In Senga, of Salima, soos hulle dit noem, het ons geld getrek. Sonja het gou 'n taxi nader geroep en so 'n vinnige spin saam die drywer geneem.
'n Jong mannetjie het ons kom kos aanbied!! Eish, lyk soos mossies of so wat oor die kole gebraai is. Ons was nie baie honger nie!!! Maar net voor die hotel se ingang het ons gou 'n paar mooi tamaties vir aandete gekoop. Onthou ons gaan vanaand by Steps slaap. Omdat dit alweer op middagete was, het ons besluit om ete te bestel, lekker te ontspan en dan kampplek toe te ry en tent te gaan opslaan.
Middagete was heerlik en ons het ook vir Nick en sy vrou ontmoet wat van Engeland af kom, maar in Lilongwe werk. Hy is 'n direkteur van 'n skool daar en sy kontrak verstryk oor 3 jaar. Dan gaan hy en sy met die 1200GS van Malawi af terug Engeland toe ry. Ek weet nie wat sy nog doen nie, maar sy vrou ry elke oggend perd. (Nee, ek kon dit nie van haar bene aflei nie! Sy het self so gesê!)
Ons het na ete gou gaan betaal vir die kampplek en toe aangesuiker Steps toe. Dis net langsaan die hotel, maar toe ons daar aankom, lyk dit soos Margate se strand, die dag net voor Kersfees. Die kamp is oop vir dagbesoekers, en dis Sondag. Dit het gewemel van mense, oorverdowende (nie Afrikaanse) musiek en braaivleis rook.
Daar was nie 'n spot oop om ons tente op te slaan nie. Die hekwag het gesê ons moet net chill, die mense moet 17:00 uit wees, dan kan ons tente opsit. En dit was nou eers 15:00. Haaaallllooooo!!! Hierdie kite gaan nie vlieg nie! :dousing:
Ons was redelik omgekrap oor die situasie, want die prentjie was nie aan ons geskilder toe ons betaal het nie. As ek reg onthou is aan ons gesê dat Steps die beste kampplek in Malawi is. Huh?? Miskien in die week, ja!
Ons het gou beraadslaag, die besluit gemaak om net 'n klein ent terug te ry en 'n ander kampterrein te gaan verken. Ek en Johan is na een toe, maar toe ons sien "Day visitors", net omgedraai en vir Willie gaan wag. Hy het na 'n ander een gaan kyk.
Daai was blykbaar 'n opsie en Sonja was baie chaffed. Ons het egter reeds betaal by die hotel en dadelik vir Willie afgevaardig om te gaan onderhandel om ons geld terug te kry. Wat hy toe reggekry het.