madmike999
Race Dog
- Reaction score
- 0
- Bike
- Honda XRV 750 Africa Twin
agree, keep em coming!
BlueBull2007 said:Ámazing photos Bubby, please keep them coming!
Aquatic said:BlueBull2007 said:Ámazing photos Bubby, please keep them coming!
Speaking of photos, where is your RR boet?
Mr Webb has also been very quiet!
Jy wil nou he ek moet daai been vat so hier gaan hy!Stoetbul said:Graag wil ek op skrif die volgende se': "Donderdag aand daar by Jupiter se bar het 'n ene Nulle rugby ondersteuner vir Weskus bietjie gas gegee oor hoe hy hom in sy moer gaan ry. En elke keer as hy dit se' fluister Weskus in Legadema se oor;"BOBSIE die man size my mos nou, ek gaan hom mos mooi in sy ***S in ry........." >
Loer ek so na die uitslae is dit inderdaad ook toe die geval gewees. Lyk my ek en Lega het mooi gemaak met ons taak as spanbestuurders :3some: O0 :biggrin:
Nou moet jy mooi dink met wie jy praat !!!Orangeswifty said:Jy wil nou he ek moet daai been vat so hier gaan hy!Stoetbul said:Graag wil ek op skrif die volgende se': "Donderdag aand daar by Jupiter se bar het 'n ene Nulle rugby ondersteuner vir Weskus bietjie gas gegee oor hoe hy hom in sy moer gaan ry. En elke keer as hy dit se' fluister Weskus in Legadema se oor;"BOBSIE die man size my mos nou, ek gaan hom mos mooi in sy ***S in ry........." >
Loer ek so na die uitslae is dit inderdaad ook toe die geval gewees. Lyk my ek en Lega het mooi gemaak met ons taak as spanbestuurders :3some: O0 :biggrin:
Miskien moet jy maar spanbestuurder bly aangesien jy nie kan bike ry nie!
eepwall: ot: ot: ot:
Hy praat seker maar met my Lega, die Bulle het mos die naweek verloor so ek kry nou die opgehoopte frustrasie ................... :3some: 8)Legadema said:Nou moet jy mooi dink met wie jy praat !!!Orangeswifty said:Jy wil nou he ek moet daai been vat so hier gaan hy!Stoetbul said:Graag wil ek op skrif die volgende se': "Donderdag aand daar by Jupiter se bar het 'n ene Nulle rugby ondersteuner vir Weskus bietjie gas gegee oor hoe hy hom in sy moer gaan ry. En elke keer as hy dit se' fluister Weskus in Legadema se oor;"BOBSIE die man size my mos nou, ek gaan hom mos mooi in sy ***S in ry........." >
Ten minste bly ons goeie spanbestuurders as jy na die uitslae kyk. (Ai ! As ek net vir Weskus kan kry om minder te drink)Stoetbul said:Hy praat seker maar met my Lega, die Bulle het mos die naweek verloor so ek kry nou die opgehoopte frustrasie ................... :3some: 8)Legadema said:Nou moet jy mooi dink met wie jy praat !!!Orangeswifty said:Jy wil nou he ek moet daai been vat so hier gaan hy!Stoetbul said:Graag wil ek op skrif die volgende se': "Donderdag aand daar by Jupiter se bar het 'n ene Nulle rugby ondersteuner vir Weskus bietjie gas gegee oor hoe hy hom in sy moer gaan ry. En elke keer as hy dit se' fluister Weskus in Legadema se oor;"BOBSIE die man size my mos nou, ek gaan hom mos mooi in sy ***S in ry........." >
PS: Nog nooit in my lewe gese' ek kan bike ry nie, so daai dra nie water nie. :thumleft:
AMEN!!!! :imaposer:Legadema said:Ten minste bly ons goeie spanbestuurders as jy na die uitslae kyk. (Ai ! As ek net vir Weskus kan kry om minder te drink)Stoetbul said:Hy praat seker maar met my Lega, die Bulle het mos die naweek verloor so ek kry nou die opgehoopte frustrasie ................... :3some: 8)Legadema said:Nou moet jy mooi dink met wie jy praat !!!Orangeswifty said:Jy wil nou he ek moet daai been vat so hier gaan hy!Stoetbul said:Graag wil ek op skrif die volgende se': "Donderdag aand daar by Jupiter se bar het 'n ene Nulle rugby ondersteuner vir Weskus bietjie gas gegee oor hoe hy hom in sy moer gaan ry. En elke keer as hy dit se' fluister Weskus in Legadema se oor;"BOBSIE die man size my mos nou, ek gaan hom mos mooi in sy ***S in ry........." >
PS: Nog nooit in my lewe gese' ek kan bike ry nie, so daai dra nie water nie. :thumleft:
Legadema said:Nou moet jy mooi dink met wie jy praat !!!Orangeswifty said:Jy wil nou he ek moet daai been vat so hier gaan hy!Stoetbul said:Graag wil ek op skrif die volgende se': "Donderdag aand daar by Jupiter se bar het 'n ene Nulle rugby ondersteuner vir Weskus bietjie gas gegee oor hoe hy hom in sy moer gaan ry. En elke keer as hy dit se' fluister Weskus in Legadema se oor;"BOBSIE die man size my mos nou, ek gaan hom mos mooi in sy ***S in ry........." >
Legadema said:Ten minste bly ons goeie spanbestuurders as jy na die uitslae kyk. (Ai ! As ek net vir Weskus kan kry om minder te drink)Stoetbul said:Hy praat seker maar met my Lega, die Bulle het mos die naweek verloor so ek kry nou die opgehoopte frustrasie ................... :3some: 8)Legadema said:Nou moet jy mooi dink met wie jy praat !!!Orangeswifty said:Jy wil nou he ek moet daai been vat so hier gaan hy!Stoetbul said:Graag wil ek op skrif die volgende se': "Donderdag aand daar by Jupiter se bar het 'n ene Nulle rugby ondersteuner vir Weskus bietjie gas gegee oor hoe hy hom in sy moer gaan ry. En elke keer as hy dit se' fluister Weskus in Legadema se oor;"BOBSIE die man size my mos nou, ek gaan hom mos mooi in sy ***S in ry........." >
Ja nee - Hulle's juis so hand ommie blaas - weet ook nie of mens sommer 'n used car salesman moet trust nie!!!!!!!Rynet said:Legadema said:Ten minste bly ons goeie spanbestuurders as jy na die uitslae kyk. (Ai ! As ek net vir Weskus kan kry om minder te drink)Stoetbul said:Hy praat seker maar met my Lega, die Bulle het mos die naweek verloor so ek kry nou die opgehoopte frustrasie ................... :3some: 8)Legadema said:Nou moet jy mooi dink met wie jy praat !!!Orangeswifty said:Jy wil nou he ek moet daai been vat so hier gaan hy!Stoetbul said:Graag wil ek op skrif die volgende se': "Donderdag aand daar by Jupiter se bar het 'n ene Nulle rugby ondersteuner vir Weskus bietjie gas gegee oor hoe hy hom in sy moer gaan ry. En elke keer as hy dit se' fluister Weskus in Legadema se oor;"BOBSIE die man size my mos nou, ek gaan hom mos mooi in sy ***S in ry........." >
Weskus het seker by die Meester geleer . :imaposer: :imaposer:
Legadema said:Ten minste bly ons goeie spanbestuurders as jy na die uitslae kyk. (Ai ! As ek net vir Weskus kan kry om minder te drink)Stoetbul said:Hy praat seker maar met my Lega, die Bulle het mos die naweek verloor so ek kry nou die opgehoopte frustrasie ................... :3some: 8)Legadema said:Nou moet jy mooi dink met wie jy praat !!!Orangeswifty said:Jy wil nou he ek moet daai been vat so hier gaan hy!Stoetbul said:Graag wil ek op skrif die volgende se': "Donderdag aand daar by Jupiter se bar het 'n ene Nulle rugby ondersteuner vir Weskus bietjie gas gegee oor hoe hy hom in sy moer gaan ry. En elke keer as hy dit se' fluister Weskus in Legadema se oor;"BOBSIE die man size my mos nou, ek gaan hom mos mooi in sy ***S in ry........." >
Rickus said:Legadema said:Ten minste bly ons goeie spanbestuurders as jy na die uitslae kyk. (Ai ! As ek net vir Weskus kan kry om minder te drink)Stoetbul said:Hy praat seker maar met my Lega, die Bulle het mos die naweek verloor so ek kry nou die opgehoopte frustrasie ................... :3some: 8)Legadema said:Nou moet jy mooi dink met wie jy praat !!!Orangeswifty said:Jy wil nou he ek moet daai been vat so hier gaan hy!Stoetbul said:Graag wil ek op skrif die volgende se': "Donderdag aand daar by Jupiter se bar het 'n ene Nulle rugby ondersteuner vir Weskus bietjie gas gegee oor hoe hy hom in sy moer gaan ry. En elke keer as hy dit se' fluister Weskus in Legadema se oor;"BOBSIE die man size my mos nou, ek gaan hom mos mooi in sy ***S in ry........." >
:imaposer: :imaposer: :imaposer: Ja nee swaer....jy sal moet praat die man kannie so aangaan nie.....
Enter your email address to join: