woody1 said:Ai ek ry lekker saam met die PENSIONERS :imaposer:
ALLEN I said:Me too :imaposer:
Vis Arend said:Thanks for all the replies and nice comments. :thumleft: :thumleft:
En julle twee.........
woody1 said:Ai ek ry lekker saam met die PENSIONERS :imaposer:
ALLEN I said:Me too :imaposer:
.....ek check julle. :biggrin:
Renrew said:Baie cool fotos!!
Is dit moontlik dat ek miskien verby julle gery het oppad in DIE HEL in - Julle was oppad uit gewees? Ek het op n 1190R gery, en as ek dit nie verkeerd het nie, het die persoon in die karretjie nog n foto ook geneem... ;D
Crab said:An excellent RR. Thank you.
Perhaps you could attatch your .gdb file to your first post, I am sure many of us would like to download it and see the whole route you rode on a map.
spoedvark said:What an epic trip to remember? At a guess about 4000 km?
Louis, glad to see you becoming a genuine BMW rider!!
Vis Arend said:Renrew said:Baie cool fotos!!
Is dit moontlik dat ek miskien verby julle gery het oppad in DIE HEL in - Julle was oppad uit gewees? Ek het op n 1190R gery, en as ek dit nie verkeerd het nie, het die persoon in die karretjie nog n foto ook geneem... ;D
Dis net hy daai, as ek dit nie mis het nie, het ek 'n foto van jou. Sal soek en opsit.
Vis Arend said:Renrew said:Baie cool fotos!!
Dis net hy daai, as ek dit nie mis het nie, het ek 'n foto van jou. Sal soek en opsit.
Enter your email address to join: