Re: EC BASH 2018 - DORINGKLOOF BAVIAANS

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
ChrisL - DUSTRIDERS said:
SKAAPKOP said:
Gérrard said:
En dan was daar Skaapkop wat op heel elegante wyse van sy bike afgeklim het. So mooi tuck'nroll het ek lanklaas gesien  :lol8:
Gerrard ek was baie mooi geleer, gedog dit manne wat op my skiet soos die selfone geflits het :peepwall:
Het jy alweer skandes loop maak? ;) :lol8:

Chris ek kon nie die remote vir die sidestand betyds uitkry nie :imaposer:

SKAAPKOP said:
SKAAPKOP said:
Gérrard said:
En dan was daar Skaapkop wat op heel elegante wyse van sy bike afgeklim het. So mooi tuck'nroll het ek lanklaas gesien  :lol8:
Gerrard ek was baie mooi geleer, gedog dit manne wat op my skiet soos die selfone geflits het :peepwall:

Skaap kop, te veel petrol in 'n GS tenk Maak die fiets top heavy !

SPOED  :snorting:

Work has me very busy, but have managed to dig out these 2 pearlers

Attachments

• IMG_20180511_203244.jpg
    IMG_20180511_203244.jpg
    157.9 KB
  • IMG_20180512_195946.jpg
    IMG_20180512_195946.jpg
    106.4 KB
Julle 3 Musketeers moet nou julle R/R vir ons wys of julle sal dalk 'n crack op 'n ander plek kry. :laughing4:

woody1 said:
Julle 3 Musketeers moet nou julle R/R vir ons wys of julle sal dalk 'n crack op 'n ander plek kry. :laughing4:

I am trying Woody, work actually expects me to work so its taking up my time, its coming though

You three and the OTHER three... Daai laat kom mense met die pap wiele..... :laughing4:

I think they DID miss the best part of the Bash... lekker dom ne...  :pot: :imaposer:

spoedvark said:
SKAAPKOP said:
SKAAPKOP said:
Gérrard said:

Skaap kop, te veel petrol in 'n GS tenk Maak die fiets top heavy !

SPOED  :snorting:
  Spoed ek sal dadelik die "tankbag" moet afhaal :laughing4:

Ri se RR https://wilddog.net.za/forum/index.php?topic=224580.0