Breedts Nek - Yesterday

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
ek hou van die crashbars....en daai modder is nasty! die girls organise nou lykmy n sanipas trip....
 
laurika said:
. . . .  die girls organise nou lykmy n sanipas trip....

Been there, done that.

Sani is fun on a scooter  ;D  :biggrin:

 

Attachments

  • SaniTrip 037.jpg
    SaniTrip 037.jpg
    33.4 KB
S - 4 - B said:
Can you guys see why I felt like a poser...standing next to my DRZ in full ATGATT  :imaposer:

Yes we can :3some:

PS


Poser :imaposer:
 
I would not feel bad S4B, I think when they saw you, they all were saying to themselves, "one day I want to have a bike like that".
 
Yip , sure you are right

It was just fascinating to see these little bikes chugging along...the wheels are so small that they were going around rocks etc...flatfooting it all the way...

I guess what I was saying is that I felt like the dude coming to a boxing match with a bazooka :laughing4:

 
Hello Dave

Yes man , ek kan nie die verskil tussen die DRZ en die Yamakar verduidelik nie...nou het ry regtig lekker geraak.......ek soek nou konstant sandpad en single tracks om re ry in die omgewing, waar ek met die ander bike net gery het om by die huis te kom!

Sukkel nou net om vir vir die laaitie te verduidelik hoekom die PW nie op die pad mag gaan nie  :thumleft:
 
Top