Right Around Africa

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
On route to Dakhla. (Western Sahara)

DSCN2310.jpg

jorust said:
On route to Dakhla. (Western Sahara)

DSCN2310.jpg

Whan an awesome Picture!! I love deserts, thank you, Mercy, dankie, aksante, sjukran :thumleft:

Ek is mal oor die stads muure - baie in Iraq En Afghanistan en die Midde Ooste gesien. Dit herrinder aan die era van die Bybelse mense.....ook daar waar vader Arahammmmmm die eerste biker was :deal:

TVB said:
Ek is mal oor die stads muure - baie in Iraq En Afghanistan en die Midde Ooste gesien. Dit herrinder aan die era van die Bybelse mense.....ook daar waar vader Arahammmmmm die eerste biker was :deal:

:thumleft: Ek is ook mal daaroor. Die woestyn is 'n baie spesiale plek.

One of my favorite photos.
I rode through two sand storms. And it really is a very, very loooong road from Senegal to Rabat!
What I loved watching was how the wind would blow the sand across the road. The sand doesn't settle ON the road, but moves over the road mimicking a river-like effect on top of the road instead. Flowing in beautiful patterns, leading me through the desert.

DSCN2362.jpg

Just make sure your airfliter does not get blocked with sand.....it cost another guy a piston and barrel. Clean the filter often. If it gets blocked the motor can suck air/dirt around the filter.

Adventurer said:
Just make sure your airfliter does not get blocked with sand.....it cost another guy a piston and barrel. Clean the filter often. If it gets blocked the motor can suck air/dirt around the filter.

You taught me well!!! As a matter of fact that's exactly what I was doing this morning! Cleaned it often going through the desert.  :thumleft:

Hallo Jo, ek hou van jou report en die fotos, ek dink ekt 'n nuwe bynaam vir jou gekry: Mrs Balls  :mwink:

Geniet die res, ons hou jou dop!

Super!!! Dankie vir die kiekies.....en moenie so suinig wees nie asb :deal:

Geniet en smile!!  :thumleft:

TVB said:

Geniet en smile!!  :thumleft:

Dankie.  :thumleft:

En...ek tel hulle!!!! Onthou ek gaan nie vir ewig hier bo sit nie!  :pot:

jorust said:
TVB said:

Geniet en smile!!  :thumleft:

Dankie.  :thumleft:

En...ek tel hulle!!!! Onthou ek gaan nie vir ewig hier bo sit nie!  :pot:

Uitgevang!  :patch:

Mooiry en geniet! Almal regret altyd na die tyd twee dinge:
1)Te mein fotos geneem
2) Te min tyd spandeer om plekke in die land te verken

Aangesien jy daai dollar not so erg vasknyp dat die arme senator daarop se oe begin traan kan jy nou seker maak jy maak nie dieselfde foute as 'almal' nie. Anders gaan jy eendag in huis herfsblaar....of as jy van die Kaap is in huis spataar dit regret :peepwall:

Geniet!!! :laughing4:

Hi Jo
Just spent the better part of around 2 days reading your adventure from page 1 to 27
It seems amazing that you can do all of this alone and i can see why
.............you just make friends wherever you go!

I'm sure all will go well for the rest of the trip
Will be watching in an...tici......pation!
You should spend some time on the med in Egypt
Lekke place to be :thumleft:

Looking forward to meeting you when this is over
Want to hear special stories from you personally one day
Great going and give it horns!
Can't wait for the rest :sip:

Ons boere is trots op jou!!!
:thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:

Juit! Bly om te sien jy is nog aan die gang. Wat kos petrol daar?

Latest posts