Re: EC BASH 2018 - DORINGKLOOF BAVIAANS

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Mikie said:
Gérrard said:
Kom Ri, jy't seker al teen die tyd jou foto's ge-edit  :lol8: Laat ons sien.

I am led to believe that Ri will not be able to post all her photos, she made the fatal error of leaving her camera lying around  :imaposer: :imaposer:

... en as dit maar die tipe fotos was wat van dieselfde geslag as jou avatar pic is :imaposer:

VaalBaas said:
Mikie said:
Gérrard said:

I am led to believe that Ri will not be able to post all her photos, she made the fatal error of leaving her camera lying around  :imaposer: :imaposer:

... en as dit maar die tipe fotos was wat van dieselfde geslag as jou avatar pic is :imaposer:

Dink sy nog bietjie getraumatiseer. Sal ook net Andre wees wat 'n kamera laat rondlê  :lol8:

Mikie said:
Gérrard said:

Ha, that's what you think! I've decided to tempt a ban  >:D

VaalBaas said:

... nou hoekom het julle nie die bar maids opgeline nie? Ek is seker die Europeers is nie so preuts soos ek nie ::)

We arrived back on Jhb on Monday after deciding to slab it back and have a days rest, only got back to work today. I will get to my photos and videos, theres tons

This definitely goes down as one of the best bashes I have attended thus far, very well organised, great food and fantastic people
Met up with so many guys that I have previously met, Some I remembered, and other not, but always lekka seeing all of you
I made may new friends, Andy660, you and your group are a pearler bunch

I have vowed to never in my life camp again, it was piss cold and carting a tent across the country is so unnecessary

I have a Ride report to work on.

Andy660 said:
From My group(8 bikes) .many thanks Gerhard and his team for another excellent bash

And to the Values .You guys rock.
We noticed you spammed all our bikes with ****ie stickers. And yeah.we smiling Mikie !

Guessing you mean Vaalies, but we have good Values too  :ricky:

We couldnt resist, ****ies make us all smile so under the cover of dark we decided that all you good guys needed one, I hope it helps you see more ****ies

Ri said:
Mikie said:
Gérrard said:

VaalBaas said:

... nou hoekom het julle nie die bar maids opgeline nie? Ek is seker die Europeers is nie so preuts soos ek nie ::)

Wag wag, los my uit die een uit. Was nog besig om te groet toe die maan so helder opkom :imaposer: :imaposer:

VaalBaas said:
Wag wag, los my uit die een uit. Was nog besig om te groet toe die maan so helder opkom :imaposer: :imaposer:

Helder? Daai was a weerwolf maan  :grommit:

VaalBaas said:
Ri said:
Mikie said:
Gérrard said:

VaalBaas said:

Kykie spogter, het jy by die huis gekom sonder om n pap wiel te kry, veral omdat jy geen kit moes dra nie??

Kykhie Kokster. Baie dankie vir die koerierdiens en ook die leen van Boere se "kompressertjie".[emoji16][emoji16]

Al wat ek verder saamgery het was tools en skoon onderbroek en sokkies.[emoji106]

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

J-dog said:
So no "jumping" this year that anyone knows of?  :sip:

The Jumpers were there but one was literally hopping wiff a moonboot ... rather than jumping ... I think a jump-lead may have been necessary anyway as I saw quite a bit of rehydrate being administered  :imaposer: 

BiG DoM said:
J-dog said:
So no "jumping" this year that anyone knows of?  :sip:

The Jumpers were there but one was literally hopping wiff a moonboot ... rather than jumping ... I think a jump-lead may have been necessary anyway as I saw quite a bit of dehydration being administered  :imaposer:

:lol8:

VaalBaas said:
Kykhie Kokster. Baie dankie vir die koerierdiens en ook die leen van Boere se "kompressertjie".[emoji16][emoji16]

Al wat ek verder saamgery het was tools en skoon onderbroek en sokkies.[emoji106]

Jy besoel die tools wat ek moes saam my ry? [emoji23]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Pebbles, DieselDawie and LeonDude arrived in Colesburg today, what a tour. Thanks Gerrard for organizing, and all who made it a great bash. On a side note: The riders were very well behaved on the road this year. I kept left because i ride slow, everybody gave me a wide gap, waved and were polite, even those who were gooing mielies, thanks, you guys rock.

Worsbeer said:
VaalBaas said:

Jy besoel die tools wat ek moes saam my ry? [emoji23]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Daai was die langste tubliss repair way ek nog ooit gesien het  :peepwall:

En daar was nie eers n puncture nie.... ::) en daarna was hy stukkender as toe ons begin het :lol8: