Where has your bike taken you today?

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Kan dit werkers akkomodasie wees? Vuurmaak/kuierplek in die middel?

Baie interessant, ek sien daar is n Elandsberg soos in berg en Elandsberg soos in plaas naam.
Ek let ook op ek het my roeping gemis in die lewe ek moes n spilpunt smous in Cradock geword het!! Onste hygend daar is baie van die goed!! :oops:
Die Groot Visrivier hou daai spilpunte besig. 💪 💪 Verskriklik baie in daai omgewing Chris.

Ek weettie Chris, ek het per ongeluk afgekom op die stuk pad en wat 'n mooi paadtjie, hy kronkel so deur 'n kloof, dwars en kruis duer 'n rivier. Ek het die rivier se naam ook probeer opspoor, kry nie hom se naam nie, sal nog verder soek. Die plaaslike mense noem dit die Elandsberg pad toe ek begin navraag doen. As jy aangery kom sien jy die huisies se dakke uitsteek bo die bome, dit lyk amper soos kabouter huisies. 😂
.... kan jy dalk op n kaart wys waar dit is ..

Not my bike, but spent last week chasing classic and exotic cars around the passes of Western Cape on The Cape 1000

Thanks to Suzuki Motorcycles SA for the V-Strom 1050DE

08437ff6-29fd-496e-98e5-280a4945e208.jpeg

V-Strom 1050DE

Did you like it?

I did. It’s been a while since I rode a big bike, that engine is pretty handy at launching it down the road, even 2 up, all the electronics, quick shifter up and down and cruise control. Nice to have options.

… dankie Vis Arend … Elandsberg… Aasvoel kop oor die Grootvisrivier … op my lysie …

Attachments

• 4a24c078-7331-4242-bff1-924d35fe32d7.jpeg
    4a24c078-7331-4242-bff1-924d35fe32d7.jpeg
    150 KB
Vanoggend het ek langs Valsbaai gery en gesien die treknet vissers is besig om hul net uit te trek. Van nuuskierigheid het ek gestop en gekyk. Gelukkig het ek met die motorfiets gery en kon ek stop want daar was baie voertuie en geen parkeerplek nie.
Hier voor is die roeibakkie waarmee hul die net se een punt tot agter die branders sleep en dan met 'n wye draai terug roei strand toe. Die hoë boeg is om deur die branders te kan breek.
a20240319 WDa 112610.jpg

Dan trek twee spanne vir meer as 'n uur aan die twee punte om die net terug tot op die strand te kry, hopelik met 'n lekker klomp vis.
c20240319 WDb 111849.jpg

f20240319 WD 111949.jpg

Soos die net uit die see kom, verdeel hierdie manne die vlotlyn en bodemlyn.
g20240319 WD 111922.jpg

En enige visse wat in die net vassit, word losgemaak en gaan geel visbak toe.
k20240319 WD 112641.jpg

Indien hulle gelukkig is, is daar 'n paar groter visse in die laaste deel van die net.
h20240319_112907.jpg

Met hierdie trek was daar ongelukkig niks meer nie as die paar harders in die geel bakke :cry:

Met die wegry daarvandaan het ek gewonder of hierdie mense dit doen vir sport/plesier, of om 'n inkomste te verdien.
Daar was minstens dertig mans doenig met die nette ----- wie van hulle doen dit vir inkomste en hoeveel is vrywillige helpers.
Aan wie behoort die roeibakkie en die net.
Die vissies in vandag se geel visbakke is skaars genoeg om vir elke werkman een vis te gee.
Met sulke vangste kan g'n mens 'n lewe maak nie!

Last edited: