmekaar. Wanneer jy koud start idle hy ongelyk. So lekker v8 grommel. Laat idle hom so bietjie, die EFI doen sy progammering and hy raak smooth.
Elke koue start? :(

Met elke start. Moet eers bietjie idle om wakker te word. Daars 'n klompie lesings wat hy neem om die fuel mix reg te kry.
 
Hoewel ek al gatvol geraak het vir ou bikes wonder ek soms of dit nie maar beter is nie. Punte, plugs en carbs. Ten minste kan jy iets daaromtrent doen as daar fout is.

Het net gatvol geraak om dit heeltyd te doen  :lol8:
 
Ekt gehoop die Guzzi sal loop met n mix van lampolie en afgetapte 80/90?!! ;) :peepwall: :lol8:
 
Dis die probleem met ons brandstof gehalte in Suid Afrika, Mercedes C klas se diesels het net so gesukel en moes later aangelas word vir ons mark.
Hier in Amerika in die Midwest lyk die petrolpompe soos 3r wereld (nie naastenby so mooi soos SA) maar die beste gehalte brandstof.
Is dit nie ironies
 
Gerrard said:
DUSTRIDERS said:
Gerrard said:
DUSTRIDERS said:
Gerrard said:
XRRX said:
Dis nou FARKEN mooi!!!
Baie geluk Gerrard!!!
:thumleft: :drif: :drif:

Dankie. Nog besig om deur die bike se groei pyne te werk, maar geniet hom baie.
Hoop die pyne is by die ruiter en nie die bike?!! :eek:

Soos enige bike is daar maar nukke. Ek en die ouens op advrider is besig om deur dit te werk. Bv, die bike is ge-map vir ordentlike hoë oktaan petrol (probleem wat ons destyds met die 1200's ook gehad het.)

Nou ggoi mens ons lae oktaan gemors in. Dit maak die EFI deurmekaar. Wanneer jy koud start idle hy ongelyk. So lekker v8 grommel. Laat idle hom so bietjie, die EFI doen sy progammering and hy raak smooth.
Elke koue start? :(

Met elke start. Moet eers bietjie idle om wakker te word. Daars 'n klompie lesings wat hy neem om die fuel mix reg te kry.
Vat maar die XT, hy mag dalk kak ry maar hy worry nie wat jy in die tank gooi nie  :pot: Maar ons oktaan veral by die kus is mos redelik hoog vergelyke met VSA bv ?
 
sidetrack said:
Vat maar die XT, hy mag dalk kak ry maar hy worry nie wat jy in die tank gooi nie  :pot: Maar ons oktaan veral by die kus is mos redelik hoog vergelyke met VSA bv ?

Die XT is primitief, die dat hy werk. Maar aan die ander kant seker ook die nuwer generasie bike wat die meeste mods benodig het om 'reg' te werk  :lol8:
 
Gerrard said:
sidetrack said:
Vat maar die XT, hy mag dalk kak ry maar hy worry nie wat jy in die tank gooi nie  :pot: Maar ons oktaan veral by die kus is mos redelik hoog vergelyke met VSA bv ?

Die XT is primitief, die dat hy werk. Maar aan die ander kant seker ook die nuwer generasie bike wat die meeste mods benodig het om 'reg' te werk  :lol8:
Nee wat stock het hy 23L tank, Fi met geen issues en hy val goed. Miskien n beter bash plate en hand guards soos met enige bike maar hy sal enige plek gaan. Ek het power commander, stage 3 filters en als gehad maar gevind stock loop hy beste. In elk geval ek volg die Guzzi avonture
 
sidetrack said:
Gerrard said:
sidetrack said:
Vat maar die XT, hy mag dalk kak ry maar hy worry nie wat jy in die tank gooi nie  :pot: Maar ons oktaan veral by die kus is mos redelik hoog vergelyke met VSA bv ?

Die XT is primitief, die dat hy werk. Maar aan die ander kant seker ook die nuwer generasie bike wat die meeste mods benodig het om 'reg' te werk  :lol8:
Nee wat stock het hy 23L tank, Fi met geen issues en hy val goed. Miskien n beter bash plate en hand guards soos met enige bike maar hy sal enige plek gaan. Ek het power commander, stage 3 filters en als gehad maar gevind stock loop hy beste. In elk geval ek volg die Guzzi avonture

My XT is stock en ek los hom netso.
 
Gerrard said:
sidetrack said:
Gerrard said:
sidetrack said:
Vat maar die XT, hy mag dalk kak ry maar hy worry nie wat jy in die tank gooi nie  :pot: Maar ons oktaan veral by die kus is mos redelik hoog vergelyke met VSA bv ?

Die XT is primitief, die dat hy werk. Maar aan die ander kant seker ook die nuwer generasie bike wat die meeste mods benodig het om 'reg' te werk  :lol8:
Nee wat stock het hy 23L tank, Fi met geen issues en hy val goed. Miskien n beter bash plate en hand guards soos met enige bike maar hy sal enige plek gaan. Ek het power commander, stage 3 filters en als gehad maar gevind stock loop hy beste. In elk geval ek volg die Guzzi avonture

My XT is stock en ek los hom netso.
Jy het n mooi een daar gekry  :thumleft:
 
sidetrack said:
Gerrard said:
sidetrack said:
Gerrard said:
sidetrack said:
Vat maar die XT, hy mag dalk kak ry maar hy worry nie wat jy in die tank gooi nie  :pot: Maar ons oktaan veral by die kus is mos redelik hoog vergelyke met VSA bv ?

Die XT is primitief, die dat hy werk. Maar aan die ander kant seker ook die nuwer generasie bike wat die meeste mods benodig het om 'reg' te werk  :lol8:
Nee wat stock het hy 23L tank, Fi met geen issues en hy val goed. Miskien n beter bash plate en hand guards soos met enige bike maar hy sal enige plek gaan. Ek het power commander, stage 3 filters en als gehad maar gevind stock loop hy beste. In elk geval ek volg die Guzzi avonture

My XT is stock en ek los hom netso.
Jy het n mooi een daar gekry  :thumleft:

Enjin is net baie stamperig as ek nie die revs ophou bo 3000 nie.
 
Gerrard said:
sidetrack said:
Gerrard said:
sidetrack said:
Gerrard said:
sidetrack said:
Vat maar die XT, hy mag dalk kak ry maar hy worry nie wat jy in die tank gooi nie  :pot: Maar ons oktaan veral by die kus is mos redelik hoog vergelyke met VSA bv ?

Die XT is primitief, die dat hy werk. Maar aan die ander kant seker ook die nuwer generasie bike wat die meeste mods benodig het om 'reg' te werk  :lol8:
Nee wat stock het hy 23L tank, Fi met geen issues en hy val goed. Miskien n beter bash plate en hand guards soos met enige bike maar hy sal enige plek gaan. Ek het power commander, stage 3 filters en als gehad maar gevind stock loop hy beste. In elk geval ek volg die Guzzi avonture

My XT is stock en ek los hom netso.
Jy het n mooi een daar gekry  :thumleft:

Enjin is net baie stamperig as ek nie die revs ophou bo 3000 nie.
Watse kilos nou ? Seker nog nie ingeloop nie. Ek weet nie of dit my verbeelding is nie maar hoe langer ek my XT ry hoe lekkerder begin hy trek. Nou op 56000km.
 
Is cush rubbers reg? Gladder rit as hulle in goeie toestand is

Sent from my SM-A315F using Tapatalk

 
Aprilian said:
Is cush rubbers reg? Gladder rit as hulle in goeie toestand is

Sent from my SM-A315F using Tapatalk

Splinternuut - op forum gekoop by Andy 660 se vriend wat dit oorgeneem het in SA.
 
Gerrard - ly like die Guz, soos in BAIE like??

Vra net, jyt lanklaas gepost en gepic, OF jy skuur heeltyd gat op haar en daars nie tyd vir sulke stront nie??

Nice bike?? Sal jy weer een koop??

Of die groot vraag.......as hulle vanaand joune steel, en hulle betaal jou more oggend replecement value uit in cash..........sal jy more weer een koop??
 
petri oosthuizen said:
Gerrard - ly like die Guz, soos in BAIE like??

Vra net, jyt lanklaas gepost en gepic, OF jy skuur heeltyd gat op haar en daars nie tyd vir sulke stront nie??

Nice bike?? Sal jy weer een koop??

Of die groot vraag.......as hulle vanaand joune steel, en hulle betaal jou more oggend replecement value uit in cash..........sal jy more weer een koop??
Goeie Post. :thumleft:
 
Wolzak said:
petri oosthuizen said:
Gerrard - ly like die Guz, soos in BAIE like??

Vra net, jyt lanklaas gepost en gepic, OF jy skuur heeltyd gat op haar en daars nie tyd vir sulke stront nie??

Nice bike?? Sal jy weer een koop??

Of die groot vraag.......as hulle vanaand joune steel, en hulle betaal jou more oggend replecement value uit in cash..........sal jy more weer een koop??
Goeie Post. :thumleft:

Ja. Ry hom so te sê elke dag. Moet myself force om die ander bikes te ry. 
 
Petri, eintlik nee, ek sal nie dieselfde bike koop nie, ek sal die TT Travel koop  :lol8:
 
Top