A Comedy of Errors in the Tankwa

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Gerrard said:
WannaBeJoe said:
petri oosthuizen said:
BAIE mooi Puch daai!!!

Diesel??

Was oorspronklik 'n 300GD (OM617 engine) maar het tans 'n conversion in, die opvolger, OM602. Ek het haar gekoop met die conversion gedoen, maar het die intercooler oorgebou en verskuif. Sy kort nog 'n scoop op die bonnet.

Dankie vir die kompliment.

The only real 4x4 I won't make my name gat to take on with the Syncro. BTW, I think yours was the Kugel Wagen and the Syncro a derivative of the Gelande Wagen. Both drivetrains is by Geyer Push.
Almost but not entirely true, it is Steyer Puch.
Geyer het sy Naam Push gemaak met 'n Land Cruiser op 'n ander RR. :ricky: :biggrin:

WannaBeJoe said:
chopperpilot said:
Deon Meyer se moer![emoji471]

Puik werk...die skryfwerk...navigasie
....skokkend....memories....vir ewig! [emoji6]

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Ek het GEEN sin vir rigting nie. En dis een van my sterk punte!  [emoji3] [emoji3]
[emoji38][emoji38]

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Ekt die RR baie geniet. Jy het n briljante slag met woorde

Wolzak said:
Geyer het sy Naam Push gemaak met 'n Land Cruiser

Wonder hoe mens n Cruiser se naam gat maak...... verkeerde brandstof ingooi?
Nie maklik op n ander manier nie....

BuRP said:
Wolzak said:

Vat hom deur 'n Obstacle course.

Gerrard said:
WannaBeJoe said:
petri oosthuizen said:
BAIE mooi Puch daai!!!

Diesel??

Was oorspronklik 'n 300GD (OM617 engine) maar het tans 'n conversion in, die opvolger, OM602. Ek het haar gekoop met die conversion gedoen, maar het die intercooler oorgebou en verskuif. Sy kort nog 'n scoop op die bonnet.

Dankie vir die kompliment.

The only real 4x4 I won't make my name gat to take on with the Syncro. BTW, I think yours was the Kugel Wagen and the Syncro a derivative of the Gelande Wagen. Both drivetrains is by Geyer Push.

Ja dit was Steyr Puch maar die maatskappy bestaan as sulks nie meer nie. Dis waar Fanus Rautenbach se "poegie" vandaan kom. Hulle het op 'n tyd scooters ook gemaak. Of soos Fanus sou se^: "bromponies".

Die Syncro se "onderkant", is ook deur Steyr-Puch ontwikkel. 'n Merkwaardige voertuig. Moet nooit joune verkoop nie!

Die Gelandewagen was oorspronklik ontwikkel vir een of ander Midde-Oosterse prins of koning, maar voordat hulle kon aflewer het die man sy kop verloor, letterlik. Die juiste detail ontgaan my nou, maar dis 'n goeie storie om te vertel, sit net vuur, drank en maatjies by.  :)

WBJ, it was the Shah of Iran or Persia as it was previously known. Sorry for the Hijack but it is quiet interesting.
https://www.autotrader.ca/newsfeatures/20160624/the-real-history-of-the-mercedes-gelandewagen/

Ek hou nie baie van lees nie en toe ek by die deel kom waar jy skryf geen foto's wil ek sommer die back knoppie druk maar toe ek verder lees het ek kans gesien vir 'n paar bladsye se lees! Jy mag maar skryf,well done.Post maar nog 'n paar stories!
:thumleft: :deal:

Frannarossi said:
Ek hou nie baie van lees nie en toe ek by die deel kom waar jy skryf geen foto's wil ek sommer die back knoppie druk maar toe ek verder lees het ek kans gesien vir 'n paar bladsye se lees! Jy mag maar skryf,well done.Post maar nog 'n paar stories!
:thumleft: :deal:

Ek moet minder dink as ek skryf, my Ride-Report was baie vinnig en terloops geskryf.  :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Eweneens, bly mense het dit geniet. Dis waaroor dit gaan, of hoe? Bikes en memories. Ek het myself belowe om net te skryf nadat ek iewers gaan stof sluk het.

Wolzak said:
BuRP said:
Wolzak said:

Vat hom deur 'n Obstacle course.

Nee wat, dis dan beslis nie die Cruiser se naam wat gatgemaak is nie....... Geyer se jy?  :lol8: :thumleft: