Where has your bike taken you today?

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
02fa23c7cf149e828f1baa6e223514d0.jpg

[member=1035]steveindar[/member]
Are you visiting Tanzania or moved back again?
Are you still in contact with Klavs, Babu and Benoit?

No dirt but a lekker chilled late afternoon cruise Clarens to Kestell
ca3247e988b736ab68c83093f08412af.jpg

Sent from my BV9500 using Tapatalk

Noneking said:
McSack said:
Stunning pic!
Thanks man... wasn't planning anything but it was just the perfect time and weather for a ride

voorvel said:
[member=1035]steveindar[/member]
Are you visiting Tanzania or moved back again?
Are you still in contact with Klavs, Babu and Benoit?

Still here Boet. Klavs and Ben still here, Babu broom-broom died of a heart failure on a ride over christmas 2017 I think it was. Very few mzungus left.

GravelFox said:
Dorsland said:
Murraysburg rond? Kan ook agter Nieu-Bethesda êrens wees.  Sien ek 'n punt van Kompasberg wat daar agter uitsteek?
Die paadjie was so bietjie meer plaas paadjie as verwag. Gery vanaf Murraysburg op R63 en voor Ouberg pas links gedraai op grondpad wat Richmond toe gaan. Vanaf hom regs gedraai en oor vele cattle grids gegaan om weer in die Dassiesfontein pad te kom oppad na Nieu Bethesda. Ek dink jy is reg met die Kompasberge.

Dan is dit wel Kompasberg vanuit 'n ander hoek [member=18692]GravelFox[/member].  Ek ken daai paadjie, jy het nie dalk my 660 Teneré se oranje kopligskerm daarlangs gesien nie?  :lol8:  Daai pad was op 'n tyd so sinkplaat gewees mens moes jou stopsels tel as jy op Nieu-Bethesda kom.

Dorsland said:
GravelFox said:
Dorsland said:
Murraysburg rond? Kan ook agter Nieu-Bethesda êrens wees.  Sien ek 'n punt van Kompasberg wat daar agter uitsteek?
Die paadjie was so bietjie meer plaas paadjie as verwag. Gery vanaf Murraysburg op R63 en voor Ouberg pas links gedraai op grondpad wat Richmond toe gaan. Vanaf hom regs gedraai en oor vele cattle grids gegaan om weer in die Dassiesfontein pad te kom oppad na Nieu Bethesda. Ek dink jy is reg met die Kompasberge.

Dan is dit wel Kompasberg vanuit 'n ander hoek [member=18692]GravelFox[/member].  Ek ken daai paadjie, jy het nie dalk my 660 Teneré se oranje kopligskerm daarlangs gesien nie?  :lol8:  Daai pad was op 'n tyd so sinkplaat gewees mens moes jou stopsels tel as jy op Nieu-Bethesda kom.
Dorsland said:
GravelFox said:
Dorsland said:

Ja ons het maar stadig gery want hy was nog steeds stamperig…lyk nie of daai paadjie veel aandag kry nie. Het die Saterdag weer met die Uitkykpas uitgery…ook maar afgeleë. Mooi wêreld waarin jy bly.

Sent from my iPhone using Tapatalk

McSack said:
ca3247e988b736ab68c83093f08412af.jpg

Mooi foto[emoji1305]

Sent from my iPhone using Tapatalk

GravelFox said:
Ja ons het maar stadig gery want hy was nog steeds stamperig…lyk nie of daai paadjie veel aandag kry nie. Het die Saterdag weer met die Uitkykpas uitgery…ook maar afgeleë. Mooi wêreld waarin jy bly.

Daar is heelwat van hulle in die distrik ja.  As ons nie self na ons paaie kyk nie gaan ons naderhand van die buitewêreld afgesny wees.  Wat nie altyd 'n slegte ding is nie  :peepwall: :lol8:

ETS said:
[emoji14]
(°)(°) FOTO.
I recall stopping at that exact spot for a foto many times I'm sure ... Kenhardt-PutSonderWater road?

McSack said:
ETS said:
[emoji14]
(°)(°) FOTO.
I recall stopping at that exact spot for a foto many times I'm sure ... Kenhardt-PutSonderWater road?

Kenhardt- Puts has a koppie, but this one is 20km outside Loeriesfontein :thumleft: