The Sussie ride...

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
nee man moenie nou al stress nie , wag tot hulle dit aflewer.....

wag tot hulle hom op jou persoon dien. baie keer is dit meer as die fine en dan sien jy nooit weer daai fine nie. Het al 'n paar fines in die Kaap gekry en nog nooit nodag gehad om hom te betaal nie. Ek het eendag 'n fine in die pos gekry van Plet af. Hulle het so groot geskrik toe ek hom betaal dat ek skoon "change " gekry het.

Nice okes that I ride with  :thebirdman:  ;D

Anyway, not to be outdone, I had to take some pics myself.
Here the boys taking in the beauty of van Stadens

Of course the vibration of the bikes was making someone horny so they had to stop to perv at the meisies on the boat at Gamtoos

Okes are hardup in the EC, I was unlucky enough to get a "better" view  ;)

So we beat a hasty retreat and continued on or way to breakies

the bunny chow didn't look too appertising so we had brown liquid instead

and the three musketeers then continued on their merry way to Tsitsikamma Village where we inspected many objects of beauty which have been posted above

Cappie by this time was running low on juice so had to fill up!

And we then mosied on to our eating place where we finally found some decent pussy!  :mwink:

Unfortunately for him, Cappie was caught trying to sabotage Fugly, probably jealous about the nice braided hoses, Heidie's and fork brace which he was caught closely inspecting!  :p

And we finally returned home (Fugly all intact) via van Stadens yet again! As will be noticed from the weather, the Gods were not happy about the attempted sabotage but we were allowed to pass without incident!

Dammit dammit dammit  :mad:

Have you guys received any yet?

I truelly f**king hate tar roads.

Attachments

• Fine.jpg
    Fine.jpg
    120.8 KB
:imaposer:  ten minste het jy nou bewyse dat die funduro 134km/h kan haal.......

p.s. wag tot hulle die dagvaarding aflewer - dit mag nooit gebeur nie..

Damm - daar gaan die 800gs......................................

Guess Greenmamba is next and the cop was pissing himself laughing so much he forgot about fugly?  :mwink:

CAPTAIN SLOW said:
Roné said:
Damm - daar gaan die 800gs......................................

Hoekom ::)

Jy gaan eers moet spaar vir die fine..................................... Dit is after all 'n moerse fine  :biggrin:

R100-00 !!?!?!?! Ha Ha HA!!!  Hier bo op die rif sien jy niks onder R500 -00 nie  :( En van daar af raak dit drasties "seerder".

Ek en n vriend van my was oppad Parys toe een Sondag oggend, (ek GSXR, hy TL), toe ons n flash van voor af sien - vanuit die bosse. Gelukkig van voor af. Ons het seker so 90/100 in n 60 zone gedoen.  Al wat ons toe kon (MOES!!) doen was om om te draai, n entjie in die pad af terug te ry, weer om te draai en dit die moeite werd te maak...

Ek kon 190 kry, my vriend so 180. Flash flash  >:D