Where has your bike taken you today?

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
GravelFox said:
2688034db0389e524de7bbba593a3809.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Moet ons raai waar dit is?  :lol8:  [member=1597]DUSTRIDERS[/member] ChrisL sal vir ons binne 'n paar 100m kan sê presies waar ry jy rond.  Dis 'n mooi kiekie.  :thumleft:

Ek het nogal daai foto bekyk en myself getoets. Beste raai is oos kaaperig daai plat tabletop bergies is nogal volop daar.

DUSTRIDERS said:
Ek het nogal daai foto bekyk en myself getoets. Beste raai is oos kaaperig daai plat tabletop bergies is nogal volop daar.
Oos Kaaperig is reg maar @Dorsland behoort die beste te weet.

Murraysburg rond? Kan ook agter Nieu-Bethesda êrens wees.  Sien ek 'n punt van Kompasberg wat daar agter uitsteek?

Dorsland said:
Murraysburg rond? Kan ook agter Nieu-Bethesda êrens wees.  Sien ek 'n punt van Kompasberg wat daar agter uitsteek?
Die paadjie was so bietjie meer plaas paadjie as verwag. Gery vanaf Murraysburg op R63 en voor Ouberg pas links gedraai op grondpad wat Richmond toe gaan. Vanaf hom regs gedraai en oor vele cattle grids gegaan om weer in die Dassiesfontein pad te kom oppad na Nieu Bethesda. Ek dink jy is reg met die Kompasberge.

voor Ouberg pas

Daar is die 4 de Oubergpas wat ek en Karoo Rider nie kon onthou die week met n pratery. Dankie Gfox. :thumleft:

DUSTRIDERS said:
voor Ouberg pas

Daar is die 4 de Oubergpas wat ek en Karoo Rider nie kon onthou die week met n pratery. Dankie Gfox. :thumleft:
Nou het ek ook iets geleer…ek het gedink daar is 3 so nou moet ek vierde een soek[emoji85]

GravelFox said:
DUSTRIDERS said:
voor Ouberg pas

Nou het ek ook iets geleer…ek het gedink daar is 3 so nou moet ek vierde een soek[emoji85]

Gifberg Van Rhynsdorp se oostekant af.

Damaraland said:
We drove down from Namibia to do the 3 day Sea 2 Sea navigational enduro in the Transkei. The 500 initially felt a little out of place amongst the two strokes, but once the mud started flying it was all good :ricky: Only change made from my touring setup was to put the original tank back on and slap some soft mousses and tires on.

AM-JKLXVJoUMH4_2dds4KtcPhfjvSeck5wW5Z3n57VE9GAvCcwx8uWUiLPjvZIlvQ88EJZNC1-RHi8_HacSC1nIRzGPz1LWEC2pg-pCZupGx063J1gZ6axGL-qjVP9lswXwEsPkNuJPfOkKZDrTkAKnFHquL9w=w976-h732-no

AM-JKLWylQjfo-8MuJ2hov6LDRgdzR0oSfxlg2Wr6aTJNw6daABocE9UkwiLsDRX_6XVBgoaYZDwo8YD1OMDcS7NZWhmpp8av0NmrjWFVssx1PIO4duWbm_WcJRGyn_aYrFCmC_70W9ohsZwjZjdjOZjEC2WRg=w1098-h732-no

Lovely, tough and scenic route  :thumleft:

Sunday-afternoon ride in Gippsland, east of Melbourne. Riding through the hills and farmlands near Mirboo North.

Lekker tjoppies...

Gister en vandag twee kort draaitjies gery om die nuwe XR bietjie te leer ken.
1 - Barrydale toe saammet my seun
2 - Voorhuis. Tussen Swellendam en Bonnievale

Attachments

• 9558BB44-C848-4A7D-B8C6-1EB6B8A1154E.jpeg
    9558BB44-C848-4A7D-B8C6-1EB6B8A1154E.jpeg
    162.9 KB
  • 20CD6BB9-ECB4-4519-926E-9E99EF52EF58.jpeg
    20CD6BB9-ECB4-4519-926E-9E99EF52EF58.jpeg
    178.2 KB