HANS BOORMAN
Pack Dog
Dankie manne en manninne.Dit was n great naweek.!!!!!Ons moet gou weer so maak :thumleft:Gooi die fotos!!!
Maar moet self se, daai meel gevreet is giftig. Self wil ek hom nie aanvat nie, en daai klong weeg ook mos fokol.2StrokeDan said:Buff, die skande!! Het jy toggie lat ou Weskus vir n Yamaha wegry op n blerrie meelgevreet nie??!! eepwall:,
Legadema said:Maar moet self se, daai meel gevreet is giftig. Self wil ek hom nie aanvat nie, en daai klong weeg ook mos fokol.2StrokeDan said:Buff, die skande!! Het jy toggie lat ou Weskus vir n Yamaha wegry op n blerrie meelgevreet nie??!! eepwall:,
chrisL said:Nice gloves you wearing Buff?!!Cool pic :thumleft:
chrisL said:Nice gloves you wearing Buff?!!
Cool pic :thumleft:
Don't be afraid...................................were not!!Buff said:chrisL said:Nice gloves you wearing Buff?!!
Cool pic :thumleft:
LOL... This is what happens when a photo shoot turns into an impromptu drag race :
I consoled myself in the fact that if I moered off at that speed my hands would be the last thing I would have to worry about
I've got plenty more pics and vids but this was such a lekka weekend that I'm afraid no RR is going to do it justice :-\
:imaposer:darthvader said:So paar jaar terug het ek en my neef met my Toyota 2.7 VVTi bakkie daar op die pan gaan jae, ek het self hin 180km/h geclock op die GPS. Nou, om dit lekker skouspelagtig te maak het my neef met die kamera gesit en my afgeneem terwyl ek teen 180km/h verby hom jae. Die probleem kom in as jy so paar BlackLabels sterk is en jy het niks om voor te mik behalwe hin ou wat sit(wat ook hin paar BlackLabels sterk is) nie... ek het hom net-net gemis!
Enter your email address to join: