WC Bash 2013 Jamaka

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
:biggrin:

Attachments

• WC Bash (38).jpg
    WC Bash (38).jpg
    206.4 KB
  • WC Bash (2).jpg
    WC Bash (2).jpg
    200.1 KB
  • WC Bash (6).jpg
    WC Bash (6).jpg
    164 KB
  • WC Bash (9).jpg
    WC Bash (9).jpg
    174.4 KB
  • WC Bash (12).jpg
    WC Bash (12).jpg
    171.7 KB
  • WC Bash (13).jpg
    WC Bash (13).jpg
    160.6 KB
  • WC Bash (17).jpg
    WC Bash (17).jpg
    168.3 KB
  • WC Bash (19).jpg
    WC Bash (19).jpg
    162.9 KB
  • WC Bash (21).jpg
    WC Bash (21).jpg
    187.4 KB
  • WC Bash (37).jpg
    WC Bash (37).jpg
    202.6 KB
:biggrin:

Attachments

• WC Bash (23).jpg
    WC Bash (23).jpg
    161.5 KB
  • WC Bash.jpg
    WC Bash.jpg
    167.5 KB
  • WC Bash (35).jpg
    WC Bash (35).jpg
    180.9 KB
  • WC Bash (34).jpg
    WC Bash (34).jpg
    179.7 KB
  • WC Bash (33).jpg
    WC Bash (33).jpg
    178.1 KB
  • WC Bash (27).jpg
    WC Bash (27).jpg
    165 KB
  • WC Bash (26).jpg
    WC Bash (26).jpg
    169.4 KB
  • WC Bash (25).jpg
    WC Bash (25).jpg
    156.9 KB
BAIE DANKIE HERMAN, die naweek was great.  Puik reelings.  Is maar lekker moeg vandag.  Jammer oor die lawaai uit ons kamp vrydagaand :peepwall:

Ek het die link op die 1ste post gesit van die mense wat die lekker kos voorsien het! Ek het geen klagtes gehoor van die kos nie so die mense het almal tevrede gestel!

Lyk na n heerlike bash, gesellige kuier! op my bucket list.... :thumleft:

Sal maar moet wag tot die frieken seacom cable reg gemaak is voor ek die photies kan check....  :mad:

Ek is baie spyt ek kon nie die een maak nie.

Pom17 said:
Fok stoetie :imaposer: :imaposer:
Ja nee hy het homself weereens oortref. >:D
Stoetie en Heimer is duidelik die twee wat die meeste ge-fotografeer is. Hulle is beide baie fotogenies………hulle kom hol sommer aan vir ’n foto sessie…… :imaposer: :imaposer:

Pietcoke dit lyk my dis net ons 2 wat in staat was om foto's te neem of wat die vinnigste kan herstel om die foto's te laai  :peepwall:

Waar is die ander manne se foto's  ???

Riebeeker said:
Ek het die link op die 1ste post gesit van die mense wat die lekker kos voorsien het! Ek het geen klagtes gehoor van die kos nie so die mense het almal tevrede gestel!
Herman, die kos was uit die boeke gewees..............ek het verneem dat Vrydag se potjie net so wonderlik was............selfs die porsies was oorgenoeg. :thumleft: :thumleft:

Jy moet weet dat die Bende daar onder aan die begin van die kamp nie net die meeste geraas het nie, maar daai manne en maninne is ook natuurlik nie kwaad vir kos nie. :pot: :peepwall: :lol8:

Riebeeker said:
Pietcoke dit lyk my dis net ons 2 wat in staat was om foto's te neem of wat die vinnigste kan herstel om die foto's te laai  :peepwall:

Waar is die ander manne se foto's  ???

Wees geduldig.

Pietcoke said:
Riebeeker said:
Herman, die kos was uit die boeke gewees..............ek het verneem dat Vrydag se potjie net so wonderlik was............selfs die porsies was oorgenoeg. :thumleft: :thumleft:

POEDING OP 'n BASH  :thumleft:
Hier is my bord van die Saterdag aand se spit braai! Vrydag aand was ek te honger om die bord af te neem  :drif:

Attachments

• ja 46.jpg
    ja 46.jpg
    195 KB
Riebeeker said:
Pietcoke said:
Riebeeker said:

POEDING OP 'n BASH  :thumleft:
Hier is my bord van die Saterdag aand se spit braai! Vrydag aand was ek te honger om die bord af te neem  :drif:
:drif: :drif: :drif:........................waar is die left-overs nou.........

Riebeeker ................. Thanks  :thumleft: Dit was moers lekker en daai ouens MAG maar kos maak. :thumleft:

Thanks for a leka jol guys....was great to see old faces & meet new :thumleft: The trouble with these affairs is that you want to go chat but get waylayed or ambushed along the path... >:D
The potjies was just great...it's not easy making big pots and being able to keep it whole....otherwise ending up with soup!  :thumleft: The spit was just as great so hats off to the guy who did it  :thumleft:

Who the hell is Veldskoen?
The Poppie singing not only lacked power or a reliable backing track but also talent... :peepwall:

However it all went into making a bash a bash...nice one!  :thumleft:

Lyk na vet pret gewees........Oupa Heimie sit soos 'n regte bergie in die son en wyn suip!!  :peepwall: :pot: