Saw you today on the flat section of gravel before Swartberg pass. I was on my T700 and part of a group coming from the Hel. Hope you did not take the rig down there[emoji85]Gerrard said:So maak mens
Baie soos die ou een behalwe n gedreun van die diesel enjin en hy vaar soms bietjie skeef as die rivier afkom. Jy wag maar nog en ry op nes altyd. Dis nou gratis ek dink die operators het meeste van die geld gesteel in elk geval. Hulle kan nou lorries en stropers oorvat wat n groot ding is vir die boere want om n 80km draai met n stroper te ry om aan die anderkant van die rivier te kom is nie speletjies nie.2StrokeDan said:@Blikners, hoe werk daai pont nou?
Seker dis julle groep wat ek gister gesien het tussen PA en Swartberg pas.Matewis said:So bietjie die naweek gery en skouers geskuur met n legend of 6. @Welsh @Boersoeknbike
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
Korrek ja. Was jy deel van die groep wat afgekom het dorp toe van die pas af?GravelFox said:Seker dis julle groep wat ek gister gesien het tussen PA en Swartberg pas.Matewis said:So bietjie die naweek gery en skouers geskuur met n legend of 6. @Welsh @Boersoeknbike
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Enter your email address to join: