'n Vragmotor haak 'n ankerdraad en ruk 7 drade af. Die een helfte van die dorp se krag is af en die slaghuis lê in die verkeerde helfte van die dorp in die geval :xxbah:. Die farken hotel lê toe in die regte helfte >
SBTW hierdie gebeur 8h30.....
Eskom reageer uitermatig vinnig 8), maar die hysertrok daag eers 11h00 :
. 14h45 brand die ligte weer, maar nou is my nek styf en sien die hele naweek so in die niet verdwyn. Na 7 stap ons uit die slaghuis, defnitief nie vol smiles op daai stadium nie.
Stap deur die garage, kyk die HP wat toe al an Donderdag reg staan om gepak te word so skuins aan en reken Se Moer ek ry moreoggend 3 uur. Vat die eerste stuk deur die 3 passe rustig oor Touwsrivier tot op die N1 terwyl dit donker is en as dit lig word dan gooi ek mielies tot op Colesberg.
Stap huis toe deel die plan met Vaalnoi mee. Die nuwe plan word om 'n beker koffie verder gemaak, maar later gooi ek darem 'n glas wiskunde met eis en water. Daai soort wat mens vreeslik slim maak.
Slim is ek mos toe en besluit ek gaan nie die knobbly tyre op die HP klaar ry op die teerpad wat nou volgens Mapsourse 755km voor my lê nie. Ek het 'n spaar rim en op die is 'n redelik op sy einde Anekee op. Hy sal dit maak vir die trip op en af, dan gooi ek hom weg ..... :dousing: Jeeaaa right
Vra so deur die loop van die aand daar na Gariep se kant toe hoe die tempratuur in die aand voel. Se Moer pak ek nou tent en onodige goed agter my. Die HP gel nie lekker met los goed op sy gat nie. (ondervinding van vorige trip saam met KarooKid). Kry nie 'n antwoord nie, maar het in elk geval klaar besluit. Dubbelbed duvet in 'n MR Price sak met cargonet vasgetrek. Die sal nie rondneuk en sommer so in die ry wil afklim nie.
Vaalnoi wil detail weet van die slaap prosedure en belowe moord as die duvet met grasvlekke terug kom en wat gaan die mense sê. Mens kamp mos nie so nie