Anvill Bash Ride Report thread

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Drifter said:
lekker , lyk of dit n goeie naweek was gewees het :thumleft:

Ek dink nie daar is die naweek gewas nie!  :laughing4:
Jammer ek moes die een gemis het!  :eek7:

Lekker lekker! Dankie Mof vir jou gasvryheid - dit was awesome. Aan al die ander manne wat ook gehelp het, ek ken nie almal se name nie en ek is bang ek los iemand se naam uit - dankie vir julle ook.  :thumleft:

Dankie Mof en jou helpers...Al my drink maters...Dusty rusty vir my varkie (hoop nie ek het hom dood gebyt nie)....Rynette, as jy weer so jaag ry jy alleen, jy het my senuwees op gehad...voor ek vergeet Pete en Bus, julle weet waarvoor...en sommer almal om die vuur dit was n befokte naweek THANKS !

My bydra:
Vrydag oggend is ek al 4 uur wakker van opgewonde. Staan toe maar op en pak. So skuuns na 8 ry ek na die bymekaarkom plek om die manne te kry.
Andries ry op my vorige fiets wat hy gekoop het by my,en met die wegtrek slag kom ons agter sy handlebar is los. Hy ry Boland Bikes toe om dit uit te sort en ons gooi Hermon se rigting om vir hom langs die pad te wag.
vleisfees001.jpg

Ons ry groepie:
Heimer,Stoetie,Dodo,JnrBull,Voete.
vleisfees002.jpg

Dodo se nuwe speelding waarvoor hy spesiaal afgevlieg het Kaap toe om te kom haal. Dodo daai ding loep spils! Wens ek kon ons tandem ramp daar op die R355 afneem. :3some:
vleisfees003.jpg

Bo-op Gydo pas.
vleisfees004.jpg

Ons braai stoppie onder Katbakkies.
vleisfees005.jpg

Die manne vat ietsie vir die keel en maag. Dankie Voete vir die braai. :3some:
vleisfees006.jpg

Die Dirt Highway,R355.
vleisfees007.jpg

vleisfees008.jpg

vleisfees009.jpg

vleisfees010.jpg

Wie kan stry dat hierdie nie mooi is nie? :peepwall: :ricky:
vleisfees011.jpg

Ander angle.
vleisfees012.jpg

Die ry tot op die plaas het van hier af taamlik vinnig gegaan want ons wou voor donker daar wees omdat Legadema mos effe nagblind is.
Ek het die 2 spoor paadjie na die site sweeper gery want ons 1 ry buddie was 'n sand virgin en met reg! Na die 10de bike help optel was dit eers tyd vir 'n sluk OBS en rook.. Fok ma sand ry K@K innie donker in!

:3some:

Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,Dankie, Dankie, Dankie, Dankie, Dankie,

Mof Hingsding en almal wat die event ondersteun het.

Ek was Sondag oggend eintlik so bietjie skaam nadat ek die naweek besef het hoe gelukkig ek is om die honne as support sisteem te he.

Dankie aan Biesie vir die drank wat jy geskenk het dit het my Saterdag aand ontgaan tydens my bedankings.

Oom ChrisL vir die pryse wat jy sommer so vanself gebring het  :thumleft: baie dankie dit was bitter gaaf.

Al fout van die naweek was dat ek met die bakkie deur die karoo moes ry :'(

By die site aangekom hardloop ek vir die BAR en 2 vinnige biere later kom hierdie foto's uit:
Mof en BIG SMILE Dusty.
vleisfees013.jpg

My BIG 3. Bord vir die afval,my dolfyn persentjie van Dusty af,en my 6de bier ek dink!
vleisfees014.jpg

Snafu(NICKNACKS GROOTTOON). Brif. En wynkop Ball&Chain...... Hy hou daai papsak vas erger as wat ek my bier vashou. :3some: >:D
vleisfees015.jpg

Dodo,Hosepower(fokken kalkoen skreeuer!!!!!),Buff.
vleisfees016.jpg

Oupa Dodo en sy aangenome seun vir wie ons loep drink het innie karoo Tau!
vleisfees017.jpg

Met hierdie man is daar GROOT fout! Weskus jy behoort hom te ken. En nee hy het nogaals die naweek nie 1 keer 'n traan gepik nie!!!!!!!!!!!!
vleisfees018.jpg

Ek en Duk Geluk was die enigste manne met die regte SKOENE Vrydagaand.
vleisfees019.jpg

Die snaakste ding: Die PROFESIONELE stoel slaaper. Genade die man het geclutch en net daar sit en slaap die hele tyd!!!!
vleisfees020.jpg

Piston Pete en Duk Geluk in sy warm Cruiser met die Staats Matrasse in.
vleisfees021.jpg

My possy
vleisfees022.jpg

Ander angle.
vleisfees023.jpg

tau said:
Oom ChrisL vir die pryse wat jy sommer so vanself gebring het  :thumleft: baie dankie dit was bitter gaaf.

AMPER vergeet ek, baie dankie vir die Rokstraps, sal hulle beslis kan gebruik, 'n man stink so bietjie erg sonder jou spaar klere :imaposer:

Saterdag is ek saam dorp toe vir die Skaapkop. Uitdrukking op Bus se gesig toe hy die gedoente aanskou: PRYSLOOS!!!!!!
Hou KykNEt dop,ons gaan daarin verskyn 1 of ander tyd. :3some:
Sondag met die terugkom:
Ons laaste stop voor die beskawing en die teer.
vleisfees024.jpg

vleisfees025.jpg

Die laaste lag van die naweek,Geelkappie Heimer.
vleisfees026.jpg

Mof: Dankie BAIE dit was baie goed gereel en die AFVAL voorentoe broer! Bus met bra: FOK jou!! Legadema: Mal moer! Dusty: Daai smile toe ek die 20ste keer by jou verby is sal ek nooit vergeet nie!! ChrisL: Nice fiets! Blinkstes: Dankie vir die sitplek op Duk Geluk se trok! Horsepower: Jy kan 'n kalkoen mooi nakmaak 4 uur in die oggend maar jy kan die fok weet nie De La Rey se woorde onthou nie! Jy het so gesing:"De La Rey........haal die boere!"

Aan my ry buddies: Heimer: Dankie dit was weereens baie lekker en goed beplan. Voete: Dankie vir al die gereedskap en in besonder die YS by Katbakkies! Ek glo jy het Saterdag se solo trippie geniet? JnrBull: Sand is nou nie meer jou baas nie! Andries: Dankie vir die biltong en droewors gister by jou huis. En LAASTE Dodo: Jy is 1 FARKEN harde TOPPIE!!!! Hy het gister 1 Shot gegooi tot in Pretoria en gisteraand so 9 uur kry ek 'n teks van sy vrou wat se'dat hy in die bad le'om die frostbite te help beheer!

Raait, hier kom my bydrae...

Ek en MellowJo kon ongelukkig eers Saterdagoggend wegtrek. Ons was 7h uit Melkbos. Eerste stop, Ceres Wimpy vir breakfast. Ek moes petrol gooi by Op-die-berg voor ons die eerste grondpad slaaan.

p1000259gn.jpg

Van daar af wou ek Eselbank deur ry. Ek was nog nooit daar nie, so dit was 'n "must do" op hierdie trip.

Hierdie in die Cederberge, oppad Oasis toe.

p1000262h.jpg

p1000264km.jpg

En een by Oasis.

p1000265z.jpg

En uiteindelik - Eselbank!!!

p1000277d.jpg

p1000278f.jpg

p1000268au.jpg

Die res is oppad.  ;D

Die manne wie se name ek nie genoem het nie,moet asb nie dink dat ek vergeet het van julle nie. Die paar manne wat ek genoem het is net omdat die goed wat hulle gese' en gedoen het my opgeval het.
Ek het heerlik saam met almal gekuier en gelag. En die van julle wat ek gemis het Saterdag aand, ek glo die party was net so goed soos Vrydag s'n?
Het almal in 1 stuk by die huis aangekom? Ek weet nie van enigiemand wat sleg geval het nie. :thumleft:

Van Eselbank af, is ons deur Wuppertal. Ek wou aanvanklik van die SS Willehond gebruik maak, maar gerugte van 'n 7m diep rivier en die feit dat ons al klaar een aand uitgemis het, het gemaak dat ons liewers detour via die Botterkloofpas na Calvinia.

Net buite Wuppertal

p1000282k.jpg

Hie r het ons so 'n speelplettjie gekry...    :ricky:  

Daai volgelaaide 1150 is BAIE swaar. Ek't probeer help maar opdat hy so in die gat gele het, kon ons hom nie optel nie.

p1000284k.jpg

Ons moes ons bagasie aflaai voordat ons die spulletjie weer aan die loop kon kry.

p1000285w.jpg

Kyk net hoe pragtig is die wereld.

p1000286h.jpg

EN nog.

p1000288t.jpg

Ek kan mooi woorde probeer skryf, maar julle gaan dit elk geval nie lees nie. Ek neem julle nie kwalik nie, die fotos sou my aandag ook afgetrek het...

p1000288a.jpg

p1000288b.jpg

p1000288c.jpg

p1000288d.jpg

p1000288es.jpg

p1000288f.jpg

Van hier af is dit meestal kuier fotos aka evidence.

Pote said:
het iemand dalk daai laaste 7km stukkie paadjie op 'n Helmut cam afgeneem tot by die bash site?

Yes, MellowJo het 'n stukkie daarvan. Die cam was bietjie skeef, maar mens kan nogsteeds 'n goeie idee kry van hoe dit lyk.  :thumleft:

By die bash site aangekom was die vark klaar op die spit... (Nee, dit was nie Bus nie en dit was ook nie Bob/Rynet se varkie nie)

p1000290d.jpg

Die manne het hulle beste gelewer.  ::)

p1000296f.jpg

Water was aangery. Legadema (Bob) besig om Tande te borsel???

p1000297gy.jpg

Nismark en Dusty Rusty

p1000298d.jpg

Camp Nowhere.

p1000299x.jpg

p1000300o.jpg

p1000301y.jpg

Ons het net daar aan gekom, toe hoor ons 'n vreeslike gedreun tussen die klowe. Kyk, daai baaik het almal maak drule...  :drif:

p1000302o.jpg

Daai zorst se klanke weergalm so deur die berge.  :3some:

p1000303z.jpg

Lyk dan my vriende was weer verwese gedrink, Classic foto van Jan Heimer met die geel kappie... :imaposer: So spyt ek het die een gemis!

Rynet said:
V-Strom said:
Mof thanks vir 'n great weekend sal die een nie maklik vergeet nie. Weet nie of ons 'n ander pad uit gery het nie want die sand was nie naastenby so sleg soos toe ons in gekom het nie. :ricky:  :imaposer: Laat maar weet wat ek alles op daai lys geskryf het.

Hello Mr Ktm :mwink: But yes we thought the same ! I kept waiting for the sand on the way out ,  but never saw it  :biggrin:
Just wen i thought i had the sand under controll you tel me it was easy the morning