De Vlugt and another gem.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Die tippie begin my nou kwaai maak! Ek probeer dit op my kaart plot en raak sommer omgekrap as ek sien waar hulle oral was, maar ek nog nie. 😭

Die tippie begin my nou kwaai maak! Ek probeer dit op my kaart plot en raak sommer omgekrap as ek sien waar hulle oral was, maar ek nog nie. 😭
Ds eintlik so naby van jou af. Dag trippie as jy vroeg begin. πŸ’ͺ

Ja, Pierre from K'buku is quite an interesting guy. He used to work for Mikes Suzuki back then. His collection of '80's racing pics, mostly Killarney, grabbed my fancy.

Saw the first crack on the sidecar today. Some welding to be done this week. Eish not a nice place to lie and weld. 😬

Sidecar kraak..jpg

Ek wou niks seg nie, maar nou ja. :ROFLMAO:

Waar presies is daai kraak @Chrisl, ek kan nie so lekker uitmaak op die foto nie?
VA onder op die agterste skuins support. Daar is 4, twee wat horsontaal is en 2 wat so skuins regop na die bike is.

VA onder op die agterste skuins support. Daar is 4, twee wat horsontaal is en 2 wat so skuins regop na die bike is.
Het hom, dankie, jy gaan op 'n manier 'n versterking daar moet inkry, daai is "stress" punte. Terwyl jy besig is doen sommer die ander ook, dan kan jy weer jaag. (y) :ROFLMAO:

Die impromptu trippies is altyd die lekkerste en kos vir 'n mens se siel.

Baie dankie dat julle dit met ons gedeel het. En oom Chris, ek haal my hoed vir oom af... dit wys mens waar daar 'n wil is (om te lewe, dit te geniet en dinge te doen) is daar 'n weg. Hou so aan en ons sien uit daarna om nog sommer baie RR's van oom te kan sien.

Last edited:
Vandag seat af om battery te ontkoppel vir die sweisery. Ontdek toe wat dalk die kraak kon veroorsaak het. Boonste shock bout morsaf!!! :oops: Kyk hoe mooi ry ek dat die moer heeltyd daar bly lΓͺ!! πŸ‘
Ek was lucky ek kon n Ohlins enema gehad het!!! :oops:
Nou moet ek die hardste bout op die mark gaan soek, want dit moenie weer gebeur nie.

Shockbout 1..jpg

Shockbout..jpg

Het die sidecar se wiel n skokbreker?

Thanks for Sharing @Chrisl
Essbee and I rode out that way a few days after you, we stopped at Kibuku, lekka spot.
The owner mentioned that 2 chaps had been there, one with a sidecar, I looked at Essbee and said, That must be Chris and Jan, seems I was right.