TOUGH ENOUGH TO RIDE IN PINK feat Casting From Turd & fellow WDs

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
nog pics

Attachments

• IMG_0019.JPG
    IMG_0019.JPG
    91.7 KB
  • IMG_0027.JPG
    IMG_0027.JPG
    92.6 KB
  • IMG_0053.JPG
    IMG_0053.JPG
    84.2 KB
Smuggy said:
Lekker guys and ladies, looks like you had a joll..

Smuggy, you were missed!  :3some:
(Someone did mention something about some pills as well as something about brooklax and a toilet door  :peepwall: :pot: )  :lol8:

Man this was a awesome ride. For me it was 644km.

Would do this anytime again!! Thx to all, was a great outing.

Let me know when is the next ride  :biggrin:  :biggrin:

Net hartseer daar is so min pics van daai AWESOME 1190  :imaposer:  :imaposer:  :imaposer:  :imaposer:

ja hy seker weer met sy kopteen die badkamerdeur gesit en slaap toe die ride beplan is.
Martina said:
Smuggy said:

Smuggy, you were missed!  :3some:
(Someone did mention something about some pills as well as something about brooklax and a toilet door  :peepwall: :pot: )  :lol8:

het jy die tires weer afgevee na jy hom van die carwash af truggebring het met die trailer? :imaposer:
Manic said:
Net hartseer daar is so min pics van daai AWESOME 1190  :imaposer:   :imaposer:   :imaposer:   :imaposer:

Smuggy said:
ja ons het. En waar was JY???

Manic said:
Net hartseer daar is so min pics van daai AWESOME 1190  :imaposer:   :imaposer:   :imaposer:   :imaposer:

Manic said:

:patch: :patch: mmmm......is jy seker daar was n 1190??? laaste wat ek gesien het was dit op n trailer??  :pot:

:imaposer: :imaposer: :imaposer: 

Attachments

• 1.jpg
    1.jpg
    89.5 KB
tiffie said:
het jy die tires weer afgevee na jy hom van die carwash af truggebring het met die trailer? :imaposer:
Manic said:

Ek het n katrol in die dak. Hy word opgelig en dan neergesit waar hy moet staan. Geen afryery van trailer af nie  >:D

tiffie said:
ja hy seker weer met sy kopteen die badkamerdeur gesit en slaap toe die ride beplan is.
Martina said:
Smuggy said:

Smuggy, you were missed!  :3some:
(Someone did mention something about some pills as well as something about brooklax and a toilet door  :peepwall: :pot: )  :lol8:

:imaposer: :imaposer: :laughing4: :laughing4:

Martina said:
Manic said:

Manic said:

:patch: :patch: mmmm......is jy seker daar was n 1190??? laaste wat ek gesien het was dit op n trailer??  :pot:

Hey. Gaan kyk al die stonechips op jou bike, dis van AGTER n 1190 ry heeldag  :imaposer:  :imaposer:

Manic said:
Martina said:
Manic said:

Manic said:

Hey. Gaan kyk al die stonechips op jou bike, dis van AGTER n 1190 ry heeldag  :imaposer:  :imaposer:

:patch: mmmmm......ook seker maqar waar  :lol8: ::) :lol8: :imaposer:

Manic said:
Smuggy said:

Ek het by familie braai gehou. Maar ek sien jy was new years day weggejaag deur jou inlaws.. :imaposer: :imaposer:

Manic said:

Let me know when is the next ride  :biggrin:   :biggrin:

Wanneer ry jy grond met daai vet scooter?

Smuggy said:
Manic said:
Smuggy said:

Ek het by familie braai gehou. Maar ek sien jy was new years day weggejaag deur jou inlaws.. :imaposer: :imaposer:

Net so!! Hulle is nou Outlaws  :imaposer:

Scooterbike said:
Manic said:

Let me know when is the next ride  :biggrin:   :biggrin:

Wanneer ry jy grond met daai vet scooter?

Heeldag en aldag, dat die stoffie so trek  :lol8:

Latest posts