Get off you ASS and go Div TRIP Nam 2012

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Reaction score
1
Bike
BMW R1200GS Adventure
Hi Manne en Mannine..................Ons is nou terug na ons ou trippie deur Namibia :thumleft: Net so met die wegval n bietjie oorie naam :patch:...Toe ons nou so in Vryburg sit oppad soontoe en conference hou na so 800+Km virrie eerste dag.....en na paar Jaggermesisters :mwink:.....of soos my ou Maat Oscar dit noem :imaposer:......Mesyne!.....toe kom hy op met die naam "Get off your ASS and go DIV".......Nou Jaggermesiters issie n man se maatie en dit laat die tong bietjie knoop :3some: .....So DIV moes eintlik TRIP wees :ricky: Sooooo daar issie naam toe met BAAAAAIE mesyne gereeld.....want dit maak dan gesond :peepwall: :peepwall: :ricky:

Die Maandag more om 04 o bells hettie tyd toe uiteindelik aangebreek :thumleft: na 6 maande se beplanning en gesukkel om verlof op te lyn :3some: :3some: Staan Harry the Buffalo, Rocky the Dog, Oscar en Pieta met die back-up voertuig toe reg by Masorinie in Phalaborwa.. Nou ons is nog maar pissies  :patch: :patch:die hoekom n back-up voertuig want ons is noggie so gekonfyt met Nam soos VisArend wat dit sommer met n pillian doen nie :patch:

Attachments

• Die Begin.jpg
    Die Begin.jpg
    157.1 KB
And so the man returns and we are in for another good ride report.  :thumleft:

Aha .................... hie komme ding ...............  :thumleft: :thumleft:

Sooooo staat ons toe reg om te vertrek :thumleft:....gewapen met VisArend se RR en routes  gelaai oppie Zumo :thumleft:....Nou my ou Maat Oscar het n heavy personallity clash met sy geel GSA enne ORANGE KTM suite...................maarie mesyne sal daarvoor help ..glo ons!......RtD met sy 800 maak ook reg in n baie koue Phalaborwa ??? Seriaaas :imaposer:

Attachments

• Oscar in sy KTM suite.jpg
    Oscar in sy KTM suite.jpg
    173.7 KB
  • RtD.jpg
    RtD.jpg
    174.6 KB
:blob5: Wow Harry kan nie wag vir die volgende nie, jy KAN 'n trip report skryf  :thumleft: :happy1:

Sooooo staat ons toe reg ommie pad aan te val.....met geweld...ons wag MOS lank hiervoor :mwink: Nou "Rule No1" Never travel at dark with a Scoot ??? ??? Hoekom breek ekkie fokking reel...............sallie weetie maar nou ja ??? Ons het!  So vorder ons innie donker tot op Gravelotte :patch: :patch: Alles wat kon vries................het gevries :mwink: Die kwik huiwer so tussen 2 grade en -2 grade...In Gravelotte het ekke n laaaaaang sluk OBS en warm handskoene nodig!!!! Verder tot in Tzaneen en daar weier ek ??? Koffie ...wat sukkel om by allie koue plekke uit te kom en son....of ek staat net daar tot ekkit kry ??? OOK maar goed n mens kannie in die toekoms in sien nie........................dan sou ek sommer daar in Tzaneen gebly het :-[ :-[ Verder toe deur Magoebaskloof en O! shit daar vallie kwik na -5 Degrees!  Mense dissie koud nie dis fokkin koud.........................Die rally3 suite met al sy inners maakie hond haar affie......Koud is koud en basta.......................en ekke voelit in "My BONES"

Hierso sooo by Pietersburg.....Offe nou Polokwane in onsse NUWE lewe begin die hitte darem stadig innie  lyf in beweeg en raak ons gemakliker :thumleft: :thumleft:.....Ons vang n koppie koffy by die Ranch en nou steek onsit......Dit gaat te lekker .....................so 140 to 160km/h..............Crusing speed........ons is mos nog oppie Anakees.......................die Nobblies le oppie trailer saam Pieta met die back-up :mwink: :mwink: :patch: :peepwall:......Ons sallie off-road tyres op Upington opsit! Verder isit net boaring teer ..................Pretoria, Rustenburg, Koster,Lichtenburg, Delareyville.........................tot in Vryburg!...................Mikpunt virrie dag toe ....Red Sands annerkant Kuruman!  Ekke check die son toe ons soooo aankom na Vryburg toe en besluit ek gaan reel virre conference by die stop want ekke is nou GATVOL gery virrie dag!!!!!  Nou as julle ons patch so bekyk op ons leathers dan sal julle sien ons naam issie VIATORES :thumleft: :thumleft: :thumleft:............................Nou in Latyns beteken dit "The Journey" en nie the "DESTINATION" nie........................Die gedagte vind toe byval by allie ruiters en so slaap ons toe die eerste aand in Vryburg :3some: :3some: Baie nice plek vir R125/person.....met n lekker T-Bone en Whisky ,loop afstand vannie kamer :thumleft:

Attachments

• Bly Vryburg.jpg
    Bly Vryburg.jpg
    194 KB
Dis NOOOOOOIT n goeie idee om jou vrou te bel as jy n bietjie Mesyne gedrink hettie................................Sy verstaan NIE SWIE-SWIE taal nie :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Attachments

• Swie Swie Taal.jpg
    Swie Swie Taal.jpg
    144.4 KB
Harry the Buffalo said:
Dis NOOOOOOIT n goeie idee om jou vrou te bel as jy n bietjie Mesyne gedrink hettie................................Sy verstaan NIE SWIE-SWIE taal nie :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:
:imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Nou Tjomas gee my toggie geleenthied om bietjie SENTIMENTEEL te raak......seblief :'(  Julle weet n Helmit is n wonderlike ding :thumleft: Jy kan lag...jy kan sing....en jy kan TJANK nesse baby :-[...Toe ons so by Vryburg weg ry die oggend .....die lug is soooo skooon ...ons Vader se plekkie soooo great en ekke kyk so terug en my groot Tjomas le so nevens agter my en my Seun "RtD" net so agter hom toeeeeee mis ek nogge scooter......waaar daar eene MOES gewees het!!!.....................Fokkit ek mis my anner Laaity!!!!!...........................SORRY :-[

Laat waai Harry. Die gaan nog lekker word. :biggrin:

Sooo toe eintlik in Kuruman aangekom .....toes die manne honger.........................RtD reken mos hy's n aanbagsman en daai tiepe raak honger 9uur innie oggende :ricky:

Attachments

• Honger in Kuruman.jpg
    Honger in Kuruman.jpg
    175.8 KB
  • Honger in Kuruman 01.jpg
    Honger in Kuruman 01.jpg
    115.7 KB
  • Honger in Kuruman 02.jpg
    Honger in Kuruman 02.jpg
    187.7 KB
  • Honger in Kuruman 03.jpg
    Honger in Kuruman 03.jpg