Northern Namibia with my brother......and a few other clowns

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
SchalkL said:
Hardy de Kock said:
SchalkL said:
ultraflight said:
Thanks for an excellent ride report from all who contributed.
I am so tempted to join a future tour like this but for the KLR650, I wish I were 10 years younger.
Maybe when the CRF450 becomes available I might reconsider.
Same age as you, - overweight  and unfit BUT i will do this trip - Join me........
Maybe Hardy should do a only 50+ allowed trip for some of us - Problem is the backup vehicles might be fast than us  :lol8:
Oh and i have decided that it will be on a KLR650 Fugly.......  :3some:

The majority of the April 19' crowd is 50 plus Schalk. Jupiter or Gerrard named it the Geriatric trip.
There are still three spots open on that trip.
Your bike is perfect.
Cool Count me in please....

Will put your name on - Check under planning a ride section for the April trip, opening post

I might have missed it somewhere, but how did the Dakar do?

Oubones said:

Hi Hennie

Baie goed, maar die fiets het 'n puik ryer gehad om die stokke vas te hou.
Kontak vir @Trevo om meer inligting oor die fiets te kry.

Hardy de Kock said:
Oubones said:

Hi Hennie

Kontak vir [member=8559]trevo[/member] om meer inligting oor die fiets te kry.
Dankie, sal by hom hoor.

Oubones said:
Hardy de Kock said:
Oubones said:

Hi Hennie

Kontak vir [member=8559]trevo[/member] om meer inligting oor die fiets te kry.
Dankie, sal by hom hoor.

Trevo was los hande die beste ryer in die groep. Hy kon op ‘n shopping trolly gewees het en sou dit gemaak het. My gunstelling was toe hy by die ‘pub’ in Puros aan gekom het op daai dakkie in die sand op die agter wiel

My gunstelling was toe hy by die ‘pub’ in Puros aan gekom het op daai dakkie in die sand op die agter wiel

Sal die foto daarvan wil sien :deal: :drif: :thumleft:

Wow, Wow, Wow.
I am sold. What a great RR. Thank you for sharing and your pics are brilliant. I hope that I will be able to catch just a little of the beauty as you did in these pictures.

1. What camera are you using and what lenses did you carry if its an SLR?
2. How did you carry the camera?
3. What is the range of that 500 Husky? It seemed that you where filling up all the time in the first couple of days and after van Zyls it seemed like a lot less filling was being done.

[member=15711]hardy[/member]. Putting myself down for April 19. This RR is a great selling tool and after meeting you in Jan, the hospitality that you, Chantal and Gene showed us and all the stories you told us I wanted to join you for one of your trips. This finally put that nail in the coffin and made me commit.

Thanks again.

DrunkenDuncan said:
Wow, Wow, Wow.
I am sold. What a great RR. Thank you for sharing and your pics are brilliant. I hope that I will be able to catch just a little of the beauty as you did in these pictures.

1. What camera are you using and what lenses did you carry if its an SLR?
2. How did you carry the camera?
3. What is the range of that 500 Husky? It seemed that you where filling up all the time in the first couple of days and after van Zyls it seemed like a lot less filling was being done.

[member=15711]hardy[/member]. Putting myself down for April 19. This RR is a great selling tool and after meeting you in Jan, the hospitality that you, Chantal and Gene showed us and all the stories you told us I wanted to join you for one of your trips. This finally put that nail in the coffin and made me commit.

Thanks again.

Thank you for taking the time to read it!

1. My pics were taken with Canon G1X with built in zoom. Also used my iPhone 7 Plus
Hannes had a Sony compact digital camera if I remember correctly and Ri used a Canon DSLR with kit lenses by the looks of it.
Willie’s setup was a Mavic Pro Drone, Dji Gimble mounted camera and a Canon DSLR setup, the details of which I’m not sure

2. I carried the camera in my jacket pocker - it’s fairly compact, although not ideal as a fall would’ve most certainly damaged the camera and my hip

3. Range is about 160km. i needed to refuel most days.

You are going to love the trip!

Geluk Cansuis, sien die report is waar hy hoort, wel gedaan :thumleft: :thumleft: :thumleft:

julle advertensie werk hou aan!!!!

verwag maar binnekort n planning a ride thread van my kant af.

iets in die lyn van 4 dae hit and run van Kaokoland en ek wil VZP doen. so basies meeste bang for your buck (oftewel bang for your time).
So sonder om die RR te derail sal so iets moontlik wees?

trevo said:
Geluk Cansuis, sien die report is waar hy hoort, wel gedaan :thumleft: :thumleft: :thumleft:

+1

m0lt3n said:

iets in die lyn van 4 dae hit and run van Kaokoland en ek wil VZP doen. so basies meeste bang for your buck (oftewel bang for your time).

trevo said:

+1

Darem nie bedoel as advertensie vir [member=19649]Hardy de Kock[/member] nie, maar dit kan amper nie anders nie. Hy en sy span maak die trip ongelooflik.

Ek sou sê jy mors jou tyd om al die pad te ry net vir Van Zyl's...... Daar is soveel meer aan Kaokoland :peepwall:

trevo said:

Dankie Trevor! Was 'n helse voorreg om saam jou te ry!

m0lt3n said:

trevo said:

+1

We're doing exactly exactly that in August, although to come up all the way from SA for just a quick in and out doesn't do that region justice.  I will keep an eye out for your planning thread!

Thanks for an awesome RR to everyone that contributed, really fantastic reading and awesome pics!

Noneking said:
m0lt3n said:

trevo said:

+1

Darem nie bedoel as advertensie vir [member=19649]Hardy de Kock[/member] nie, maar dit kan amper nie anders nie. Hy en sy span maak die trip ongelooflik.

Ek sou sê jy mors jou tyd om al die pad te ry net vir Van Zyl's...... Daar is soveel meer aan Kaokoland :peepwall:

Ek verstaan dit.
Maar realiteit in my lewe is of ek maak dit werk binne 5 dae of ek bly by die huis. 5 dae is al klaar lank.
Ek is seker voor en na VZP sal ek nog beloon word?

m0lt3n said:
Noneking said:
m0lt3n said:

trevo said:

+1

Ek verstaan dit.
Maar realiteit in my lewe is of ek maak dit werk binne 5 dae of ek bly by die huis. 5 dae is al klaar lank.
Ek is seker voor en na VZP sal ek nog beloon word?

Dis van jou af seker net oor 2000km om by die jeep track na Van Zyls uit te kom. Dan het ons 3 dae gery na en oor Van Zyls, Marble, Puros. Daar is ouens wat seker reken mens kan dit in 'n dag doen as jy stukke wat ons gedoen het uit sny. Dan van Puros af 2000km weer terug na jou dorp toe. In die winter is daar nie baie daglig om mee te werk nie en in die somer sal jy vrek van die hitte. 5 dae? Laat ons weet as jy reg kom en create vir jou vrou 'n WD account om ons te laat weet as dit skeef geloop het  ;)

Maar Van Zyls is kort en onindrukwekkend in vergelyking met die ander goed wat ons gery het. Dis glad nie die moeite werd om al die pad soontoe te jaag net vir dit nie as jy my vra.

EDIT: Onthou Van Zyls pas is maar 15 of 20 kilos. Wil jy regtig 4000km ry net vir dit?

Dwerg said:
Maar Van Zyls is kort en onindrukwekkend in vergelyking met die ander goed wat ons gery het. Dis glad nie die moeite werd om al die pad soontoe te jaag net vir dit nie as jy my vra.

EDIT: Onthou Van Zyls pas is maar 15 of 20 kilos. Wil jy regtig 4000km ry net vir dit?

Ek het ook 'n broek vol planne om die area te gaan doen - maar in die kar.  Ek beplan actually om eerder die shortcut OM Van Zyl's te vat - om skade, tyd en dalk sterfte te vermy.  Dit gaan nie oor Van Zyl's nie - dit gaan oor om daar te wees en dit te waardeer vir wat dit is.

IDR said:
Dwerg said:

Ek het ook 'n broek vol planne om die area te gaan doen - maar in die kar.  Ek beplan actually om eerder die shortcut OM Van Zyl's te vat - om skade, tyd en dalk sterfte te vermy.  Dit gaan nie oor Van Zyl's nie - dit gaan oor om daar te wees en dit te waardeer vir wat dit is.

Die Iveco het Van Zyls mis gery en al die res gedoen. Dink mens kan heartbreak hill ook mis ry en nogsteeds groot dele van die roete doen wat nie sal skade maak nie. Ek werk nog aan 'n plan vir April  :deal:

[member=8559]Trevo[/member], [member=15496]Minxy[/member]

I got a call from the bike shop. Fuel pump packed up