4 Dae in Malawi.......

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Baie sad om te lees van Lodie, n ware adventurer. Waar kan mens sy boeke koop, wie is die uitgewer?

Man from Nam said:
Duster dankie vir die baie mooi RR :thumleft:
Ek het ook Lodie se boek gelees en het voorheen ook van sy siekte gelees, maar het gedog hy is in remissie. Toe Jo Rust hier by one was het sy gese dit gaan beter met hom. Jammer om te hoor hy veg weer teen die kanker, maar dit is goed as hy so positief is.
Hy is in ons gebede. Dit was 'n baie mooi gebaar wat julle gedoen het vir hom en Kate.
Ons het so baie om voor dankbaar te wees en ek kan sien julle leef dit elke dag uit. Ons beplan ook die trip Malawi toe en jou rr gee baie waardevolle inligting. O Ja, daardie wit S10 lyk die part en is maar die mooiste fiets tussen die drie ;) Hooohaaa!!!!
Kan nie wag vir die res nie.
Jis ons besef nie altyd hoeveel genade mens ontvang nie, en ek het vandag by die werk met 'n kollega se kind, besef dat ons meer dankbaar moet wees vir wat ons het.  Dankie Man from Nam, ek waardeer die inset.

TVB said:
Baie sad om te lees van Lodie, n ware adventurer. Waar kan mens sy boeke koop, wie is die uitgewer?
Die boek se naam is "KATE", 'n Liefdesverhaal.  Uitgewer is Ingrid Steggman van Door Twenty Two.  Dis ook beskikbaar in sommige gewone boekwinkels.  Hoop jy kry.

Duster said:
TVB said:
Die boek se naam is "KATE", 'n Liefdesverhaal.  Uitgewer is Ingrid Steggman van Door Twenty Two.  Dis ook beskikbaar in sommige gewone boekwinkels.  Hoop jy kry.

Dankie, ek is pas in die buiteland maar gaan my dogter vra om vir my te kry!  :thumleft:

Die Mwami grenspos is net so 20km van Chipata af, en ons was regtig nie baie lank daar besig nie.  Vir Malawi moet jy natuurlik ook derdeparty versekering koop, an ek onthou dit was 5000kwatchas, dieselfde as vir die invoer bedrag van die bikes.  Dus 10 000 kwatchas om in Malawi in te gaan. Dis omtrent R265,00.  Wat 'n winskopie!  Terwyl Johan my invoer goed afgehandel het, het ek sy versekering gaan koop.  Willie het sy goed baie vining afgehandel......ek wonder steeds hoekom?  O ja...Sonja!!!

Toe ek terugkom van die versekeringskantoor af, wag Stoffies my in met al die nodige papierwerk en ons kon deurry in Malawi in.

MALAWI!!!!  Hooohaaaa!!!!

Attachments

• 47.JPG
    47.JPG
    224.3 KB
  • 45.JPG
    45.JPG
    201 KB
  • 49.jpg
    49.jpg
    104.8 KB
Eish, Stoffies was baie opgewonde, want dis 'n droom van ons wat bewaarheid was.  O ja Willie was ook opgewonde, maar ek dink Malawi was nie op daai stadium in sy gedagtes nie.  Hy het net army styl getel:  1, 2, 33333333!!!

Dis ongeveer 120km tot in Lilongwe, en nog so 35km na die lughawe toe, en spoed was nie 'n issue nie, ons het net gesorg dat Willie voor ry! :ricky:  Hy sou alles in sy pad uit die weg vee om betyds by die lughawe uit te kom.

Die pad soontoe is maar soos die res van Afrika wat ons tot dusver beleef het.  Padblokkades ingesluit en skool kinders oppad huistoe.

Ons was toe so bietjie laat by die lughawe, maar gelukkig was Sonja baie rustiger as wat ons was, en het geduldig vir ons gewag.

Attachments

• 51.JPG
    51.JPG
    217.2 KB
  • 52.JPG
    52.JPG
    206.9 KB
  • 55.JPG
    55.JPG
    193.1 KB
  • 58.JPG
    58.JPG
    184.8 KB
  • 59.JPG
    59.JPG
    171.8 KB
  • 60.JPG
    60.JPG
    205.7 KB
By die lughawe was daar baie opgewondenheid toe ons vir Sonja ontmoet het.  Die mense wat binne gesit het, het almal uitgestorm om na die bikes te kom kyk, want ons kon mos nie soos gewone mense in die parkeer area parkeer nie, maar het amper by die arrivals se deur ingery!! :pot: Nê Willie!!!

Ag ons was so bly om Sonja by ons groepie in te sluit, want nou het Willie iemand anders gehad om op te fokus.  (Sorry Willie, ek grap net.  Jy was 'n yster op die toer!)  Het jy al vir Sonja van die opblaas pop vertel? 

Dit was net na middagete en die mae was leeg gewees.  Van die mense by die lughawe wat na die bikes kom loer het, verwys ons toe na 'n lodge toe daar naby waar ons kan eet en sommer oorslaap ook as ons wou.  Nadat Sonja se bagasie ('n helmet, ry baadjie en een pantie) opgelaai en aangetrek was, ry ons toe na Beauty Menerbien Lodge toe vir middagete.  Dit was goed om die 3de bike ook met 'n pillion te sien.  Nou was die span volledig.  Dankie Sonja, dit was heerlik om jou saam met ons te gehad het.

Beauty Menerbien was 'n aangename verrassing, nie baie stylvol nie, maar het alles gehad wat ons wou gehad het, dis nou eetgewys.  Ons het besluit om nie daar te slaap nie, want ons kon nie tente daar opslaan nie.

Attachments

• 76.JPG
    76.JPG
    259.6 KB
  • 75.JPG
    75.JPG
    228.1 KB
  • 74.JPG
    74.JPG
    250.2 KB
  • 72.JPG
    72.JPG
    205 KB
  • 69.JPG
    69.JPG
    269.4 KB
  • 67.JPG
    67.JPG
    204 KB
  • 65.JPG
    65.JPG
    228.5 KB
Na 'n heerlike middagete en baie storie om vir Sonja op hoogte te bring van ons trip sover, is ons weg na Mabuya kamp wat in Lilonge, neffens die gholfbaan lê.  Ons het aanvanklik verbaas gestaan oor die bestuur se houding toe ons vra waar ons kan tente opslaan, (anywhere you want!), maar hulle het dit ernstig bedoel.  Ons het 'n kol heerlike groen gras onder mooi koelte bome gekies en daar nes geskrop vir die nag.

Nou ja, julle het al op die vorige baie fotos gesien dat ek en Johan nice groot 3 man tente het waarin ons slaap, maar Willie het 'n "kleinerige" 2 man tent.  Ons was opgewonde om te sien hoe die twee die aand in die tent gaan deurbring.

Na die tente opgeslaan was, is ons na die naaste winkel toe om sommer ietsie te koop omdat ons kon.  Koeldrank, buns en sweets vir die aand.  Een man wou graag op 'n foto wees saam met ons, toe het ons hom 'n hartlike SA foto prank gegee.

Ons het sommer 'n paar koue biere en koeldranke gehad en lekker op die stoep gesit en die aand om gekuier.  Aandete was sommer so uit die tasse uit aanmekaar geslaan en met 'n koffie voor slapenstyd het ons in die slaapsakke ingeduik vir 'n welverdiende rus.

Attachments

• 78.JPG
    78.JPG
    226.1 KB
  • 79.JPG
    79.JPG
    232.4 KB
  • 83.jpg
    83.jpg
    159.5 KB
  • 85.JPG
    85.JPG
    210 KB
  • 86.JPG
    86.JPG
    232.8 KB
  • 88.JPG
    88.JPG
    219.3 KB
  • 93.JPG
    93.JPG
    213.2 KB
  • 94.JPG
    94.JPG
    216.4 KB
  • 96.JPG
    96.JPG
    255.5 KB
:thumright:  :thumright:  :thumright:  :thumright:  :thumright:

Daai was einde dag 6.  Afstand ongeveer 390km.

Dag 7:  Ons belangrikste dag, want ons gaan vandag die Malawi meer vir die eerste keer sien.

Roete:  Nou moet ek eers bieg.  My aanvanklike roete van Lilongwe af was na Mzuzu, dan Nkhata Bay, waar ons sou oorslaap.  Dit is amper 400km tot daar.  Dan sou ons van Nkhata Bay af Senga toe gery het en daar oorgeslaap het. Nog 330km.  Van Senga na Cape Maclear waar ons sou oorslaap. !80km.  Dan sou ons van Cape Maclear af Lilongwe deur terug ry tot by Chipata.

Dit was die finale planne voor ons gery het van Naboom af, tot dag 5 in die toer in.  Die aand by Petauke het ek eers met Willie, toe met Stoffies en toe met Johan en Karien gesels om te hoor of hulle sal omgee as ek die roete so effens aanpas.  Effens is mos maar 'n relatiewe word, want uiteindelik het ons besluit om ongeveer 900km uit ons trip uit te sny.

Die tyd op die pad word so lank dat mens nie tyd het om die omgewing, daar waar jy oorbly, te geniet nie.  Ons besluit toe om van Lilongwe af te ry tot by Senga Bay, daar brunch te nuttig en dan direk Cape Macleat toe te gaan en sommer 3 nagte daar te slaap.  Dan van daar terug Lilongwe toe, vir Sonja weer op die vliegtuig sit en dan die lang pad terug aan te durf.  Gelukkig het dit met almal byval gevind en die dag se roete was toe van Lilongwe af tot by Cape Maclear.

Nou ja, het die klein tentjie sy tol ge-eis?  Wag tot later.......

Opstaantyd, oppaktyd en die Yammie staan reg om te ry.  Langs die pad word groot hoeveelhede kasawa gedroog.  Dis blykbaar soos 'n boomwortel wat fyn gemaak word en die plaasvervanger vir pap is, met geen voedingswaarde nie.  (Iemand kan asb meer info daaroor gee. Karien....???)

Attachments

• 10.JPG
    10.JPG
    182.5 KB
  • 9.JPG
    9.JPG
    199.3 KB
  • 6.JPG
    6.JPG
    188.4 KB
  • 3.JPG
    3.JPG
    243.9 KB
  • 1.JPG
    1.JPG
    269.7 KB
  • 5.JPG
    5.JPG
    242.5 KB
So halpad Senga toe, het ons eers by die meubelfabriek gestop.  Sommer so langs die pad!  Die mense is darem kunstig.  Dit word so netjies aanmekaar gevleg en afgerond.  Willie en Sonja moes dood eenvoudig net voel hoe die goed sit.

By Senga Bay het ons by die Sunbird hotel ingery vir 'n brunch.  Dit was WOW mooi gewees, lyk soos 'n honeymoon paradys.  Die blou water van die meer, en die hotel se swembad wat so aanloklik lyk.

Ons was stomgeslaan oor die '"weelde" midde in die relatiewe armoede waarin die res van die Malawiers woon.  Ons het natuurlik eers bietjie op die strand gaan loop (dit is net soos see sand, met klein skulpies, net die water is nie sout nie) om die gevoel te laat insink.  Stoffies het nie ophou glimlag nie, en was soos 'n kind wat vir die eerste keer toffies kry! :thumleft:

Om die ontbyt tafel het Willie die toer vir die 3de keer verander, natuurlik met ons toestemming.  Die hotel se kampplek, Steps, is rerig mooi genoeg om by te kamp, en die besluit is toe ook sommer gemaak om net 2 aande in Cape Maclear te slaap en dan die laaste aand hier by Steps, want dis nader aan die lughawe as ons vir Sonja moet gaan aflaai.  Dan hoef ons nie so te jag om betyds daarvoor te wees nie.

Attachments

• 12.JPG
    12.JPG
    191.7 KB
  • 15.JPG
    15.JPG
    194.1 KB
  • 16.JPG
    16.JPG
    220 KB
  • 20.JPG
    20.JPG
    314.2 KB
  • 26.JPG
    26.JPG
    198.9 KB
  • 30.JPG
    30.JPG
    184.3 KB
  • 31.jpg
    31.jpg
    47.3 KB
  • 32.JPG
    32.JPG
    169.4 KB
Speeltyd op die strand was kortgeknip deur die ontbyt wat op die tafel geplaas was.  Ons manne was maar krapperig daaroor, want die girls het dit amper begin geniet en ons het gedink hulle gaan nog so aanhou en 'n skinny dip vang, net om ons te vermaak! :pot:  Maar die waiter het dit alles kom opneuk.....

Brunch was 'n allemintige R180 per kop, maar nou ja, in Malawi maak jy soos die toeriste!!  Dit was goed genoeg om ons gevul te hou tot die volgende ete.

Sekere ouens het soos op Sondae na ete, flou ogies begin vang, en dit was Vrydag.

Attachments

• 42.JPG
    42.JPG
    257.5 KB
  • 43.JPG
    43.JPG
    167.2 KB
  • 38.JPG
    38.JPG
    159.4 KB
  • 36.JPG
    36.JPG
    194.6 KB
  • 35.JPG
    35.JPG
    176.6 KB
Cape Maclear wag vir niemand nie, en spoedig was ons weer oppad om ons aand bestemming te bereik.  'n Paar fotos om die omgewing aan te spreek.

Attachments

• 50.JPG
    50.JPG
    255.8 KB
  • 52.JPG
    52.JPG
    187.4 KB
  • 53.JPG
    53.JPG
    198.3 KB
  • 54.JPG
    54.JPG
    218.3 KB
  • 55.JPG
    55.JPG
    218.7 KB
  • 57.JPG
    57.JPG
    232.6 KB
Met my beplanning het ek met 'n vriend gepraat oor Cape Maclear, en hy het gesê jy gaan bly nerens anders as by Eco Lodge nie.  Dis mooi en die diens is voortreflik.  Hulle was Jul 2014 daar (nie met die bikes nie) en het dit baie geniet.

Ek het glad nie voor die tyd met Eco geskakel nie, en gehoop daar sal plek wees.  Die pad na Cape Maclear is 'n redelike grondpad vir die eerste 6km, dan word dit 'n teerpad deur die berge tot baie naby aan die strand waar dit weer grond/sand is tot by die lodge.  Die grondpad was aanvanklik hewig sinkplaat maar was op die einde nie te sleg nie.  Net die kante was redelik sanderig, maar ons het mooi in die middle gery en geen problem ervaar nie.

Toe ons stop was daar dadelik iemand wat aangestap kom om te hoor hoe ons gehelp kan word.  Nou kan ek glad nie sy naam onthou nie, help 'n bietjie julle toerlede!  Maar in elk geval, ek het ons voorgestel en genoem dat ons van RSA af aangesê was om by hulle te kom oorbly, en ons wil weet of ons by hulle kan tent opslaan.

Attachments

• 63.JPG
    63.JPG
    187.3 KB
  • 63a.JPG
    63a.JPG
    252.6 KB
  • 68.JPG
    68.JPG
    208.4 KB
  • 71.JPG
    71.JPG
    279.7 KB
  • 72.JPG
    72.JPG
    347.5 KB
  • 73.JPG
    73.JPG
    331.4 KB
Ek kyk elke oggend vir die nuwe episodes en kan nie wag vir die res nie, ry heerlik saam :thumleft:

Baie dankie vir jou pragtige RR.

Ek lees en ry lekker saam.

Kan nie wag vir die res om te kom nie.

As ek net die toerlede kan kry om my te help, maar dit lyk asof hulle in hibernasie ingegaan het. :imaposer:

Ek sla vanmiddag weer paar episodes ingooi.  Moet ook werk, nê!!